Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-24, 00:49   #61

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

avd1.
Queer fish är mycket s-snabb och är min spets "ide!"

7 Queer Fish har fin kapacitet och vann i V75 på bra sätt i april. Senast var han inte som bäst, men med loppet i kroppen ska formen vara på gång igen och i ljusa stunder duger han gott i detta gäng 4 Global Revolver har varit bra vid årssegrarna och har fin kapacitet när han sköter sig. Han är inte helt att lita på, men felfri är han med i segerstriden. 1 Lucky Luke Zenz gick bra som tvåa efter längre uppehåll senast. Han står perfekt inne i loppet och är ett hemmahopp från sitt fina läge. 6 Danne Edel är stark och rejäl och var bra när han vann utvändigt ledaren senast. Ulf Ohlsson är kusk igen och hästen är streckvärd

avd2.
Uffe är i storform och han kör mitt drag i öppet lopp...

6 Magic Broline spurtade bra som trea senast. Ulf Ohlsson har kört henne en gång tidigare i år och då blev det en sjätteplats. Nu tror jag hon är med längre fram och är inte överraskade om det blir seger. Bra % värde. Freja Sund gick bra senast efter en tids vila hon är en av många tänkbara vinnare i detta lopp. 7 Monas Ragazza fick göra loppet utvändigt ledaren senast, men kunde avgöra till seger. Stoet har fin form och kusken känner henne väl och hon skall räknas tidigt.

avd3.
Kash cantab ska testas barfota runt om ff gg på över 80 starter?

4 Kash's Cantab trivs bra över den korta distansen och från sitt fina startspår bör han komma bra till från start då han kan öppna snabbt kanske väljer man att svara nr 5 som inte glänst på slutet. 8 Quid Pro Quo kom inte till i loppet senast och hade alldeles för långt fram till täten när tempot var lågt. I en mycket snabb avslutning var han utan chans det gick 1.07 sista 700 svårt att plocka in något då, men gick klart godkänt och jag tror att formen är tillräckligt bra för att segerstrida om det klaffar med positionerna

avd4.
Örjan ska köra Spiceman klart intressant.

3 Spiceman har fått två lopp efter en paus. Han vann enkelt på Färjestad och gick en fin tid på Jägersro och ska räknas tidigt. Nu med Örjan klart intressant! 4Lass North Star satt fast med rubbet senast, Rikard är sugen att prova i spets. Helt klart given!

avd5.
En klass för sig? Jag spikar!

14 Fjord Jerven vann lätt på Leangen näst senast och visade fortsatt fin form som knappt slagen senast. I fjol var Åsajerven-sonen trea i Svenskt Kallblodsderby och jag tror att han rundar till tredje årssegern.

avd6.
Nimbus går från klarhet till klarhet...

6 Nimbus C.D. har gjort fyra starter i Stefan Hultmans regi och senast blev det seger i silverdivisionens final. Femåringen kan öppna snabbt från start och senast blev det säker seger från ledningen, har dock inte startat på en dryg månad och inte heller vässad inför detta. Given utgång!. 7 Shadow Woodland har gjort det bra i Reijo Liljendahls regi där han vunnit sex lopp sedan i september i fjol. Senast blev det en andraplats från rygg ledaren och jag tror att hästen är med i tätstriden igen.

avd7.
Love Dancer har sätt smällfin ut på slutet given a häst..

4 Love Dancer höll farten bra utvändigt ledaren när han var trea i V75 i Boden. Senast blev det lätt seger från ledningen även om travet inte var som bäst till slut. Får han det att stämma hela vägen här är det bra chans. 8 Listas Rafiki var mycket bra när han vann näst senast och galopperade bort en framskjuten placering senast. Utgångsläget är svårt, men hästen har kapacitet för att vara med i tätstriden. 2 Julio de Luxe hade klena resultat i början av året, men i juni blev det två segrar. Hästen kan mycket när han har en bra dag och ska inte räknas bort. Passa Hot Deposit som brukar göra bra lopp i Norrland.

God Tur!

Senast redigerad av Klanke den 2015-07-24 klockan 00:50.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-24, 08:33   #62

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Förra veckan var det 12 Enrico Di Quattro som tydligen skulle vara överlägsen. Är den här lika överlägsen så måste det vara veckans sämsta spik.
Vi som kan trav och var på plats i 15 tempo på varvet då vinner inte jag med hästen heller om jag hade kört.

Jobbiga va att Lövgren lura hela spelkåren att han sa att hästen inte kunde öppna sådär bra.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-24, 09:36   #63

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Stig H fyller 70 på Söndag, Hagmyren är hans hemmabana där allt började för 55 år sedan. Skall vi gissa att han kanske i alla fall försöker vinna Hagmyrens största lopp dagen innan med Kash's Cantab genom att prova skoryck? Det är inget konstigt med att prova skoryck en bit upp i åldrarna när hästen "vuxit klart" och fått rätt muskulatur och teknik. Det är väldigt vanligt att hästar har högst kapacitet i åldern 6-8 år, och varför då inte prova allt?
Gammal 2015-07-24, 09:47   #64

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Det kan du nog räkna med.
Jonas Noreen på Expressen hade snackat med skötaren, som trodde det blir bfro för första gången.

Ref: http://www.expressen.se/sport/podcas...pa-avsnitt-74/

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Stig H fyller 70 på Söndag, Hagmyren är hans hemmabana där allt började för 55 år sedan. Skall vi gissa att han kanske i alla fall försöker vinna Hagmyrens största lopp dagen innan med Kash's Cantab genom att prova skoryck? Det är inget konstigt med att prova skoryck en bit upp i åldrarna när hästen "vuxit klart" och fått rätt muskulatur och teknik. Det är väldigt vanligt att hästar har högst kapacitet i åldern 6-8 år, och varför då inte prova allt?
Gammal 2015-07-24, 09:50   #65

Klankes avatar

Sharp$: 699
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Jisses blir Stig 70 hade jag aldrig gissat skulle nog gissat på 68-69..

