Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-09-05, 10:00   #121

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Är det inte bäddat för Jarl af Solnäs!? Frågan är bara om han hinner sätta nosen först i mål.
Korrekt analys. Men du skall dra rätt slutsats!
3 Jarl af Solnäs tar ledningen och håller ut 4. Då kommer Ludde farande med 6. Antingen släpper 3 eller trycks sönder av 6. Ludde har bara en uppgift här - att bana väg för stallkamraten 7 Buzz Mearas, som är en bättre häst än 6. Nu är frågan om favoriten 9 kan slå 7 på det söliga upploppet.
Här räcker med att låsa på 7 och 9 för den som går kort.
Den som vill gardera tar med 3 och framför allt bortglömde skrällen 1.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
korpo (+1)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 10:27   #122
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Putte

OT, men till V4-2. Blir fan inte klok på spetsstriden hur mkt jag än kikar arkivet, håller Metallic Beat upp ledningen från innern ?

Min tanke är JA just nu, men vete fan alltså...
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 10:36   #123

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 2371
Standard

Avd 4 : Här hittar vi omgångens chansspik, hör vad tränaren säger "Vacation Silvio har hamnat långt ner på rankingen på flera håll, men för mig är det bästa ekipaget. Gör hon en liknande insats som när hon var tvåa bakom Elma Lane näst senast på Åby kan det bli vinst" streckad på 3%.Hästen ska mest troligt gå barfota idag, gick 11,0 ak. senast hon gick barfota. Är dessutom ganska startsnabb och kommer troligtvis att få en bra position. Kusken Petter Karlsson har vunnit 31 lopp i år, viket är bäst i loppet. Mycket rolig chansspik.
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 10:41   #124

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spojs Visa inlägg
Avd 4 : Här hittar vi omgångens chansspik, hör vad tränaren säger "Vacation Silvio har hamnat långt ner på rankingen på flera håll, men för mig är det bästa ekipaget. Gör hon en liknande insats som när hon var tvåa bakom Elma Lane näst senast på Åby kan det bli vinst" streckad på 3%.Hästen ska mest troligt gå barfota idag, gick 11,0 ak. senast hon gick barfota. Är dessutom ganska startsnabb och kommer troligtvis att få en bra position. Kusken Petter Karlsson har vunnit 31 lopp i år, viket är bäst i loppet. Mycket rolig chansspik.
Var min klara utgångshäst tills igår, då jag såg kuskändringen. Joel Uhrberg är mycket bättre än Petter Karlsson.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 10:46   #125

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Var min klara utgångshäst tills igår, då jag såg kuskändringen. Joel Uhrberg är mycket bättre än Petter Karlsson.
Mjaa.. Joel har vunnit 11 lopp Petter 31 i år. Det är fakta, sen kan man tycka att joel är bättre.
Gammal 2015-09-05, 10:48   #126
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Citat:
Där håller jag inte med dej, Joel har varit lovande ett tag, men händer inget mer. Petter ser man mer & mer börjar ta för sej i loppen på ett helt annat sätt än tidigare, vilket statistiken oxå visar
Gammal 2015-09-05, 10:54   #127

AndyMarts avatar

Standard

Pappas hästar kör Joel perfekt. Gillar inte Petter Karlsson, han kommer bara hamna på vingel idag oavsett vad ni säger. Laddar, sen går det inte, så tar han upp, blir det fel, kör han fram och så är han redan körd. Skulle han få fart på Vacation och hitta spets är det däremot perfekt, men det tror jag inte.
Gammal 2015-09-05, 10:56   #128
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Citat:
Pappas hästar kör Joel perfekt. Gillar inte Petter Karlsson, han kommer bara hamna på vingel idag oavsett vad ni säger. Laddar, sen går det inte, så tar han upp, blir det fel, kör han fram och så är han redan körd. Skulle han få fart på Vacation och hitta spets är det däremot perfekt, men det tror jag inte.
Nä spets lär han inte nå, men som jag ser det bra chans att kunna ramla ner i säg 3e ytter. Givet streck, men absolut inget spik. Svårt lopp, blir matematiskt för min del.
Gammal 2015-09-05, 11:00   #129

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Nä spets lär han inte nå, men som jag ser det bra chans att kunna ramla ner i säg 3e ytter. Givet streck, men absolut inget spik. Svårt lopp, blir matematiskt för min del.
Spets tror inte jag heller på, men jag chansspikar på det höga spelvärdet.
Gammal 2015-09-05, 11:08   #130

