Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-08-14, 12:19   #91

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7915
Standard

Det verkar inte som att det kommer att bli så mycket regn så att det skall påverka så jag kollar lite åt andra hållet istället och detta blir mitt lilla chanssystem om banan blir skaplig

Första vet jag inte om inte allt redan är sagt. Jag tar nästan alla här. Support Justice betalar jag aldrig för, inte den här gången heller. Den är för dålig helt enkelt. Eller kusken är för dålig. Tror inte att den kan vinna. Börjar ruttna på Mönster också så tar bort det ekipaget också. Resten kryssas i på bongen. Känns ganska bra. Vinner någon av lallarna kan jag ta det. Vägrar att betala för dem

M.T Jordan var tydligen inte frisk senast och var totalt kass. Tränar bra igen och den här är snabb ut. Lär ju bara vissla till spets och förhoppningsvis stanna där hela vägen ,då jag kommer att spika.

3dje ser ut att stå mellan 3 hästar. Förmodligen är Global Patriot bara bäst och anför det här gänget runt om men har råd att gardera så kastar in ett par lyxstreck mest för sakens skull.

4e ser vi Oliver som väldigt stor favorit,. Inget konstigt i det. Både han och Björn har storform och är det klart bästa ekipaget i loppet. Ser ut att kunna bli en ordentlig kubbning i loppet så inte helt säker att Björn hittar en optimal resa så jag drar till med ganska många hästar i det här loppet. Venkatesh har lite för dåligt med anhängare denna gång tycker jag.

I 5e ser vi dagens spik of the week . Här är det straffspark Örjan. Dundra till spets och bara dra ifrån lusgänget så vi får några kronor på 7 orna.

6e . Här är alla rädda för Nadal. Hästen vet inte än hur det känns att vara trött och promenerade runt konkurrenterna senast. Nu möter han några tuffingar som inte ska nonchaleras. Men som jag ser på loppet så är de just motbuden som kommer att köra om spets , förmodligen ganska hårt också och utan att de tänker på de själva så kommer de att skänka loppet till Nadal. Jag spikar här också.

7e. Måste kryssa i lite hästar så att det iaf påminner om ett system men tror att On track vinner detta.

1,2,3,4,7,8
1
2,3,4
1,2,3,5,6,8,10,11
2
9
1,2,3,5,8,12

864 rader.

Lycka till

Senast redigerad av draken den 2015-08-14 klockan 12:22.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-14, 13:14   #92

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Vädret imorgon på Åby.
Alla väderstationer jag tittat på visar uppehållsväder, runt 25 grader under eftermiddagen och sydostlig svag vind. Det blir kanonbana. Så ser det ut just nu också.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-14, 13:20   #93

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 1172
Standard

Tjena alla, är det nån som vet om luddepojken kommer att köra i ledningen i morgon med quick fix?

Mvh Aband
abandofhope är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-14, 13:57   #94

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abandofhope Visa inlägg
Tjena alla, är det nån som vet om luddepojken kommer att köra i ledningen i morgon med quick fix?

Mvh Aband
det kan man för det mesta utgå ifrån. Quick fix har dock fått tuffa lopp o adrian är lite klokare än farsan vilket kan innebära att han släpper till Uffe om han provar rejält
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-14, 14:07   #95

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 1172
Standard

Tack Schysst av dig.
abandofhope är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-14, 16:34   #96

ricBLo636s avatar

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2482

Första försöket
Stats: 11 - 7 - 0
ROI: 109.81%
Vinstprocent: 61.11%

Standard

6 Naglo’del Nord är min vinnare imorgon. Optimal balans och efter att dom tuffaste emot har gasat sig trötta efter första halvvarvet så kubbar han förbi över upploppet.
Bara hoppas han fortsätter att hålla sig under 10%
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
denfete (+2)
ricBLo636 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-14, 16:47   #97

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 14204
Standard

Ulf Ohlssons uttalande om Nadal Broline – är en mycket mycket bra häst.Det ät tufft med bakspår och open stretch men visst tror jag på bra chans även om han kanske får göra det utvändigt Puros topphäst. Han har vunnit med krafter kvar och jag tror jättemycket på honom. Gick med skor bak senast och kändes så bra med den balansen så det är möjligt att det blir samma nu.

