Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-09-12, 09:55   #91

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 422
Standard

en häst jag aldrig nånsin kommer plocka bort igen är super otto, senast han vann på åby i maj var första gången jag valde att inte ta med han på kupongen, kostade mig 7:an den gången, borde vara chanslös men vägrar falla på den en gång till, har en bra avslutning om han sitter bra på det tills dess!
bjarnet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-12, 10:05   #92

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8324

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Ska han vinna till 4% är det precis härifrån det ska göras.
3e in, stenhårt tempo, lucka 250 kvar och vinst på 11.0
Alla förstår hur svårt det är, men läget är ju kanon !

Citat:
Ursprungligen postat av bjarnet Visa inlägg
en häst jag aldrig nånsin kommer plocka bort igen är super otto, senast han vann på åby i maj var första gången jag valde att inte ta med han på kupongen, kostade mig 7:an den gången, borde vara chanslös men vägrar falla på den en gång till, har en bra avslutning om han sitter bra på det tills dess!
Gammal 2015-09-12, 10:28   #93

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2269
Standard

Finns det nån chans i helvetet att Västerbo får spåra runt om? Gas-Tillman kommer vara offensiv antar jag?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-12, 10:32   #94

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 937
Standard

Vem vinner sista avd ? Några idéer ?
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-12, 10:35   #95

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2269
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av leffa Visa inlägg
Vem vinner sista avd ? Några idéer ?
Premier Kronos och Sorbet tycker jag är intressanta. Tyvärr talar ju varken kusk eller spår för den sistnämnde.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-12, 10:38   #96
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Premier Kronos och Sorbet tycker jag är intressanta. Tyvärr talar ju varken kusk eller spår för den sistnämnde.
Jag har Premier Kronos som utgångshäst i sista efter att sett den på Dannero och i lopparkivet. Absolut toppform. Kusken inget fel på. Du går för mycket på kuskstatistik. du minns väl ditt stolpskott på Micael Melander hehe
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-12, 10:38   #97

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Finns det nån chans i helvetet att Västerbo får spåra runt om? Gas-Tillman kommer vara offensiv antar jag?
Gas tillmann? hon är väl en av de mer försiktiga när hon inte har fördel av spår invändigt. hon lär prova en kort bit för hon är klok nog att begripa att reden inte släpper.

Förra gången när hon blev ihjälpressad av takter hade hon fördel av spåret, o alla kuskar utom takter o Ludde hade begripit att det var lönlöst att prova. Men vad vore travet utan skånepågarna
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-12, 10:39   #98

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Nurmos har beställt och fått hem två nya jänkarvagnar, dessa används när inte Jorma kör, som idag, så se upp för jänkarvagnspremiärer med Goop idag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TOBYTYKE (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-12, 10:41   #99
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5226
Standard

Citat:
Men är inte 4 Order To Fly alldeles stenklar här?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-12, 10:51   #100

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 1367
Standard

Screen Height i 6:e

Kan Screen Height vara en skräll i 6:e?

Känns som det kan bli en våldsam öppning med både överpace och en del galopper som följd. Screen Height kan få en hygglig resa och kan spurta ner en trött ledare?
Smartyleber är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-12, 10:58   #101

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 422
Standard

lucky luke zenz lite bortglömd i sista, krossade allt senast på romme, toppform hälsar stallet.
premier kronos verkar ju inte helt 100 på distansen, betydligt bättre på medel!
bjarnet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-12, 10:59   #102

Gasellens avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 1870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Men är inte 4 Order To Fly alldeles stenklar här?
Order To Fly ska med på systemet men garderas då Lennartssons V75-facit är allt annat än bra!
Gasellen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-12, 11:05   #103

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Smartyleber Visa inlägg
Kan Screen Height vara en skräll i 6:e?

Känns som det kan bli en våldsam öppning med både överpace och en del galopper som följd. Screen Height kan få en hygglig resa och kan spurta ner en trött ledare?
Nej. Den är chanslös oavsett spår i den här omgivningen. Dessutom kuskminus. Ska du ha med en skräll tar du med Talk the talk istället. Iskallt läge kan tyckas men de brukar köra rätt tufft med den här och hon klarar det. Sändning till dödens och vinst därifrån är inte troligt, men heller inte otroligt i min bok. Värd att strecka till 1%!

Men Venka borde ju vinna! En häst vars största problem är att den är hetsig och ligger på kan väl inte ha mer optimala förutsättningar än så här? Sprint och spår 5. Bara att sända och svara allt som kommer. Dansa undan från ledning eller dödens. Lägger bara ett litet system idag och spikar den här knappa favoriten (för den blir väl favorit till slut).

Nimbus kan jag inte med att strecka ens när den är så hårt betrodd. Så mycket bättre att han bara kliver över honom är han inte, det måste lösa sig lite med tempo och positioner. Sen ska Örjan inte vara på smyghumör heller och parkera in sig i rygg ledaren/tredje inner. Ännu en riskfaktor med ekipaget.

Ser på spelvärdes blänkare att de tycker sig ha hittat något intressant i fjärde (rycker skor) och i femte (jänk). Vilka gäller det, någon som vet?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-12, 11:08   #104

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1236
Standard

Hur motiverar spelarservice Coldtown som veckans spik ???
glennoskar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-12, 11:10   #105

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Nej. Den är chanslös oavsett spår i den här omgivningen. Dessutom kuskminus. Ska du ha med en skräll tar du med Talk the talk istället. Iskallt läge kan tyckas men de brukar köra rätt tufft med den här och hon klarar det. Sändning till dödens och vinst därifrån är inte troligt, men heller inte otroligt i min bok. Värd att strecka till 1%!

Men Venka borde ju vinna! En häst vars största problem är att den är hetsig och ligger på kan väl inte ha mer optimala förutsättningar än så här? Sprint och spår 5. Bara att sända och svara allt som kommer. Dansa undan från ledning eller dödens. Lägger bara ett litet system idag och spikar den här knappa favoriten (för den blir väl favorit till slut).

Nimbus kan jag inte med att strecka ens när den är så hårt betrodd. Så mycket bättre att han bara kliver över honom är han inte, det måste lösa sig lite med tempo och positioner. Sen ska Örjan inte vara på smyghumör heller och parkera in sig i rygg ledaren/tredje inner. Ännu en riskfaktor med ekipaget.

Ser på spelvärdes blänkare att de tycker sig ha hittat något intressant i fjärde (rycker skor) och i femte (jänk). Vilka gäller det, någon som vet?
Femte borde du räkna ut med mitt inlägg ovan om Nurmos.

Fjärde Pliggfaksen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+25)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td