Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-09-04, 17:07   #61

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Den självklara vinnaren är Mister J.P. Men om jag nu ska gardera (pga av ovanstående anledningar jag nämnt) så ja, då vill jag ha med Tyrrellen, fin häst som siktas mot Italienska Derbyt 26/9. Kan bli galopper och annat strul, why not, hos Goop en månad i träning nu, Örjan upp, kanske löser sig.
Kan ske mycket med dessa 3-åringar i utveckling.

PS! Björn vill vinna men inte till vilket pris som helst, inte viktigaste loppet.
Ja, den är jättefin Tyrrell As. Men, det blir enormt svårt att vinna därifrån. Jag kan ha ett helt korkat hästöga, men jag tyckte inte den såg alls lika fin ut senast som när Haagort tränade den. Tror inte tränarbytet varit positivt, håller holländaren som skickligare än Goop.

Håller annars Tyrrellen som ett jättelöfte men som sagt, hade kunnat se mkt fräschare ut senast än den gjorde.

5 % är absolut max jag kan tänka mig att värdera hästens vinstchans till här, den vinner inte mer än en på 20 från spår 8 mot flera av Europas vassaste treåringar som ganska orutinerad.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-04, 17:09   #62

AndyMarts avatar

Standard

[QUOTE=mackpeter;454199]
Citat:
Stoet har femte högsta startpoängen i loppet, inga konstigheter.

Min kommentar om könskvotering av 2 Fidelity Rhythm var ett försök till provokativt skämt - kanske ett plumpt sådant. Jag kan också läsa turordningen. Många platsplaceringar - även på utländska banor mot usla konkurrenter och som bäst 14,5 tid på sprinterdistans - ger höga startpoäng.
Jag hade hoppats, att någon påläst kunde tala om vilka stora prestationer hon gjort. 3-åringen har i alla fall sprungit in över en halv miljon kronor. I senaste starten fick hon 244' i förstapris. Är detta en häst vi underskattar streckad till 3 %?
Duger inte till seger, men kan vara med som trea-fyra.
Gammal 2015-09-04, 17:11   #63

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

[QUOTE=mackpeter;454199]
Citat:

Min kommentar om könskvotering av 2 Fidelity Rhythm var ett försök till provokativt skämt - kanske ett plumpt sådant. Jag kan också läsa turordningen. Många platsplaceringar - även på utländska banor mot usla konkurrenter och som bäst 14,5 tid på sprinterdistans - ger höga startpoäng.
Jag hade hoppats, att någon påläst kunde tala om vilka stora prestationer hon gjort. 3-åringen har i alla fall sprungit in över en halv miljon kronor. I senaste starten fick hon 244' i förstapris. Är detta en häst vi underskattar streckad till 3 %?
hahahaha

Ok!

Svårt ha koll på vilken nivå alla som skriver är på.

Vann holländska Derbyt senast, från dödens, därav slantarna. Inte sett ett lopp därifrån.

Nu en paus inför kvällens trav och lite bers.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-04, 17:17   #64

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

[QUOTE=mackpeter;454199]
Citat:

Vann Breeders Crown för 2-åringar med Erik Adielsson och vann holländska derbyt i år, som enda sto. Finns en del på youtube om du Googlar henne. Tiden 14.6 på kort var kanske inte så vass mfn hon vann med 1.5 längd och säkert. Kan nog va underskattad här med Erik. Det är väl en fråga om hur många hästar man tar med helt enkelt, vid 5-6 stycken så absolut.
"Jägersro körde igår kväll Breeders' Crown för tvååringar. Det blev seger för holländske Fidelity Rhythm som plockade hem 175 000 kr.
Fidelity Rhythm (Explosive Matter - Rhythm And Speed - Tagliabue) fick ett lopp i fjärdepar utvändigt av Erik Adielsson. I slutsvängen sattes attacken in och inne på upploppet kunde det tvååriga stoet enkelt koppla greppet. Hon segrade med 1,5 längd på fina 1.14,6a/1640m. Tränar och äger gör Wil van der Zwaan."

Senast redigerad av hugotheboss den 2015-09-04 klockan 17:20.
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-04, 17:17   #65

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Ja, den är jättefin Tyrrell As. Men, det blir enormt svårt att vinna därifrån. Jag kan ha ett helt korkat hästöga, men jag tyckte inte den såg alls lika fin ut senast som när Haagort tränade den. Tror inte tränarbytet varit positivt, håller holländaren som skickligare än Goop.

Håller annars Tyrrellen som ett jättelöfte men som sagt, hade kunnat se mkt fräschare ut senast än den gjorde.

