Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-29, 17:22   #16

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1961
Standard

M.T.Kingofthehill hade kvar väldigt mkt när den vann på Axvalla, fin häst, obesegrad, under 10%, tackar och bockar :-)
qwerta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-29, 17:25   #17

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2273
Standard

Daniel på travnet är tillbaka efter semestern. Såg bra ut så jag ryggar honom och slipper anstränga min lilla hjärna idag.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-29, 17:34   #18

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3255
Standard

Från twitter.

Patrik Fernlund ‏@V86experten 33 minför 33 minuter sedan

Pratade med Daniel Redén, hans hästar är inte gynnade av dagens bana. Minst missgynnad trodde han var Bostonz Credit i V86-4. #solvalla
Gammal 2015-07-29, 17:35   #19

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3255
Standard

Mera twitter

Patrik Fernlund ‏@V86experten 17 minför 17 minuter sedan

1 Far Far Away (V86-5) är klar favorit, men både jag & Johan Untersteiner tror att det är stor risk att han blir över från start. Garderas!
Gammal 2015-07-29, 17:48   #20

Manprinsens avatar

Standard

Tunika och Candor Hall ser ut som två bra spikar.
Gammal 2015-07-29, 17:51   #21

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Tunika och Candor Hall ser ut som två bra spikar.
Japp, sunda spikar. Är väl Untersteiners What's Going On som kan bli farlig om den håller sig på benen. Men sänder Björn fram tidigt, vilket han bör göra så blir det nog en enkel seger...

Lycka till ikväll!
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-29, 17:53   #22

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Japp, sunda spikar. Är väl Untersteiners What's Going On som kan bli farlig om den håller sig på benen. Men sänder Björn fram tidigt, vilket han bör göra så blir det nog en enkel seger...

Lycka till ikväll!
Tack detsamma!

Idag ska jag fan inte krångla till det, får ju skämmas efter gårdagen (dock ryggade jag spelvärde ganska mycket).

Vad tror du om Irene Sund med skoryck första gången och Gingras upp från spår 3?
Gammal 2015-07-29, 17:58   #23

Standard

Citat:
Tack detsamma!

Idag ska jag fan inte krångla till det, får ju skämmas efter gårdagen (dock ryggade jag spelvärde ganska mycket).

Vad tror du om Irene Sund med skoryck första gången och Gingras upp från spår 3?
Man säger alltid att man inte ska krångla till det men sen när det väl är dags för inlämning gör man precis det, man gör det onödigt svårt för sig själv och ifrågasätter sina bra idéer...

Barfota kan vara intressant men jag har för mig att Westholms egna uppsittning vill köras i ledningen. Så Irene lär väl få som bäst få invändig löpning bakom denne, med lucka kan den ju överraska. Speciellt om det ska bli tungsprunget idag...

Gingras bör väl vinna något lopp snart, lär väl inte återvända till Nordamerika utan vinst?
Gammal 2015-07-29, 17:59   #24

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Man säger alltid att man inte ska krångla till det men sen när det väl är dags för inlämning gör man precis det, man gör det onödigt svårt för sig själv och ifrågasätter sina bra idéer...

Barfota kan vara intressant men jag har för mig att Westholms egna uppsittning vill köras i ledningen. Så Irene lär väl få som bäst få invändig löpning bakom denne, med lucka kan den ju överraska. Speciellt om det ska bli tungsprunget idag...
Ja det är risk för att det blir lotto idag. Hade ingen aning om att förutsättningarna var så dåliga förrän nu. Lutar åt att jag ev skippar spel i så fall. Innerspåret på Solvalla brukar vara dåligt när det regnar?
Gammal 2015-07-29, 18:02   #25

Standard

Citat:
Ja det är risk för att det blir lotto idag. Hade ingen aning om att förutsättningarna var så dåliga förrän nu. Lutar åt att jag ev skippar spel i så fall. Innerspåret på Solvalla brukar vara dåligt när det regnar?
Tänker likadant. Men kanske ändå lirar en liten bara för spänningen.
Jo, innerspåret har fällt många bra hästar vid regn, fast då har det varit regn non-stop i princip, har jag för mig...
Gammal 2015-07-29, 18:13   #26

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 474
Standard

Candor Hall är absolut ingen spik för mig. Min förstahäst är Askö Q och ev spikas den
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-29, 18:14   #27

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MikaF Visa inlägg
Candor Hall är absolut ingen spik för mig. Min förstahäst är Askö Q och ev spikas den
Förstahäst kanske, men kusken utgör halva ekipaget.
Gammal 2015-07-29, 18:17   #28

Standard

Citat:
Om Montdore kunde plocka 20 m på Askö med Adielsson som kusk tror jag nog att Candor också lyckas med det, speciellt när tränaren också ska köra...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5)
Gammal 2015-07-29, 18:18   #29

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 1271
Standard

Man måste ju försöka fälla tunika idag. 86%, mot mina principer!
Galoppen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-29, 18:19   #30

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 474
Standard

Citat:
Sant! vet inte så mycket om Ivanov men hästen har placerat sig bra när han har kört på senare tid bortsett från en galopp så heltaskig som kusk kan han inte vara.
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td