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Kan absolut nå spets men tror inte det för han är riktigt feg. Global Ride och Si See Sea öppnar raskt och Global Ride håller ut, det är då han ska komma fruktansvärt fort utifrån, då kan Mads släppa.
Gammal 2015-09-05, 11:10   #131

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 988
Standard

Citat:
Kan absolut nå spets men tror inte det för han är riktigt feg. Global Ride och Si See Sea öppnar raskt och Global Ride håller ut, det är då han ska komma fruktansvärt fort utifrån, då kan Mads släppa.
Lärlingsloppet (avd 4) blir väl vanligt kört som de vore i High Chaparall.
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 11:22   #132

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Så här blev mitt bolagssystem idag.
Först vill jag dock gnälla lite. Ludde sa igår em i atg.se, att han skulle stryka i V75-3 nr 12 Quick Fix. Har han ändrat sig - eller..........?????. Ser nu att atg strukit ca kl 11.
Den nya ledningen för sändningarna i TV ställer expertkommentatorn Stig H i regnet på stallbacken idag. I studion skall en kille kommentera loppen tillsammans med en oerfaren (på hästar) snygg ung tjej. Man undrar om ledningen håller på att frysa ut Stig H och Forsgren i höstens regn och kyla?

1) 1,8,10 r7-9 (öppet om inte överlägsne 1 håller ledningen, 10 ser allt bättre ut men jag vet inte hur han klarar kladdig bana, 8 såg fin ut i veteranloppet på Valla)
2) 2,6 r10-8 (låg klass och här kan galoppers, låser dock på favoriterna)
3) 4 r6-5 (äntligen elitkusk på 4 - därför spik, men här finns många streckvärda)
4) 2,5,9,11 r13-7 (min vinnare är 9 men tar rygg på Huselius' drag 11, samt 2 som jag vet för lite om, favoriten 5 måste kusken jobba på - klarar Jonna att jobba som Björn G?
5) 1,2,5,6,7,8,9,12 r11-3 (8 kommer i bra skick från Savin, glömmer spelarna att Peter U vinner en del lopp på Jägers - idag negligerad med 12 till 3 %)
6) 1,3,4,7,9 r5-2 (här borde räcka med att låsa på 7 och 9, men hoppas på 1, som sett bra ut på slutet)
7) 4,5,10 r8-7 (om jag inte tittat på Björnkollen hade jag spikat 8, men får lita mer på tränaren än mitt eget omdöme)

Kostar 1440:-. Har själv 1/10 av systemet.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 11:29   #133

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 262
Standard

1,7 - Lover Face är alldeles för stor i detta lopp, tveksamt om han håller spets och jag rankar Bear Dancer lika högt
2,6 - Digger Lord trodde jag hårt på förra veckan, men då satt den fast. Nu är det fritt fram och ganska blekt motstånd. Har försökt få med också 3 Rambo Razz, men har tyvärr inte råd.
1,2,7 - tror inte alls på Rod Stewart, förstår inte hur han ska orka/hinna runda fältet på kort bana? Kanske på 2140.
1,2,5,7,11 - tror mest på 7 och 2, 7an är ju hyfsat snabbt i väg och bör ta sig förbi 5,6 och kanske 4. Spårtrappa och läge 7 som plötsligt blir läge 4-5, vinstchans!
1,2,6,7,8,11 - varning för 11 Ritzo! Känns som det mesta är rätt, kusk, distans, form, bara spåret emot då…
4,7 - har klurat fram o tillbaka hur loppet körs, men de tär svårt! Chansar att Ludde banar väg för Adrian och sen står det mellan 7 i spets eller 4 från dödens.
4 - SOS inget att fundera på. Visst kan han torska, men jag har inte råd att spela såna system

Så 100% vinstgaranti va, eller vem har jag missat?

Senast redigerad av Tobbelobb den 2015-09-05 klockan 12:18.
Tobbelobb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 11:31   #134

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Bara 31 mille i omsättning, är inte det jävligt lågt 5 timmar före start?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 11:31   #135

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
då är det inte petter det är fel på utan läget. Ingen bör ta en längd på global ride om den här mads är hyfsat kunnig på att köra häst
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td