Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-09-11, 19:44   #61

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2269
Standard

Finns det nån chans att Coldtown kan spetsa?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-11, 19:49   #62

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7912
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Nagini släpper och smyger med.
Ja. Spets lär nog 6 eller 7 ta ganska tidigt tippar jag. Jag tror att Time Machine kan sitta där om Westholm vill. Hästen har vart usel förut för att sedan komma ut och vinna med hundra. Kan bli likadant i morgon, eller så är den usel igen och då kan Coldtown vinna det där pissenkelt från spets men tror som sagt tidigare på Time. Spikade redan när jag såg startlistan. Redan gift mig med tanken vilket är fel men det skiter jag i. får inte 7 iaf i morgon.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-11, 20:00   #63

Robbans avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 355
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Hade vart chanslös från det spåret iaf. Helt ointressant,men struken så det spelar ingen roll.
Nej, Det var årets bästa spik. hade vunnit enkelt
Robban är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-11, 20:05   #64

drakens avatar

Standard

Strök för att de visste att den var chanslös såklart haha. Nej den hade nog vart på plats iaf. Alla som spikat hade sagt jävlar vilket lopp den gjorde som kom 2a efter sista 500 i tredjespår.
Gammal 2015-09-11, 20:08   #65

Manprinsens avatar

Standard

Björn vinner i första, rygg på 1:an som är snabb ut och hittar bra position direkt.
Gammal 2015-09-11, 20:41   #66

Gasellens avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 1870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Finns det nån chans att Coldtown kan spetsa?
Ja enligt Berglund på travnet, han spikar med motiveringen:

"Nu ska Björn Goop köra honom för första gången och då kan han nog få extra snurr på Coldtown från start. Mind Your Face är inte jätteexplosiv första stegen och Time Machine var ju blek senast och honom finns det även lite galopp i. Sedan är det också Björn Goop mot Ulf Eriksson och Westholm vilket är en viktig faktor. Jag tror att Goop kommer att sända rejält för ledningen den här gången och lyckas han komma dit är det toppchans"

Han kan självklart få rätt i sitt resonemang men Mind Your Face vill också till spets och har han en av sina snabbare dagar så...
Gasellen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-11, 20:46   #67

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gasellen Visa inlägg
Ja enligt Berglund på travnet, han spikar med motiveringen:

"Nu ska Björn Goop köra honom för första gången och då kan han nog få extra snurr på Coldtown från start. Mind Your Face är inte jätteexplosiv första stegen och Time Machine var ju blek senast och honom finns det även lite galopp i. Sedan är det också Björn Goop mot Ulf Eriksson och Westholm vilket är en viktig faktor. Jag tror att Goop kommer att sända rejält för ledningen den här gången och lyckas han komma dit är det toppchans"

Han kan självklart få rätt i sitt resonemang men Mind Your Face vill också till spets och har han en av sina snabbare dagar så...
Jo jag såg också det där men jag vet inte riktigt, känns lite väl optimistiskt? Nog för att Björn är Björn, men Uffe Eriksson är inte helt oäven som kusk och det känns som han måste missa ganska rejält om han inte ska få spets.
Gammal 2015-09-11, 21:49   #68

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6320
Standard

som jens säger.venkatesh fräser på i 1640 meter gasen i botten, bara rusa hejvilt
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-11, 22:02   #69

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Jo jag såg också det där men jag vet inte riktigt, känns lite väl optimistiskt? Nog för att Björn är Björn, men Uffe Eriksson är inte helt oäven som kusk och det känns som han måste missa ganska rejält om han inte ska få spets.
Mind your face är ju ingen raket på något vis o det känns som det kan hända grejer från start i detta loppet. dessutom kan ju venkatesh få för sig att rusa o mangla en eventuell ledare ganska snabbt. loppet är som %en återspeglar. jäkligt svårlöst
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-11, 22:03   #70

Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
som jens säger.venkatesh fräser på i 1640 meter gasen i botten, bara rusa hejvilt
Det kan stämma, Coldtown lirade jag sist, såg inte något speciellt ut, Venka vinner varannan start & Hultmans hästar brukar rusa i dödens ibland till vinst, vet dock inte vilken mat dom får då innan loppet.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-11, 22:05   #71

Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Björnland Visa inlägg
Det kan stämma, Coldtown lirade jag sist, såg inte något speciellt ut, Venka vinner varannan start & Hultmans hästar brukar rusa i dödens ibland till vinst, vet dock inte vilken mat dom får då innan loppet.
huggorm o taggtråd
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Björnland (+10)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-11, 22:14   #72

drakens avatar

Standard

blir Venka het drar han så mycket det går. Kan hålla hela vägen om han leder med 50 efter ett varv om inte kusken stryper honom, men håller nog knappast. Blir det så kommer det troligen att bli en segrare som inte står inom ramarna och en silverskräll rensar alltid svinbra.Om man tycker att man har täckt i de andra loppen kan det vara läge att tjäna stora pengar. Det ser lite upplagt ut för det men jag orkar inte engagera mig i omgången.

Senast redigerad av draken den 2015-09-11 klockan 22:19.
Gammal 2015-09-11, 22:19   #73

putte64s avatar

Sharp$: 8324

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Hade vart chanslös från det spåret iaf. Helt ointressant,men struken så det spelar ingen roll.
Du sov kanske när han var trea efter galoppen.
Tyvärr får jag inte vinna miljonen på honom, men han är 20m bättre än favoriten.
Gammal 2015-09-11, 22:21   #74

drakens avatar

Standard

Nej. Jag visste tidigt att det var den du menade. men som sagt helt ointressant. Den startar inte
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+1)
Gammal 2015-09-11, 22:39   #75

Robbans avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 355
Standard

nån som har koll på snokens system?
Robban är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td