Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-29, 23:49   #31

joback1s avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 133
Standard

Täta starter för Nimbus C.D.
Vad anser ni om det? Hultman har koll på vad han gör?
joback1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-29, 23:56   #32

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 2867
Standard

Visserligen tidigt, men 68% är ju bara för mycket. Visst såg den jävligt fin ut sist, men blir lite löjligt när folk börjar prata om elitloppsvinnaren 2016 när det gick 16 första varvet sist och mötte i princip nada.
Möter ju en inte helt oäven oliver kronos. Sist den mötte den så hade den ju lite roligare %. Måste bli gardering i avd 1 på lördag !
peozz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-30, 08:00   #33

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av peozz Visa inlägg
Visserligen tidigt, men 68% är ju bara för mycket. Visst såg den jävligt fin ut sist, men blir lite löjligt när folk börjar prata om elitloppsvinnaren 2016 när det gick 16 första varvet sist och mötte i princip nada.
Möter ju en inte helt oäven oliver kronos. Sist den mötte den så hade den ju lite roligare %. Måste bli gardering i avd 1 på lördag !
Tvivlar på att de kommer mosa på med Oliver i dödens igen! Han behöver nog få några lopp i ryggar då han gjort tuffa lopp mest hela tiden.

Dessutom Jepson upp i stället för Goop! Jepson kör visserligen fantastiskt bra men jag tror att för att krama ur det som går ur Oliver bör det nog vara Goop som kör!

Har svårt att se någon annan kliva fram och sätta press i dödens?! Nej trots ca 70% på spelet är det nog inget annat än SoS tyvärr!

Fast jag har ju haft fel en gång förut med...
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-30, 10:44   #34

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Säga vad man vill om den där Tarzan, som selar ut fem hästar av tolv i guld. Han fyller högsta divisionen med miljonhästar. Tack och lov slipper vi Haraldhino och några "ridhästar" den här gången. I hans stallar finns ytterligare några ess om det skulle behövas. Nuncio, Digital Ink.....

Tarzan - du är ett förvandlingsnummer från hästfotograf till uppfödare, ägare och tränare av världsklass. Jag gillar inte din attityd - men högaktar dig som yrkesman.

Vem vinner V75-3 på Rättvik. Räven Bergh med Ed You eller Djungelns Son med fem soldater i sin armé?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
allaballakaitoz (+1)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-30, 11:08   #35
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Säga vad man vill om den där Tarzan, som selar ut fem hästar av tolv i guld. Han fyller högsta divisionen med miljonhästar. Tack och lov slipper vi Haraldhino och några "ridhästar" den här gången. I hans stallar finns ytterligare några ess om det skulle behövas. Nuncio, Digital Ink.....

Tarzan - du är ett förvandlingsnummer från hästfotograf till uppfödare, ägare och tränare av världsklass. Jag gillar inte din attityd - men högaktar dig som yrkesman.

Vem vinner V75-3 på Rättvik. Räven Bergh med Ed You eller Djungelns Son med fem soldater i sin armé?
Svaret på din fråga: hur ska Standout kunna förlora från ledningen .. Bara att bläddra vidare.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-30, 11:37   #36

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37782
Standard

Jag drar till Småland i morgon för lite rock n roll och överlåter V75 till annan att komponera. Lämnar dock in en V5:a redan nu med spikar på Lesja Kongen och Venkatesh. De naturliga spikarna på V75 kommer annars i början där favoriten i första måste ha bra chans.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-30, 14:15   #37

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 194
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dodo Visa inlägg
Ja, varför gör han det ? Har ju kört NTBL i senaste 18 starter......
PREDATOR ICON (FI) 1576 Hei Ve 1. Ingves Peter (Körlöfte)
NI TALAR BRA LATIN 2830 Pur Pe 1. Söderkvist Stefan 2. Goop Björn 3. Uhrberg Thomas 4. Wallin Tony

Kompis styrning antar jag med tanke på det.
parsalian är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-30, 14:19   #38

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4126

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Svaret på din fråga: hur ska Standout kunna förlora från ledningen .. Bara att bläddra vidare.
Hur ska Standout med bakskor kunna hålla spets mot Alvena Pele. Den är ju klart snabbare de första 50.
Sen kanske inte A.P är den tuffaste till slut, och knappast när som vanligt Melander har en hel arme`hjälpryttare.
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-30, 14:39   #39

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Jag hinner inte göra någon längre genomgång av den tidiga infon denna vecka, men det är tre hästar som det är väldigt intressant info på

V75-4

Special One: I detta vidöppna lopp på papperet mycket intressant att Lutfi Kolgjini planerar barfota runt om för första gången. Det kan ju ge rejäla extra växlar på hans hästar. Har i sina samtliga 17 starter innan gått med skor runt om.

V75-6

Mycket intressant info från Svante Ericsson. Al´s Winnermede ska i derbykvalen gå barfota runt om. Det har den aldrig gjort. På lördag är planen att testa det för första gången.

V75-7

Quid Pro Quo har inte tävlat barfota runt om på nästan ett år, men på lördag är det dags. Det är ett gigantiskt plus på den hästen. På denna intressanta info är det omgångens absolut mest spelvärda spik som det ser ut just nu på insatserna.

Lycka till nu med Rättviksliren !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+5), asgaya3141 (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-30, 15:00   #40

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Har inte läst på något ännu men jag har för mig att Lennartsson var uppåt på Alvena Pele inför förra loppet, att den känns bättre än på ett tag. Så Per kanske försöker i spets, kort upplopp dessutom. Jag säger inte att den vinner (det kan den iof, spets är spets), utan att Standout kan bli fast invändigt. Så om Bergh får andra eller tredje utvändigt känns väl den som ett "säkrare" kort än Standout om man är ute efter en spik?

Men jag har som sagt inte läst på ännu...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-30, 16:18   #41

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1888
Standard

varför skulle inte Nimbus klara täta starter , de blev väl bara ett träningsjobb sist ?? superklar !!!! precis som CDP i sista..
micho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-30, 17:06   #42

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 1655
Standard

Ja, jag vet kortdistans och bakspår men jag kommer enda att spika Tango Lavec i andra
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-30, 22:47   #43

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 2519
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MatsE Visa inlägg
Ja, jag vet kortdistans och bakspår men jag kommer enda att spika Tango Lavec i andra
Det intressanta med den är väl Erik upp, vi såg sist hur det gick när han körde Vikingen Bike?
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-31, 15:06   #44

joback1s avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 133
Standard

Tango Lavec struken...
joback1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-31, 15:12   #45

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 2519
Standard