|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-07-21, 17:10 | #16 | |
Citat:
|
||
2015-07-21, 19:00 | #17 |
My bad! Kuskförstärkning som heter duga ändå!
2015-07-21, 21:52 | #18 |
|
|
2015-07-21, 21:59 | #19 |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Synd han sade det.
Hoppas han blir hårt spelad i alla fall. Att han ska vinna tror jag inte ett skit på.
2015-07-23, 01:59 | #20 |
kallblodsloppet på hagmyren
Ja va å hämta en polares bil i Järvsö för en stund sen skuren låda hua mitt i natten Men nu ska vi prata hästar å då menar jag kallblod! <<<<<<<prata med Janne nord om Hågå odin hästen är riktigt på tårna känns kanon i jobben måste ha bra chans att vara med ock göra upp om segern optimistiska tongångar Janne tror på hyffsad chans,, endast 4%
Mino har verkligen visat bra takter på slutet jag gillar hästen kan vinna? absolut men får inte strula mycket från bakspåret,, Tangen haap med uffe i jollen 20meter bättre? kan gå men tror inte den vinner, Fjord jerven verkar vara av rätta virket stark sort kan vinna absolut brukar vara påställt vid sverigebesök Eldvin skulle westholm låna ut till uffe DET vore ett jätteplus gillar hästen skarpt Det var väl dom betrodda, förutom Hågå odin vill jag varna för en till jätteskräll Modd brun som har sett mycket bra ut i sina senaste starter ock nu omskodd från alu till sulor runt om smidig ock förbättrad i travet spurtar alltid bra kantboll till 1% tas med vid tuffare gardering God tur nu, det är v-75 på min favoritbana alla kategorier Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3) |
|
2015-07-23, 09:03 | #21 |
Glöm inte att Norsken i kallbloden är överlägsen.
|
|
2015-07-23, 09:29 | #22 |
Mino och Fjord Jerven möttes väl på Bjerke den 13 juni. Då var Mino 3a och Fjord Jerven 7a. Står att båda satt fast i mål.
Intressant dock att Fjord Jerven ev ska lättas rejält i balansen från tunga järnskor till lätta aluminiumskor bak. Men kallblodsloppen är väldigt mycket mer lotto än varmblodsloppen så man kanske inte ska gräva ner sig hur det gått häst mot häst tidigare. |
|
2015-07-23, 09:33 | #23 |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Farten har han, men han har också ett svårt springspår.
Wollebaek har startat 3 ggr från springen de senaste 5 åren och felat en gång. Han kan öppna rätt bra om allt går väl, men vad händer om han bommar och hamnar i 6e ut och har fullt med hästar i vägen när han går på ? Bör vinna om inget skiter sig, och det kan det göra härifrån då kusken är orutinerad från springen.
2015-07-23, 10:00 | #24 |
|
|
2015-07-23, 10:08 | #25 |
Framförallt mycket mer galopper än i motsvarande klasser för varmbloden.
Lördagens lopp är dock ett helt ok kallblodslopp för V75. Blir nog värre två veckor senare när Dannero ska ha två kallblodslopp på V75 spelet. Kallblodskriteriet där det väl som vanligt kommer skilja 200 meter mellan första och sista häst och guldtäcket. Loppet där väl kallbloden är utspridda över 6-7 volter och klassen på många av hästarna är tveksam för att platsa på V75 spelet. |
|
2015-07-23, 11:43 | #26 | |
Citat:
Med nutidens banprepareringar och synen på skobeslag har galopperna ökat kraftigt i varmblodsloppen. Sedan tillhör jag de som verkligen gillar handicaper, skulle vara mycket fler sådana. Blir det fler handicaper skulle "lika bra" hästar mötas isf hästar med lika mycket pengar.
2015-07-23, 11:52 | #27 |
Att jämföra de här kallblodsklasserna med lägre klasser där det är väldigt många galopper är som att jämföra gulddivisionen med klass I. Mino är en topphäst, men Fjord Jerven ska väl vinna det här tycker jag.
|
|
2015-07-23, 12:23 | #28 |
Tangen Haap borde bli, i runda slängar, 400 m bättre med Ohlsson i vagnen...
|
|
2015-07-23, 13:43 | #29 |
Avd 6: Bästa spiken i mina ögon är nog nimbus cd. Lite väl stor dock 57% Men han känns stenklar. Från stallet låter det klart positivt.
Avd 2: 38% på Debras boko i avd 2, känns på tok överspelad? Tycker det ser riktigt skrällvänligt och öppet ut, magic broline med Ulf Olsson upp 7% Playoff 1% nu med jänkarvagn och todays butterfly tvåa och tre på fina tider bakom geisha sund för ett par starter sedan 1% på dem. Nikita broline 8% bfro nu och återigen todays butterfly 1% var trea och fyra bakom ninepointslucy och unique Julia senast. Utan galoppen Hade nikita broline förmodligen vunnit? Todays butterfly butterfly 1% har slutat före fonzan sund 11% dem två senaste gångerna dem Mötts trots sämre lägen. Dessutom känns motståndet hyfsat ljummet nu jämfört med gängen han har härdats i Tidigare. Har kollat loppen och han slutar väldigt ofta långt framme trots "omöjliga" lägen. Motståndet på lördag känns Inte avskräckande. 1% pass på . Det är inte direkt några monster Debra Boko varit ute mot dem 3 senaste loppen. Omgångens helgarderingsavdelning kanske. Dessutom vinner Ulf Eriksson bara med 20% av sina favoriter. Kass favorit Avd 4: Lass north star just nu 11% spetsar nog o lär köra i ledningen. Jänkarvagn nu med. Vid garderingen känns mammas syster 3%! väldigt intressant från spår 5, Ulf Olsson upp nu och vi har ju sett han trolla en hel del på sistone. Kapaciteten finns ju helt klart för en revansch på brodde. Avd 7: Love dancer Skulle kunna vara en vettig spik me tanke på hur kusen såg ut sist. Frågan är om Fredrik B Larsson kan lösa 2 raka V75 segrar . Andra Roliga chansspikar skulle kunna vara global revolver avd 1, eller kanske långskottet hågå Odin 4% i kallblodsloppet som är Travsäker och gått bra på Distansen till skillnad från tangenhapp. Dessutom står den 20 meter före Mino denna gången. Värd att passa? Jänkarvagn på nr 1 järvsörasmus 3% är intressant. Solör stegg har gått felfri 1 gång på dem dem 13 senaste starterna. Fattar inte att den rankad högre än hågå Odin i exempelvis guiden. Dessutom när den står på 20 meters tillägg. Men 14 fjord jerven ska väl bara vinna här antar jag. Lass north star avd 4 just nu 11% spetsar nog o lär köra i ledningen. Jänkarvagn nu med. Shaq is back litar jag inte riktigt på heller som omgångens största favorit. Mvh Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+10) Senast redigerad av Indeed den 2015-07-23 klockan 14:16. |
|
|