Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-23, 21:15   #76

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Unhappy

Ikväll är jag

ett ungerskt Unicum men i Åbys 11:e tar det stopp. Hur löser man detta?

9 WILL OLAS CHANS?

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-23, 21:18   #77

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Fan man fick 2 rätt på sin krona!

Skulle kört ett stort system med just de 2 spikarna jag satte så hade 6:an suttit som en smäck!
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-23, 21:31   #78

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 1140
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Hyggligt av dig! Dom kan ju helt enkelt ha missat det pga tidspress eller liknande. Mänskligt att begå misstag. Köper inte deras system för att dom ska leverera en färdig rad för alla rätt, men jag betalar gärna för informationen dom tar reda på med tanke på deras kontaktnät.

Vi försöker alltid gräva så gott det går. Speciellt när vi misstänker att det finns chans på utrustningsändringar. När en häst gått i vanlig vagn i 108 raka starter är det svårt att misstänka vagnbyte Jag såg jänkarvagnen först när loppet var igång tyvärr.

Undrar du något kan du alltid nå mig på [email protected]
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
draken (+5), Helge (+10), Cleon_9 (+3), Manprinsen (+5)
Farnod är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-23, 21:51   #79

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2272
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Farnod Visa inlägg
Vi försöker alltid gräva så gott det går. Speciellt när vi misstänker att det finns chans på utrustningsändringar. När en häst gått i vanlig vagn i 108 raka starter är det svårt att misstänka vagnbyte Jag såg jänkarvagnen först när loppet var igång tyvärr.

Undrar du något kan du alltid nå mig på [email protected]
Tack för ditt svar Farnod. Jag köper den förklaringen efter denna information. Tyvärr är det lite ojämn nivå på stallen när det kommer till att måna om spelarnas intressen. Detta är ett bra exempel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-23, 22:08   #80

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 1140
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Tack för ditt svar Farnod. Jag köper den förklaringen efter denna information. Tyvärr är det lite ojämn nivå på stallen när det kommer till att måna om spelarnas intressen. Detta är ett bra exempel.
Visst är det så. Majoriteten av tränarkåren förstår hur viktiga spelarna är och tar sig tiden att svara på frågor, men det finns som du säger några som behöver bättra sig. När det är befogat är det viktigt att kritik riktas mot dessa - det är enda sättet att få en ändring. Jag tog upp ett exempel i fjärde paragrafen i lördagens eftersnack: http://www.spelvarde.se/blogg/spelva...evalla-18-juli
Farnod är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-24, 08:28   #81

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Och du får inte betalt för att sakna hjärnceller.
Synd att spela på Peters häst när den fick gå med skor
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-24, 10:46   #82

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37776
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Synd att spela på Peters häst när den fick gå med skor
Nej, det var rätt tänkt av mig. Jag resonerade så att Peters häst har alltid gått med skor medan flera av de andra gått bäst barfota men nu gick med skor, så den borde ha haft fördel. Nu funkade den ändå inte, men man måste tänka själv när man väljer spelobjekt. Men en del gör det ju lätt för sig och väljer att enbart gå på speltjänsternas tips.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-24, 14:02   #83

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7915
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Och du får inte betalt för att sakna hjärnceller.
Haha. Jävlar vilken passning. Missade den i går. Imponerad. Antar att du blev när favoritdubbeln inte gick in.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td