Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-08-01, 22:06   #196

Melanders avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 4743
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Groknak Visa inlägg
Himla tjöt på dig Melander

Ring upp softpojk och spela bolagsspel istället

SO bidrar med vettiga instick som uppskattas iaf av mig.
Jag gillar olle han gör ett sådant stort jobb varje vecka.Som du säkert hört är SO inte riktigt 100 dra.Han är ogillad på de flesta ställen där han lämnar in kupongen.De finns personer på detta forum som kan BETYDLIGT mer än SO gällande Norrtrav.Du Groknak kolla upp hur mycket So har vunnit när dom gjort system spel?.Till slut till dig Gronak:SO är en trött fyrkantig(tro mig) gammal man. Det finns vissa på detta forum som kan mer om Norrland trav än han.
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 22:07   #197

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
En annan nyhet man verkligen ser fram emot (vissa dagar i alla fall) är den att man ska kunna välja vilken eller vilka banor man vill följa i atg live.

Titta i morgon t ex. Då är det på eftermiddagen för dom som ska spela V64 från Åmål samtidigt hela eftermiddagen lunch V4 och sedan V5 tävlingar från Klampenborgs galoppbana i Danmark. Hur stor andel av dom som ska följa travet från Åmål i morgon gillar att nästan halva sändningen fram till ca kl 16 ska ägnas åt galopp i Danmark.

Sen kl 17 är det trav från Kalmar. Då ska halva sändningen handla om travlopp från Sörlandet i Norge.

Tror det är fler än jag som delvis pga detta inte ens kommer sätta på atg live i morgon.

Hade det varit intressanta travtävlingar i morgon em är det så oerhört irriterande att man samtidigt ska tvingas följa helt ointressanta galopptävlingar från Danmark eller Norge där dessutom spelomsättningen är så oerhört liten jämfört med på travets huvudbana.

Väldigt många hade i morgon valt att enbart följa travet från Åmål och sedan travet från Kalmar om möjligheten fanns att göra det.
Vissa mäniskor är spelberoende
Gammal 2015-08-01, 22:19   #198

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 2519
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Jag gillar olle han gör ett sådant stort jobb varje vecka.Som du säkert hört är SO inte riktigt 100 dra.Han är ogillad på de flesta ställen där han lämnar in kupongen.De finns personer på detta forum som kan BETYDLIGT mer än SO gällande Norrtrav.Du Groknak kolla upp hur mycket So har vunnit när dom gjort system spel?.Till slut till dig Gronak:SO är en trött fyrkantig(tro mig) gammal man. Det finns vissa på detta forum som kan mer om Norrland trav än han.
Fortsätt gilla Olle då, jag gillar Olles bidrag också, jag skiter i hur mycket folk vinner, och det här forumet behöver fyrkantiga gamla gubbar också verkar det som

Båda bidrar mer till det här forumet än du och jag så sluta med onödiga gliringar. Kan bryta ner det så alla förstår. Det är som alla tips som florerar, gillar du inte Wangles (Olle) tex så läs inte hans och kommentera inte hans, Gillar du Noreens (SO) så läs hans och tacka honom om du sätter något tack vare. Negativa gliringar är det dummaste jag ser på nätet när folk ryggat och är lacka. Det är en själv man kan sätta dumstrut på isf

Ingen tvingar dig att läsa, ingen tvingar dig att rygga och det finns inga säkra vinnare... Så summa summarum gillar du inte någon skribent, läs inte hans bidrag, man behöver inte försöka driva bort folk från ett forum om det inte är uppenbara stolpskott men det får moderatorerna sköta
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zabatsu (+10), SO (+10)
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 22:29   #199

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Vissa mäniskor är spelberoende
Nästa lördags höjdare, för att inte säga en av årets höjdare, för dom som gillar sporten lika mycket som spelet (Dannero får ursäkta) är Hambletoniankvällen från Meadowlands. Det är en grym travkväll som jag redan längtar efter, men då ska det åtminstone saxas med breddtrav från Färjestad på lördagskvällen och troligen ska väl någon Norsk bana in i atg live också. Varför kunde dom inte lägga allt krut på Meadowlands den kvällen ? Det är enda dagen på hela året som det visas direktsänt trav från USA och där den sportsliga klassen är enorm.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 22:33   #200

