|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-08-25, 13:13 | #16 | |
Citat:
Alla har självklart rätt till sin åsikt men sedan behöver man kanske inte torgföra den i var och varannan tråd. Det är ingen hemlighet för någon var Olle står i frågan liksom. Otroligt udda jämförelse med friidrottare må jag säga. Ungefär lika korkat som att ston inte kan tävla på samma banor som hingstar/valacker för att de normalt är mycket sämre. Läste förresten att Johaug krossade Northug med 9 minuter nyligen i ett löprace uppför en tokbrant backe. Undrar om det var någon skillnad i prispengar mellan herrarna och damerna i den tävlingen. Förmodligen inte. Sporten håller kanske inte alltid måttet däruppe i norr men spelvänligt är det väldigt ofta till skillnad från exempelvis kompistravandet som inte sällan syns på storstadsbanorna. För övrigt hoppas jag att Delicious US är i samma slag som senast för då kan vi mycket väl få se ännu ett bevis på vilken svensk häst som är kung. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10) |
||
2015-08-25, 22:44 | #17 |
Ikväll kvalade en massa Norrlands"skräp" in till Derbyna. Taskigt mot mina "elithästar" från Valla, Åby, Färjestad, Axevalla och andra från överlägsna Södern. Usch.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10) Senast redigerad av mackpeter den 2015-08-25 klockan 22:45. |
|
2015-08-26, 00:57 | #18 | |
Citat:
Men Västerbo Eclair är ju hur jäkla snuskigt bra som helst och Orion Tilly som den gick tillsammans med Carabinieri! Olympia Gold bland stona, wow! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5) |
||
2015-08-26, 10:45 | #19 | |
Citat:
|
||
2015-08-26, 11:44 | #20 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10) |
||
2015-08-26, 17:06 | #21 |
Banned
|
|
2015-08-26, 17:07 | #22 |
Månprinsen blir väl 1.1 ggr pengarna och 90 % på lördag. Om inte mer.
Om ni spelar ett stort system, hur ska han då behandlas tycker ni? Sparlopp tillsammans med Hulte Magnus? Viss galopprisk finns trots allt. Har galopperat bort sig som storfavorit förr. Renset bakom Månprinsen skulle dessutom bli enormt. |
|
2015-08-27, 11:40 | #23 |
Vet inte om man egentligen vill ge ett råd till detta.. Kul om man skriver. Ja förfan. Dubbla och kör.Du kan bli mångmiljonär,vifta med flaggor,dricka skumpa och få massa bitches överallt.
Så smäller det i alla andra lopp och du har tagit bort de hästarna och lagt krutet på HulteMagnus och missar därför en fet 7a. Eller så skriver man. Totalt bortkastat. Spika och dubbla resten av systemet istället och så hoppar månprinsen och Hultemagnus vinner. Hur man än gör kan man stjälpa istället för att hjälpa.Det beror mest på hur pass" säker" du känner dig i de andra loppen. Du kan ju alltid börja med att kladda i de andra loppen först. Om du har en grovmall som visar att du lätt kan dubbla utan att få alltför mycket torskfrossa på resten av systemet så är det bara din egen magkänsla som bör avgöra vad som är rätt eller fel i det här fallet . Det vill säga. Jag har för liten för att ge dig ett bra råd. Garanterat onykter och 25cm+ i morgon. Då kan du få hur många råd som helst. Sedan om de är så bra, det är en annan sak. Senast redigerad av draken den 2015-08-27 klockan 11:42. |
|
2015-08-27, 22:38 | #24 | |
Dubbla?Citat:
|
||
2015-08-27, 22:55 | #25 | |
Citat:
|
||
2015-08-28, 11:50 | #26 |
Har funderat mycket på guldloppet. Tänkte hoppa över 8 Delicious. Dåligt spår, dessutom har hon bara gjort fyra lopp över medeldistans, var år -13. Vann ett av dessa. Men hon är ju fantastiskt bra så måste nog med. Samt att Örjan kör. Och när det är miljoner på gång så är herr Kihlström alltid på alerten och tar till hela sitt väldiga kunnande.
Ett annat ekipage som jag tror på är 6 El Mago Pellini med Adrian Kolgjini. El Mago är magiskt bra men fråga är om inte Adrian är ännu bättre. Bara 22 år och har vunnit 6 V75-lopp i år! |
|
2015-08-28, 14:24 | #27 |
Adrian kör väl snäppet bättre än Ludde , men det säger ingenting 😳
|
|
2015-08-28, 15:01 | #28 |
1 Funny Tornado - 3% har äntligen läge och ofattbart bortglömd varenda start!!?
Flög fram sist och ska absolut vara streckad upp emot 10%!! Morgondagens i skrivande stund bästa värde!
2015-08-28, 15:15 | #29 |
Des- eller information?
Ur Spelvärdes mail:
"Det blir första barfota runt om, vilket vi sparat på. Det blir däremot ingen jänkarvagn som det står i tidningarna." Min fråga i det läget är: hittar tidningarna (obs.plural!) på eller lämnas det ett info till dem och ett annat till Spelvärde? I så fall är det förstnämnda en desinformation. |
|
2015-08-28, 15:16 | #30 | |
Citat:
http://www.st.nu/sport/trav/nu-jagar...ya-gladjetarar Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5) |
||
|