Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-09-16, 18:22   #46

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Imself Visa inlägg
Ok respekterar din åsikt. Men jag tror de flesta som vill vinna pengar inte är intresserade av storfavoriter! Samt att håller man på med hästar kan man favoriterna väldigt väl? Dem är ju favoriter av en anledning!
Håller med dig, storfavoriter är inget att skrika ut men samtidigt kan även favoriterna vara intressanta om de är spelade till lägre procent än vad jag värderar vinstchansen till att vara.

Men visst, är med på det du säger.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-16, 20:00   #47

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Sluta spela omedelbart.
Du har inte tillräckligt kunnande om spel för att satsa några pengar överhuvudtaget.
Putte, gå inte in nu och utbilda i spelvärde.... Låt folk tro att det som är det viktiga är att hitta vinnaren oavsett procent/odds.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+10), stoffolainen (+50), sirlarsson (+100)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-16, 20:20   #48

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 970
Standard

Citat:
Jag har väll uttryckt mig galet igen.
Nejdå, jag förstår hur du menar. Jag försöker också fälla de stora favoriterna och ibland ångrar man det i efterhand
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-16, 20:33   #49

Standard

Citat:
Sluta spela omedelbart.
Du har inte tillräckligt kunnande om spel för att satsa några pengar överhuvudtaget.
Lilla putte, du är inte så trevlig i dina kommentarer, tycker jag.
Nåja det gör mig faktiskt ingenting. Du är du och jag är jag och troligen är vi väldigt olika varandra.
Jag har funderat på att sluta spela många gånger, då jag inte går plus på spelet. Men då jag tycker så himla mycket om att sitta och fundera, klura och analysera lopp, vill jag inte sluta. Det är min hobby och kan inte bara sluta spela för att du anser att jag inte har något kunnande och borde sluta omedelbart.
Nä min dröm är att vinna så mycket pengar att jag har råd att köpa en travare som jag kan följa runt på tävlingsbanorna. Den drömmen ger jag inte upp bara för att du tycker något.
Lycka till med spelet putte och alla ni andra också !
hanscrispi (+1)
Gammal 2015-09-16, 21:05   #50

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1409
Standard

Fan man blir ju lite sur ibland! Utan Adrians mongoryck hade man setat med på v5 med 5*3*10 eller 2*5*10. Nu måste man ju ta upp plånbocken till dd för att ha nåt att göra
Imself är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-16, 21:13   #51

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Jag skiter i vad du tycker.
För din egen skull, lär dig lite spelteori, eller förlora alla dina pengar till mig.
Går du in på en spelsajt och säger något så jävla korkat så kommer du få mothugg !

Citat:
Ursprungligen postat av Dodo Visa inlägg
Lilla putte, du är inte så trevlig i dina kommentarer, tycker jag.
Nåja det gör mig faktiskt ingenting. Du är du och jag är jag och troligen är vi väldigt olika varandra.
Jag har funderat på att sluta spela många gånger, då jag inte går plus på spelet. Men då jag tycker så himla mycket om att sitta och fundera, klura och analysera lopp, vill jag inte sluta. Det är min hobby och kan inte bara sluta spela för att du anser att jag inte har något kunnande och borde sluta omedelbart.
Nä min dröm är att vinna så mycket pengar att jag har råd att köpa en travare som jag kan följa runt på tävlingsbanorna. Den drömmen ger jag inte upp bara för att du tycker något.
Lycka till med spelet putte och alla ni andra också !

Senast redigerad av putte64 den 2015-09-16 klockan 21:17.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-16, 22:05   #52

Standard

Citat:
Jag skiter i vad du tycker.
För din egen skull, lär dig lite spelteori, eller förlora alla dina pengar till mig.
Går du in på en spelsajt och säger något så jävla korkat så kommer du få mothugg !
Att få mothugg tycker jag är helt ok så länge du förklarar din syn på saken istället för att bara skriva "sluta spela omedelbart" Det är ju inte spela eller icke spela som diskussionen du lade dig i handlade om. Vad är din mening med ett sådant påstående, undrar jag ?
Nu har jag inte tid att tjafsa med dig längre.
Nu skall jag klura om Heartbreaker V.S kan vara en spik eller en utgång på mitt system.
Gammal 2015-09-16, 22:17   #53

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Putte, gå inte in nu och utbilda i spelvärde....
Låt folk tro att det som är det viktiga är att hitta
vinnaren oavsett procent/odds.
Pierre de Coubertin är känd för att ha myntat det välkända ordstävet
"Det viktigaste i livet är inte att vinna, utan att kämpa väl."

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-16, 23:05   #54

ricBLo636s avatar

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2486

Första försöket
Stats: 11 - 7 - 0
ROI: 109.81%
Vinstprocent: 61.11%

Standard

Jag förstår inte hur Hollywood Maker kan vara favorit just nu. Bara hoppas på att han är det på Lördag också.
I mina ögon så borde Peter U med Alfa Tesoro vara favorit. Bra spår och hästen går stabilt. Borde kunna få gå i spets och då tror jag det är avgjort.
Letar man skräll kan man plocka med Lisa Scarlet. Mött bra kusar på slutet så har fått sprungit med i snabba tider. Dåligt spår men maxflyt i loppet så har hon nog en farlig trudilutt till slut =)
ricBLo636 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-16, 23:48   #55

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Kan vi för en gångs skull inte skrika ut hästar som alla vet kan vinna? Om en häst är favorit så betyder det att de flesta tror den kan vinna! Lite som att säga att man tror att Psg vinner mot Malmö, vem blir smartare av det?

