Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-08-13, 21:37   #76

Reg.datum: aug 2015
Sharp$: 161
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Grattis.

Har du funderat något mer huruvida han "kan garderas" ?
Ja du är ju en komiker! Vrider och vänder på ord. Strecksson var väldigt fyndigt!

Alla kan garderas. Nåt annat vågar jag inte skriva för då kommer du väl dragandes med att saol fastslagit att det inte finns hästar som inte kan garderas.

Står fast vid att jag just nu tror att royal fighter tillsammans med on track piraten har störst vinstchans på lördag
Travbloggpappanz-PapaTrav är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-13, 21:58   #77

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

on track piraten anser jag är omgångens spik då han kliver med gigant slugger från början o övertar spets från denne. Ingen tar on tracken utvändigt om det blir kört i normalt tempo.

stor varning vill jag utfärda för västerbo highflyer i avd 1. Hästen har lärt sig öppna allt bättre o sist gick det undan från spår långt ut. Jag anser att det finns en chans att han håller ut tillmann sida vid sida. Att hästen duger i klassen visade han sist när han kutade 09.8 från dödens! Den prestationen är svårslagen för övriga. Royal fighter kutade tex "bara" 10,4 från dödens på samma bana i elitloppsförsök o hade då sparringpartner enda in i mål.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-13, 22:24   #78

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Travbloggpappanz-PapaTrav Visa inlägg
Var står det att Royal fighter ska gå med bakskor? I expressen säger tränaren troligen barfota. Och Mosaique face tycker Ludde är bättre i andra heatet och ska gå med skor i första. Låter konstigt att han skulle toktrycka i första heatet då. Men Ludde kommer kanske som du tänker har svårt att gå emot sin natur. Lite som historien om skorpionen och grodan

Angående Nahar så får Örjan bestämma sig hur mycket han vill men håller ledningen gör han nog inte
"Han kommer mest troligt att gå med skor bak i det första heatet. Som vanligt öppet huvudlag med urryckare."

Citerat Per K Erikssons intervju med Guiden. Vad som sägs i de tidiga intervjuerna kan man ju som alltid ta med en nypa salt då de oftast har en bättre uppfattning närmare helgen. Men oavsett, ska RF gå med skor bak så tycker jag att segerchansen försämras.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-13, 23:15   #79

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 136
Standard

Någon som vet om Mellby Viking ska gå med jänkarvagn igen trots Jorma?
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-14, 05:11   #80

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 2519
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Någon som vet om Mellby Viking ska gå med jänkarvagn igen trots Jorma?
"någon form av jänkarvagn" enligt Nurmos men Jorma gillar inte den "riktiga" vad jag vet så det låter inte som det
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-14, 08:31   #81

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 136
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Groknak Visa inlägg
"någon form av jänkarvagn" enligt Nurmos men Jorma gillar inte den "riktiga" vad jag vet så det låter inte som det
Ok, hästen såg ju klart förbättrad ut med jänkarvagnen på så fattar inte varför Jorma sitter upp igen när han inte gillar den.. 500K är ju inte fy skam precis.

Spetsstriden i 4e känns ju ganska intressant. Släpper Takter eller Adrian(Lol)?

Senast redigerad av sigh den 2015-08-14 klockan 08:36.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-14, 09:15   #82
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1766
Standard

Stayerloppet tror jag vinns av Ed You, kan bli ett häftigt lopp! Finns möjligheter till ett lopp i hårt tempo, och på slutet vrider han på efter att ha kört i ryggar hela vägen.
5 % på den spiken känns taget.
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-14, 10:18   #83

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 1654
Standard

Ähhhhh

Senast redigerad av MatsE den 2015-08-14 klockan 10:24.
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-14, 10:49   #84

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Stayerloppet tror jag vinns av Ed You, kan bli ett häftigt lopp! Finns möjligheter till ett lopp i hårt tempo, och på slutet vrider han på efter att ha kört i ryggar hela vägen.
5 % på den spiken känns taget.
känns överstreckad då den är totalt chanslös även om den varit i form vilket den inte verkar vara.
Gammal 2015-08-14, 11:01   #85
DIF

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
känns överstreckad då den är totalt chanslös även om den varit i form vilket den inte verkar vara.
ok, då säger vi det. Berätta gärna för oss vilka som vinner varje lopp.
I mina resultatlistor vinner chanslösa hästar varje dag.
Gammal 2015-08-14, 11:09   #86

Standard

Citat:
ok, då säger vi det. Berätta gärna för oss vilka som vinner varje lopp.
I mina resultatlistor vinner chanslösa hästar varje dag.
aha. Det händer knappt aldrig i mina resltatlistor att nåågra chanslösa vinner. minns faktiskt inte sist det hände. Inte min avsikt att trampa dig på tårna ,men hade varit roligt att höra dig motivera varför ed you skulle vinna? känns inte som nåt talar för honom. själv är jag tämligen säker på att On track piraten leder runt om o det är omgångens bästa spik enligt mig.
Gammal 2015-08-14, 11:21   #87
DIF

Standard

Citat:
aha. Det händer knappt aldrig i mina resltatlistor att nåågra chanslösa vinner. minns faktiskt inte sist det hände. Inte min avsikt att trampa dig på tårna ,men hade varit roligt att höra dig motivera varför ed you skulle vinna? känns inte som nåt talar för honom. själv är jag tämligen säker på att On track piraten leder runt om o det är omgångens bästa spik enligt mig.
Som jag skrev, det är lång distans, det är gasglada kuskar med, tror på mycket hårt tempo. tror Ed You får hänglöpning och perfekt tempo. Hästen är bättre än raden. Bergh är lurig.
kan du motivera vilka som vinner istället, och hur du kommer fram till det?
det finns 90% chanslösa i alla lopp, innan dom kört det. Oftast är det en av de 90% som sedan vinner.....
Gammal 2015-08-14, 11:34   #88

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3158
Standard

Citat:
Som jag skrev, det är lång distans, det är gasglada kuskar med, tror på mycket hårt tempo. tror Ed You får hänglöpning och perfekt tempo. Hästen är bättre än raden. Bergh är lurig.
det finns 90% chanslösa i alla lopp, innan dom kört det. Oftast är det en av de 90% som sedan vinner.....
Hahaha

Om jag inte visste vem "laxdasen" är skulle jag trott du var han

"vinner med hundra"

ps funderar oxå på det där med körning i sista, är väl det som kan fälla Piraten om han(Torbjörn) envisas eller inte tar sig förbi
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-14, 11:37   #89

Standard

Citat:
ok. då är jag med. Själv tror jag jag ed you är missgynnad av distansen och att det inte blir nåt särskilt hårt tempo på loppet utan on track piraten övertar tididgt från sluggern o sedan får bestämma tempot.

Om du anser att 90% är chanslösa i alla lopp på förhand så bör du nog bli lite mer vidsynt om du ska lyckas med travspelandet. Vissa lopp känns ju totalt olösliga på förhand. tex v75-4 på lördag.
Gammal 2015-08-14, 11:41   #90

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3158
Standard

Citat:
ok. då är jag med. Själv tror jag jag ed you är missgynnad av distansen och att det inte blir nåt särskilt hårt tempo på loppet utan on track piraten övertar tididgt från sluggern o sedan får bestämma tempot.

Om du anser att 90% är chanslösa i alla lopp på förhand så bör du nog bli lite mer vidsynt om du ska lyckas med travspelandet. Vissa lopp känns ju totalt olösliga på förhand. tex v75-4 på lördag.
Men du, det vinner Montdore med hundra ju
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+3)
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td