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2273
Standard

Har då konstaterat att man inte ska rygga betaltjänster om man vill ha 7 rätt. Första omgången på länge som jag tippar efter egen skalle och det går fan så mycket bättre. Är man konspiratoriskt lagd kan man få för sig att dom är ute efter att vilseleda folk. Snokens spik på New Kiss t.ex tycker jag är obegriplig.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 22:40   #201

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 875
Standard

Citat:
Du är rätt ensidig framförallt. Vilka hästar är det som vinner loppen på dessa V75or ute på orten ?

Hagmyren förra lördagen: En Norrlandhäst vann. Resten från Solvalla och Axevalla.

Rättvik idag: En häst från Dalarna vann. Dagens storlopp, sommartravets final, gick till Jägersro och gulddivisionen och flera andra lopp till Solvalla. och Halmstad

Allt handlar faktiskt inte om publiksiffror vilket man kan tro av dina inlägg. Om tränarna och hästägarna till hästarna på storbanorna skulle tröttna på att bussa runt sina hästar till alla dessa banor på orten så skulle kvaliten på loppen bli så låg att det på sikt skulle döda både spelet och publikssiffrorna.

Det är inte i Lycksele eller Hudiksvall människorna och kapitalet finns. Det är i storstäderna. Skulle man sluta satsa på travet där så skulle travsporten i längden bli närmast en korpsport med en massa glada amatörer som reser runt med sina på auktion inköpta 10 tkr hästar och tävlade. Och det skulle då inte dröja länge innan både intresset för sporten och spelet försvann bland de breda massorna.
Du olle! Tränarna söderut kommer inte att sluta komma till norrland
Ok att kapitalet finns i storstäderna men i norrland o dalarna där finns själen glöden o ett brett intresse för travet! Bredd ger elit! Elit ger bredd! 9000 på travet i en liten håla som rättvik! 12000 på jägerso som har ett upptagningsområde på flera miljoner!
mikaels (+10), SO (+10)

Senast redigerad av uLFStR491 den 2015-08-01 klockan 22:52.
uLFStR491 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 22:43   #202

Manprinsens avatar

Standard

Problemet i "kontinentala" Malmö är att dom nya invånarna inte har nån travkultur i sig. Malla har glömt berätta för dom. Travsverige dör om norra Sverige dör.
SO (+5)
Gammal 2015-08-01, 22:44   #203

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av uLFStR491 Visa inlägg
Du olle! Tränarna söderut kommer inte att sluta komma till norrland
Ok att kapitalet finns i storstäderna men i norrland o dalarna där finns själen glöden o ett brett intresse för travet! Bredd ger elit! Elit ger bredd! 9000 på travet i en liten håla som rättvik! 12000 på jägerso som har ett upptagningsområde på flera miljoner! Moahaha!
Du får sharps, men Moahaha hade du kunnat spara på...
SO (+1)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 22:49   #204

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2248
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Har då konstaterat att man inte ska rygga betaltjänster om man vill ha 7 rätt. Första omgången på länge som jag tippar efter egen skalle och det går fan så mycket bättre. Är man konspiratoriskt lagd kan man få för sig att dom är ute efter att vilseleda folk. Snokens spik på New Kiss t.ex tycker jag är obegriplig.
Höll strålande tyckte Nybrink och gubbarna. Andra ut och fram i dödens efter eget huvud. Inga stora krav på en favorit.

Ed You däremot dömde dom ut efter ett nästan identiskt lopp och placering.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 22:50   #205

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 875
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Sluta sprida dynga omkring dig! Du borde bli avstängd för dina påhopp på SO!
uLFStR491 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 22:54   #206

Melanders avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 4743
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Groknak Visa inlägg
Himla tjöt på dig Melander

Ring upp softpojk och spela bolagsspel istället

SO bidrar med vettiga instick som uppskattas iaf av mig.
Lägg ner och somna om ,du behöver inte läsa mina inlägg.Förstår att det kliar i dina fingrar men uppriktigt somna om.
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 23:23   #207

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Höll strålande tyckte Nybrink och gubbarna. Andra ut och fram i dödens efter eget huvud. Inga stora krav på en favorit.