Finns på Travnet
flaque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-14, 17:24   #98

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Den nyomlagda Åbybanan verkade redan ha "satt sig". Ludde berömde den. Betänk, att det det bara var ca tre veckor sedan banveterinären utfärdade barfotaförbud trots fint väder.

Kan man dra några slutsatser efter dagens tävlingar? Ludde uttryckte det så här: Normalt är det nästan omöjligt att hinna fram från tredje- fjärdespår ytter sista halvvarvet.

Idag vann Loke Chibabba bakifrån i ett överpacat lopp. Han sladdade från spår 2 men vann ändå. I övrigt vann ledaren, någon från OS eller där framme.

Reijo Liljendahl hade sådana betänkligheter runt 9 Nadal Broline. Med en sådan häst är han ändock optimist. Men alltid lågmälde Stefan Söderkvist menar, att det fanns mycket krafter kvar i 4 Ni Talar..., som nog sitter i ledningen efter 350 m. Antingen "tar man ställning" och spikar en av dem. Eller låser på båda. Eller streckar 1,4,5 och 9 för den som hoppas på en realistisk skräll.

Vad jag gör? Lutar åt att spika 4 Ni Talar...., som jag känner mest för. Men låser kanske på 4,9.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-14, 19:48   #99

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Någon som vet om Mellby Viking ska gå med jänkarvagn igen trots Jorma?
Säkert en modell Jorma trivs bättre i

http://piclair.com/data/9sg61.jpg

Senast redigerad av Helge den 2015-08-14 klockan 19:50.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-14, 20:40   #100

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abandofhope Visa inlägg

Mvh Aband
Enligt TT-intervju så släpper man till Oliver om han kommer tidigt men inte Shadow W.
Gammal 2015-08-15, 06:30   #101

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Säkert en modell Jorma trivs bättre i

http://piclair.com/data/9sg61.jpg
Jorma trivs inte jänkarvagn, alltså vanlig vagn men det visste du säkert redan.

Tror det var på Valla för ett tag sedan han körde en i tävling för första gången, jag tyckte det var en sensation då, tydligen ingen annan vad jag såg då jag brukar läsa det mesta, för mycket tyvärr. Lycka till.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-15, 07:47   #102

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5393
Standard

Åby i eftermiddag
Två som inte får missas om man skall sätta v75
Avd 1 - Form slår klass
Bevisad form vinner på open strech 1 Västerbo Highflyer.

Avd 4 - Högt tempo och Örjan kommer längst ut.
Tror Venkatesh får loppet, då det blir högt tempo med många racers där framme. Häll ju faktiskt sjukt bra sist, nu ett lopp i ryggar. Ja ja vet 11 spår på Åby, men har en god känsla idag.
Gammal 2015-08-15, 09:06   #103

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 422
Standard

är det bara jag som tycker det är svinigt mot spelarna att ha 2 heatlopp med samma hästar inom v75 spelet,
där förutsättningarna kommer förändras rejält efter avd 1 är avgjord?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3)
bjarnet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-15, 09:13   #104

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Björnland Visa inlägg
Jorma trivs inte jänkarvagn, alltså vanlig vagn men det visste du säkert redan.

Tror det var på Valla för ett tag sedan han körde en i tävling för första gången, jag tyckte det var en sensation då, tydligen ingen annan vad jag såg då jag brukar läsa det mesta, för mycket tyvärr. Lycka till.
Ja, därav jag skrev att de byter till en Jorma "trivs" bättre i (inte bara som passar Mellby bättre) än den Mellby hade senast. Han kan inte köra i jänkarvagn heller, inte hans grej, nyttjar aldrig vagnens kapacitet för han kör fel stil i den.
Gammal 2015-08-15, 09:26   #105

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 963
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bjarnet Visa inlägg
är det bara jag som tycker det är svinigt mot spelarna att ha 2 heatlopp med samma hästar inom v75 spelet,
där förutsättningarna kommer förändras rejält efter avd 1 är avgjord?
Rösta med fötterna. Ingen tvingar spelarna att spela V75. Kör V5 istället om du vill veta mer om förutsättningarna inför det andra heatet.

Jag håller med dig om att loppen inte borde ligga inom samma spelform. Därför spelar jag minimalt en sån här omgång.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td