5 % är absolut max jag kan tänka mig att värdera hästens vinstchans till här, den vinner inte mer än en på 20 från spår 8 mot flera av Europas vassaste treåringar som ganska orutinerad.
Får bli ett hederligt matematiskt med a-häst på Mister J.P på ett system och alla på det andra.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndyMart (+5), spalato (+5)
Gammal 2015-09-04, 17:27   #66

AndyMarts avatar

Standard

[QUOTE=hugotheboss;454203]
Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg

Vann Breeders Crown för 2-åringar med Erik Adielsson och vann holländska derbyt i år, som enda sto. Finns en del på youtube om du Googlar henne. Tiden 14.6 på kort var kanske inte så vass mfn hon vann med 1.5 längd och säkert. Kan nog va underskattad här med Erik. Det är väl en fråga om hur många hästar man tar med helt enkelt, vid 5-6 stycken så absolut.
"Jägersro körde igår kväll Breeders' Crown för tvååringar. Det blev seger för holländske Fidelity Rhythm som plockade hem 175 000 kr.
Fidelity Rhythm (Explosive Matter - Rhythm And Speed - Tagliabue) fick ett lopp i fjärdepar utvändigt av Erik Adielsson. I slutsvängen sattes attacken in och inne på upploppet kunde det tvååriga stoet enkelt koppla greppet. Hon segrade med 1,5 längd på fina 1.14,6a/1640m. Tränar och äger gör Wil van der Zwaan."
_______

Senast redigerad av AndyMart den 2015-09-04 klockan 17:28.
Gammal 2015-09-04, 17:58   #67

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Johnny är kung på Jägers och nu kör han några riktigt roliga lågprocentare.

For Pleasure As, Moondancer och Rg's Thunderbolt är tidiga för mig i alla fall.
denfete (+2)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-04, 18:18   #68

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 2005
Standard

Du som har koll, din åsikt tack?

Citat:
Får bli ett hederligt matematiskt med a-häst på Mister J.P på ett system och alla på det andra.

Helge, du har bra koll och jag skulle vilja ha din åsikt om Zinedine Bob i V75:1. Hästen vann från spår 2 och 5 voltstart 2013 och tog ledningen lätt båda gångerna. Vad säger du om chanserna i detta lopp?
Ardberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-04, 18:18   #69

Helges avatar

Standard

Ludde med personal, fullt upp med auktionen som startar 19:30 idag.
Quick Fix fortsatt inte struken ännu fast han nämnde det på dan.
Gammal 2015-09-04, 18:30   #70

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ardberg Visa inlägg
Helge, du har bra koll och jag skulle vilja ha din åsikt om Zinedine Bob i V75:1. Hästen vann från spår 2 och 5 voltstart 2013 och tog ledningen lätt båda gångerna. Vad säger du om chanserna i detta lopp?
Tänkte du den skulle spetsa? Ja, det kan ske och där trivs den. Inte läst någon intervju med den om taktik osv. Känns som en rolig skräll idé iaf
Ardberg (+3)
Gammal 2015-09-04, 18:37   #71

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7938
Standard

Känns som att 2013 inte bör dras in i dagsform men hästen är startsnabb. kan tillsammans med Beardancer häxa för Veijos som annars vinner med hundra.

Senast redigerad av draken den 2015-09-04 klockan 18:42.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-04, 18:51   #72

drakens avatar

Standard

Citat:
Ludde med personal, fullt upp med auktionen som startar 19:30 idag.
Quick Fix fortsatt inte struken ännu fast han nämnde det på dan.
Från spår 12 och med skor på den så är väl chansen ca 0 så lika bra att stryka tycker jag.
Helge (+3)
Gammal 2015-09-04, 18:59   #73

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Från spår 12 och med skor på den så är väl chansen ca 0 så lika bra att stryka tycker jag.
Ja men bra om det sker så snart man kan! 3% på den, nu lär det dröja till imorgon. Rätt ska vara rätt.

Snart mums auktion, ska ses. Lovar inte kladda ned denna tråd om det, skickar allt på PM till dig :P

hahaha

Gammal 2015-09-04, 19:22   #74

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 128
Standard

rosso pomodoro bästa chans spik.till lördag..
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-04, 19:26   #75

drakens avatar

Standard

Citat:
Ja men bra om det sker så snart man kan! 3% på den, nu lär det dröja till imorgon. Rätt ska vara rätt.

Snart mums auktion, ska ses. Lovar inte kladda ned denna tråd om det, skickar allt på PM till dig :P

hahaha

Gör så. Porra lite till mig. trav alltså. Höll nästan på att bli fel .
Helge (+3)
Svara

td