Ed You däremot dömde dom ut efter ett nästan identiskt lopp och placering.
Väldigt få lopp som vinns från dödens vilket dom borde vara väl medvetna om. Säkert hade dom spikat Standout på sina privata system som jag tycker var omgångens bästa sett till streckfördelningen. Hade även spikat Ni talar bra latin vilket egentligen var en skitspik som vann med flax. Söderkvist bommade starten helt och inte alls säkert att Ingves släppt efter den tappstarten, men nu gjorde han det.
Gammal 2015-08-02, 00:03   #208

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zabatsu Visa inlägg
Who gives a bloody. Tycker din attityd de närmsta månaderna börjat bli lite kass, tråkigt att se att du ska bli likadan som alla andra så fort ni börjar vinna lite
Vet inte om du är avundsjuk för att jag äntligen lyckades få sju rätt idag och satte dubbeln. Men jag vill gärna veta varför du klagar över att min attityd "de närmsta månaderna börjat bli lite kass".

Jag redovisar i god tid - vanligen tre timmar före första start - mitt V75-system med motiveringar varje lördag. I år har de hittills kostat 42'. Systemen har gett ca 40' i vinster varav 18' idag.

När man tittar på dina inlägg de senaste månaderna konstaterar jag, att de mest består av nedsättande kuskprestationer och annat gnäll. Inga tips med motiveringar eller annat positivt. Den 3 juni presenterade du under V86 tävlingarna i Kalmar ett V5-system kl 20.18 utan några motiveringar. Det gav tre rätt. Därefter har du inte presenterat något system - vare sig med eller utan motiveringar. Kan du något om trav över huvud taget? I så fall vore det bra om du visar det.

Vad har du tillfört detta forum? Vad ger dig rätt att kritisera min attityd?
doob (+25)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-02, 01:10   #209

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Olle är en sann hjälte, han kämpar för sitt trav i södra sverige o har gjort det länge..o vi skulle behöva fler som han...men tycker vi ska samarbeta lite mer, för allas vår egen sports bästa....
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-02, 06:42   #210

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 964
Standard

Citat:
En annan nyhet man verkligen ser fram emot (vissa dagar i alla fall) är den att man ska kunna välja vilken eller vilka banor man vill följa i atg live.

Titta i morgon t ex. Då är det på eftermiddagen för dom som ska spela V64 från Åmål samtidigt hela eftermiddagen lunch V4 och sedan V5 tävlingar från Klampenborgs galoppbana i Danmark. Hur stor andel av dom som ska följa travet från Åmål i morgon gillar att nästan halva sändningen fram till ca kl 16 ska ägnas åt galopp i Danmark.

Sen kl 17 är det trav från Kalmar. Då ska halva sändningen handla om travlopp från Sörlandet i Norge.

Tror det är fler än jag som delvis pga detta inte ens kommer sätta på atg live i morgon.

Hade det varit intressanta travtävlingar i morgon em är det så oerhört irriterande att man samtidigt ska tvingas följa helt ointressanta galopptävlingar från Danmark eller Norge där dessutom spelomsättningen är så oerhört liten jämfört med på travets huvudbana.

Väldigt många hade i morgon valt att enbart följa travet från Åmål och sedan travet från Kalmar om möjligheten fanns att göra det.
Vi får se hur lång tid det tar ATG ( eller kanske K75 rättare sagt? ) att lösa problemet logistiskt? ( För rent tekniskt klarar man ju valbara sändningar redan idag! ).

Jag gissar på att det inte kommer i första taget,då detta skulle gå nästan tvärt emot nuvarande tänk med "studio+konstant saxande" för att försöka få spelarna att vara med precis överallt, stället för att på ett normalt sätt följa den bana man egentligen är intresserad av.

För egen del är det väldigt ofta som jag avstår att följa sändningen helt när det är så mycket skit som jag inte alls vill se.

td