Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-08-15, 11:16   #136
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
?

Jag ogillar Åbys banveterinär och open stretch, thats it.
Hoppas vi slipper barfotaförbud idag..

Självklart ska jag njuta av sporten!

Svårt slå upplevelsen av Delicious igår bara

Men nya starttiden och alla nyheter ska bli spännande att se, missas ej.
Din bristande entusiasm för Åby kommer idag kl 16.25 att vändas från avsky till olidlig kärlek. Då har just Västerbo Highflyer vunnit första heatet på Åby Stora - tillika Gr. I International UET Masters Series. Från Open Stretch!

Lycka till!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-15, 11:18   #137
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 17
Sharp$: 116
Standard

Är det skotvång idag? Står det i appen.
loverr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-15, 11:27   #138
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Din bristande entusiasm för Åby kommer idag kl 16.25 att vändas från avsky till olidlig kärlek. Då har just Västerbo Highflyer vunnit första heatet på Åby Stora - tillika Gr. I International UET Masters Series. Från Open Stretch!

Lycka till!
Ingen bristande entusiasm alls, ser fram emot dagens tävlingar.
Ni läser in mystiska egna slutsatser i mycket idag :P

Heja Daniel och Heja Jorma 10 000

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-15, 11:32   #139
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ricBLo636 Visa inlägg
Glöm inte bort Conrads Wilhem. Spöade detta gäng senast. Vissligen över 2640 men hästen bra spår!
4% för att ha sprungit ifrån dessa för 1 månad sedan är alldeles för lite.
Bara tacka och ta emot!
Loppet före så körde Conrad på en startgalopp.
Sen gick hästen upp i dödens. Tröck sönder ledaren men blev omspeedad av en smygkörd Hausse du gull.
Min/våran Rikshäst, vann med all tur i världen senast. Tror inte den vinner igen men får gärna göra det iaf så vi utökar vår stora ledning till en fullständig kross.

Ronden har tro på den med.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-15, 11:41   #140
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 168
Sharp$: 2202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av loverr Visa inlägg
När är du på plats på Åby? Hade inte vart fel med fribiljett =)
14.15 är jag där
zamora_79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-15, 11:44   #141
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 376
Sharp$: 1864
Standard

Tror och hoppas att omgången slutar med dubbelslag i femmor.
Star Advisor Joli är en spetshäst som utvecklats enormt bra. NTBL sliten efter förra enligt tränaren och i spets tror jag att t.o.m Nadal Broline får för svårt bakifrån. 10% perfekt...
On Track Piraten spikade jag och spelade vinnare på Jägersro. Såg kanon ut och hade blivit sämst två med lucka...lite tradigt att den blivit favorit men det viktigast är ju att den man spikat vinner ��
Sen tror jag inte ett skit på Royal Fighter i första och hoppas att Ludde trycker sig till spets.
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-15, 11:51   #142
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Åby i eftermiddag
Två som inte får missas om man skall sätta v75
Avd 1 - Form slår klass
Bevisad form vinner på open strech 1 Västerbo Highflyer.

Avd 4 - Högt tempo och Örjan kommer längst ut.
Tror Venkatesh får loppet, då det blir högt tempo med många racers där framme. Häll ju faktiskt sjukt bra sist, nu ett lopp i ryggar. Ja ja vet 11 spår på Åby, men har en god känsla idag.
Intressanta tankar. På pricken likt K. Huselius!
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-15, 11:51   #143
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 117
Sharp$: 422
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
Tror och hoppas att omgången slutar med dubbelslag i femmor.
Star Advisor Joli är en spetshäst som utvecklats enormt bra. NTBL sliten efter förra enligt tränaren och i spets tror jag att t.o.m Nadal Broline får för svårt bakifrån. 10% perfekt...
On Track Piraten spikade jag och spelade vinnare på Jägersro. Såg kanon ut och hade blivit sämst två med lucka...lite tradigt att den blivit favorit men det viktigast är ju att den man spikat vinner ��
Sen tror jag inte ett skit på Royal Fighter i första och hoppas att Ludde trycker sig till spets.


Vart har du hört att ntlb ska vara sliten?
För övrigt tror jag mycket på västerbo highflyer i första, när tillman och Ludde hamnar spets och dödens, då sitter redén i en guldsits bakom en sliten rf in på open stretch... Bbs sugarlight ska ju siktas mot heat 2 så den är bortplockad från min kupong
bjarnet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-15, 11:54   #144
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Ja, därav jag skrev att de byter till en Jorma "trivs" bättre i (inte bara som passar Mellby bättre) än den Mellby hade senast. Han kan inte köra i jänkarvagn heller, inte hans grej, nyttjar aldrig vagnens kapacitet för han kör fel stil i den.
Ok såg att du frågade Nurmo också så jag trodde inte du hade fått nåt svar på det.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-15, 11:55   #145
 
ricBLo636s avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: Falun
Inlägg: 429
Sharp$: 2477

Första försöket
Stats: 11 - 7 - 0
ROI: 109.81%
Vinstprocent: 61.11%

Standard

Intervju från Ebbes värkar det då som att ntbl inte ska vara nå sliten utan bara gått framåt med loppet?


4 Ni Talar Bra Latin (Stefan Söderkvist) var smällfin senast och vi var nöjd med alla delar den dagen. Allting verkar normalt efteråt och han blir bara starkare för varje start han gör. Jag tror inte att vår häst är sämre än Nadal Broline och öppnar han bara normalt borde det vara pang till ledningen för Ni Talar Bra Latin. Han vann på en väldigt fin tid senast och hade låg puls när han kom in i stallet efteråt, säger Lars Brindeborg i Petri Puros stall.
ricBLo636 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-15, 11:58   #146
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Björnland Visa inlägg
Ok såg att du frågade Nurmo också så jag trodde inte du hade fått nåt svar på det.
Nej ingen fråga, ett ironiskt inlägg om att vagnen snarare skulle bytas för att passa Jorma, Mellby fungerade ju ypperligt i sin jänkarvagn vid vinsten.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Björnland (+10)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-15, 12:01   #147
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Nej ingen fråga, ett ironiskt inlägg om att vagnen snarare skulle bytas för att passa Jorma, Mellby fungerade ju ypperligt i sin jänkarvagn vid vinsten.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-15, 12:09   #148
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 117
Sharp$: 422
Standard

nån som har koll på nadal brolines spurtkapacitet, tänker mig att han kommer få ligga i ryggar ända till upploppet, men hinner han fram till ntlb och star advisor jolie?
bjarnet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-15, 12:13   #149
 
ricBLo636s avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: Falun
Inlägg: 429
Sharp$: 2477

Första försöket
Stats: 11 - 7 - 0
ROI: 109.81%
Vinstprocent: 61.11%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bjarnet Visa inlägg
nån som har koll på nadal brolines spurtkapacitet, tänker mig att han kommer få ligga i ryggar ända till upploppet, men hinner han fram till ntlb och star advisor jolie?
Vet inte hur själva slut speeden är men hästen kan ju alla fall trava riktigt fort och få det att se lätt ut.
Nu finns det stor chans att dom andra gasar från start och kör loppet o Nadals händer (hovar).
Så jag tror Nadal plockar ned dessa två pga att dom kommer köra lite för hårt i inledningen och det kommer synas i sista kurv.
ricBLo636 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-15, 12:17   #150
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V75-finaler Åby


Tror Mosaique kan komma till spets idag. V. Highflyer svarar ut och därefter kommer Ludde och får ta över.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td