Meningen är väl att vi ska hitta hästar som ska fälla elefanterna så vi kan vinna några slantar att tala om!
Thai Broadway och Lome Brage var streckade på 12 %, när jag skrek ut dem. Nu är Thai favorit och Lome andrastreckad.
Jag lägger ner min ansats att leverera en vinnare per dag fram till lördag start.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-17, 06:13   #56

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4374
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ricBLo636 Visa inlägg
Jag förstår inte hur Hollywood Maker kan vara favorit just nu. Bara hoppas på att han är det på Lördag också.
I mina ögon så borde Peter U med Alfa Tesoro vara favorit. Bra spår och hästen går stabilt. Borde kunna få gå i spets och då tror jag det är avgjort.
Letar man skräll kan man plocka med Lisa Scarlet. Mött bra kusar på slutet så har fått sprungit med i snabba tider. Dåligt spår men maxflyt i loppet så har hon nog en farlig trudilutt till slut =)
Bra spår är väl att ta i, då de flesta anser att spår 5 i volten är det svåraste av framspåren. Hollywood i sin tur har springspår vilket är betydligt mycket bättre.
Gammal 2015-09-17, 09:54   #57

ricBLo636s avatar

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2486

Första försöket
Stats: 11 - 7 - 0
ROI: 109.81%
Vinstprocent: 61.11%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Bra spår är väl att ta i, då de flesta anser att spår 5 i volten är det svåraste av framspåren. Hollywood i sin tur har springspår vilket är betydligt mycket bättre.
Haha va drygt, Gått igenom hela loppet och trott det va 1640 Auto.
Då har 5an självklart inget superspår. Men hästen verkar alla fall stabil så borde klara spåret. Dock blir det nog lite svårare att ta sig till spets.
ricBLo636 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-17, 10:11   #58

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1133
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Thai Broadway och Lome Brage var streckade på 12 %, när jag skrek ut dem. Nu är Thai favorit och Lome andrastreckad.
Jag lägger ner min ansats att leverera en vinnare per dag fram till lördag start.
Vilket tror du haft mest inverkan på oddsändringen?

1) Att du skrek ut dem?

eller

2) Andra tunga spelare ( olika media och andra som uttalar sig ) har upptäckt samma plusfaktorer som du har gjort och att hästarna närmar sig sin korrekta spel%?

Jag håller såklart med om att hitta tidiga, lågt spelade idéer och sedan se dem rusa uppåt i spellistan är bland det tråkigaste som finns.

Givetvis måste man börja i tid med analyserna om man ska hinna med hela omgången. Men det är nog bäst att vänta med att avgöra vad som är fynd och inte till lördagen.

När man hittar sin "idé" är det bra ( för mig nödvändigt! ) att sätta upp en gräns för spel%en där jag inte tycker att den är särskilt intressant längre.
Gammal 2015-09-17, 12:38   #59

spiifiis avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 803
Standard

Kör en gnällare igen!
När jag blev medlem på den här sidan för drygt ett år sen var det sjukt trevligt att sitta och läsa era trevliga kommentarer och vuxna diskussioner. Nu gnäller ni i 2 sidor över vem som kan spela trav och vem som inte kan spela trav. Kan inte ni nämna vad som är rätt och fel? Förutom att hitta vinnaren i alla lopp? Loppscenarion och allt det där är väl upp till spelaren att bedöma? Oavsett om du inte håller med så kanske han/hon kan skratta dig rakt i ansiktet när den får in 7/7 avdelningar på v7an medans du har analyserat sönder ett lopp och blivit helt snurrig i bollen
Skapa en trådjävel om ni ska snacka rätt och fel sätt att spela!
Tack för mig!

Okej då ska vi se vad jag har för tips till omgången då;

Avd.1 Danne Edel befogad favorit med två raka på lång distans! Parentei Ans är väldigt intressant om barfota! Annars kan det faktiskt smälla i det här loppet! Mellby Amiral kanske? Går bra emellanåt på lång distans!

Avd.4 vill jag flagga för Rickard Svanstedt och Lass North Star. Oförskämt låg procent! Matchar tiderna med de andra i fältet hyfsat och klaffar det lite från spår 7 så tror jag det kan gå

Global Patriot i sista. Vinner både bakifrån och framifrån på 1640&2140 så med i matchen lär han vara!

Spikar i omgången får bli Thai Broadway och Lome Brage. Eventuellt Global Patriot i sista också. Vi får se!

Lycka till alla glada!
Migge (+1), Torstens (+2), abstruse (+50)
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-17, 12:52   #60

Robbans avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 355
Standard

Kan alla sluta skrika thai broadway. man spikar inte en häst som inte vunnit på över 1 år.

omgångens drag: Xlnt Conways Class. Vann mot danne edel på v75 i juli, nu 20m försprång kan sitta i spets.

Senast redigerad av Robban den 2015-09-17 klockan 12:58.
Robban är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td