Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-17, 21:15   #91

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2445
Standard

Skitsamma! Sommarbanor då e det mycket favoriter inte ett dugg roligt enligt mig! Regn.och åter regn får vi odds! Tylösand nu brakar vi igång!
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 21:25   #92

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Spelvärde sätter allt, som alla dagar innan detta
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-18, 00:28   #93

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det var väldigt vad det skrivs om mig. Varför inte skita i vad jag skriver om det irriterar så mycket. Tror tom det finns en möjlighet på forumet att välja bort inlägg från dom man inte gillar. Så ett tips är att utnyttja den funktionen om man inte vill läsa mina inlägg om barfota och Norrland istället för att bli så upprörd.

Jag kommer i alla fall inte låta andra bestämma vad jag skriver. Till skillnad från vissa andra så skriver jag aldrig något om enskilda medlemmar här och vad jag vet bryter det inte mot några forumregler att skriva om travpolitik eller om överspel på barfotahästar. Däremot är det väl mer tveksamt om det är tillåtet att skriva nedvärderande inlägg om andra medlemmar.
Hade blockat dig för längesen om det inte vore för att jag tycker hälften av det du skriver är givande och tänkvärt. Men nu tar jag ditt råd så jag slipper se ditt gnäll. Jag skriver inget nervärderande om dig heller, bara att jag är trött på att du skriver off topic jämt och ständigt och att du gärna gör det helt onyanserat negativt så man blir påverkad av den där glaset halvfullt-inställningen som är bland det värsta jag vet. Skulle tycka samma sak oavsett vem det var och försöka vädja den personen att korrigera det för allas bästa. Tack och hej!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td