Ska du umgås med jänkarna idag? Prova internationell pancakes, de har svenska pankakor också, sen Kentucky freid chicken testade jag aldrig. Ät så du blir en gris När du kommer tillbaka kan du bara säga Nöff Nöff.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-24, 10:25   #66

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5971

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V75-2
Stor favorit i dagsläget är 2 Debra Boko. En häst som står stenhårt inne och aldrig gjort något väsen av sig i sådana här sammanhang tidigare. Känns som det är läge att fälla! MEN! Hon lär väl ta spets och jag hittar ingen som kan/vill sätta upp tempot i dödens. Gör ni? Får hon bestämma kan hon mycket väl rinna undan över det korta upploppet.

Blir det tempo är jag sugen på 13 Snow Flake Goj, just nu 5%
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-24, 10:35   #67

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Standard

V75-Hagmyren

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Vi som kan trav och var på plats i 15 tempo på varvet då vinner inte jag med hästen heller om jag hade kört.

Jobbiga va att Lövgren lura hela spelkåren att han sa att hästen inte kunde öppna sådär bra.

Lövgren lura hela spelkåren, vilket skämt. Han sa att han inte visste hur den öppna i volt eftersom han aldrig testat. Är man lite vaken kollar man voltstarterna med Untersteiner och konstaterar att där inte är något fel på startsnabbheten och att chansen till tidig ledning är god.

Fast analyser verkade ingen bry sig om förra veckan, alla var ju så bombsäkra på att Enrico var en helt annan ras och att den skulle svälja detta fält. Gick ju bra..
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-24, 10:50   #68

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7915
Standard

V86 gick på en Speedwaybana(Sundbyholm) i Onsdags och det blev 6 spetssegrar. På tisdag är det Jägersro som är ännu mer känd som spets och slutbana. Där i mellan slänger de in Hagmyren som är typ värst av alla. Upploppet är knappt ett stenkast långt. Kommer knappt ut ur kurvan innan de är i mål. 161m långt eller snarare kort.
När man tittar på startlistan ser det inte ut att ge många kronor och valet för mig blir en flerkupa med flera spetsvinnare som grund..

Senast redigerad av draken den 2015-07-24 klockan 12:06.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-24, 10:52   #69

Sharp$: 1653
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
V75-2
Stor favorit i dagsläget är 2 Debra Boko. En häst som står stenhårt inne och aldrig gjort något väsen av sig i sådana här sammanhang tidigare. Känns som det är läge att fälla! MEN! Hon lär väl ta spets och jag hittar ingen som kan/vill sätta upp tempot i dödens. Gör ni? Får hon bestämma kan hon mycket väl rinna undan över det korta upploppet.

Blir det tempo är jag sugen på 13 Snow Flake Goj, just nu 5%
Nikita Broline klar första häst för mig kanske en chansspik.
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-24, 11:02   #70

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Min prognos är 16001 kr, på ett ungefär

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
V86 gick på en Speedwaybana(Sundbyholm) i Onsdags och det blev 6 spets segrar. På tisdag är det Jägersro som är en ännu mer känd som spets och slutbana. Där i mellan slänger de in Hagmyren som är typ värst av alla. Upploppet är knappt ett stenkast långt. Kommer knappt ut ur kurvan innan de är i mål. 161m långt eller snarare kort.
När man tittar på startlistan ser det inte ut att ge många kronor och valet för mig blir en flerkupa med flera spetsvinnare som grund..
Gammal 2015-07-24, 11:09   #71

drakens avatar

Sharp$: 7915
Standard

Tror också att det hamnar på max 20. Chansar på flerkupa
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-24, 12:05   #72

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Jisses blir Stig 70 hade jag aldrig gissat skulle nog gissat på 68-69..

Ska du umgås med jänkarna idag? Prova internationell pancakes, de har svenska pankakor också, sen Kentucky freid chicken testade jag aldrig. Ät så du blir en gris När du kommer tillbaka kan du bara säga Nöff Nöff.
???
Gammal 2015-07-24, 12:05   #73

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2272
Standard

Kan Nimbus bli utsvarad av Kalypso Face och finns det risk att Erik väljer att köra i ledning?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-24, 12:06   #74
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Lövgren lura hela spelkåren, vilket skämt. Han sa att han inte visste hur den öppna i volt eftersom han aldrig testat. Är man lite vaken kollar man voltstarterna med Untersteiner och konstaterar att där inte är något fel på startsnabbheten och att chansen till tidig ledning är god.

Fast analyser verkade ingen bry sig om förra veckan, alla var ju så bombsäkra på att Enrico var en helt annan ras och att den skulle svälja detta fält. Gick ju bra..
Alla speltorskar har "bra" bortförklaringar. Efter loppet. Men det är ju skrämmande om alla som kan något om trav tippar så illa, lämna klartecken på Peter Ingves från ett tolftespår i klass III. Vi som inte kan något om trav tog bort den på tidigt stadium.

Och nu är samma lallare ute och lämnar klartecken i kallblodsloppet. Ungefär som att spelarkåren behöver upplysas om ytterligare en streckfavorit....nä, om man inte har något annat att komma med än megalampor som "drag", då är det bättre att stanna kvar på TP - med de andra som också spelar efter strecklistan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gus (+5)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-24, 12:31   #75

Sharp$: 4126

Standard

Lucky Luke Zenz struken.

Öppnar ännu mer för Queer Fish