Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-17, 19:07   #61
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 287
Sharp$: 58006
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jo jag vet det, svårt att missa. Vet du varför? För att du går off topic med det i varannan tråd. Någon borde starta en "Exempel på tillfällen då rödmarkerade barfotahästar överspelas på atgs vinnarspel" åt dig också.
Det var väldigt vad det skrivs om mig. Varför inte skita i vad jag skriver om det irriterar så mycket. Tror tom det finns en möjlighet på forumet att välja bort inlägg från dom man inte gillar. Så ett tips är att utnyttja den funktionen om man inte vill läsa mina inlägg om barfota och Norrland istället för att bli så upprörd.

Jag kommer i alla fall inte låta andra bestämma vad jag skriver. Till skillnad från vissa andra så skriver jag aldrig något om enskilda medlemmar här och vad jag vet bryter det inte mot några forumregler att skriva om travpolitik eller om överspel på barfotahästar. Däremot är det väl mer tveksamt om det är tillåtet att skriva nedvärderande inlägg om andra medlemmar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Isaksson (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 19:09   #62
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 848
Sharp$: 1737
Standard

En dansk ska ej mäta kuk med en svensk.....nu bäddade det ju iofs för en annan dansk.
Kul lopp att se på
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 19:10   #63
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Bort på V6, bara njuta av Daniels fina hästar nu då ♥

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 19:13   #64
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Oroande för de som spikat att man väljer att köra Time Machine barfota runt om.
Han hoppade i Örebro bfro. Men då var det ett helt annat motstånd.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 19:14   #65
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 998
Sharp$: 2445
Standard

Borta på flerisen V4 så ska jag leva vidare så måste det smälla i nästa! Tvivlar dock på det med sommarbarnor osv! DD kör rank 1-3 i både.Dd1 och 2 håller ju 9 av 10 dagar haha
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 19:16   #66
 
Draxxlers avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 122
Sharp$: 603
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Draxxler Visa inlägg
Såg inte lopp 3 men tror att 7 Encore Zon vinner v64-3. Den står verkligen på tur nu Hoppas den får loppet!
Det spelet satt fint ja sa ju att den stod på tur!
Draxxler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 19:18   #67
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 998
Sharp$: 2445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Draxxler Visa inlägg
Det spelet satt fint ja sa ju att den stod på tur!
Grattis! Hade den stått lite högre så hade jag nog satsat en guldpeng på den hahav
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 19:20   #68
 
Draxxlers avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 122
Sharp$: 603
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dalle82 Visa inlägg

Grattis! Hade den stått lite högre så hade jag nog satsat en guldpeng på den hahav
Haha ja oddset var väl inte världens finaste men ändå
Draxxler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 19:21   #69
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det var väldigt vad det skrivs om mig. Varför inte skita i vad jag skriver om det irriterar så mycket. Tror tom det finns en möjlighet på forumet att välja bort inlägg från dom man inte gillar. Så ett tips är att utnyttja den funktionen om man inte vill läsa mina inlägg om barfota och Norrland istället för att bli så upprörd.

Jag kommer i alla fall inte låta andra bestämma vad jag skriver. Till skillnad från vissa andra så skriver jag aldrig något om enskilda medlemmar här och vad jag vet bryter det inte mot några forumregler att skriva om travpolitik eller om överspel på barfotahästar. Däremot är det väl mer tveksamt om det är tillåtet att skriva nedvärderande inlägg om andra medlemmar.
..vi norrlänningar vill aldrig vara elaka...du har lite rätt, fast fel ändå, men det spelar ingen roll, du duger
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 19:25   #70
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 94
Sharp$: 875
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det var väldigt vad det skrivs om mig. Varför inte skita i vad jag skriver om det irriterar så mycket. Tror tom det finns en möjlighet på forumet att välja bort inlägg från dom man inte gillar. Så ett tips är att utnyttja den funktionen om man inte vill läsa mina inlägg om barfota och Norrland istället för att bli så upprörd.

Jag kommer i alla fall inte låta andra bestämma vad jag skriver. Till skillnad från vissa andra så skriver jag aldrig något om enskilda medlemmar här och vad jag vet bryter det inte mot några forumregler att skriva om travpolitik eller om överspel på barfotahästar. Däremot är det väl mer tveksamt om det är tillåtet att skriva nedvärderande inlägg om andra medlemmar.
Men håll dig on topic så blir allt bra!
uLFStR491 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 19:27   #71
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Ge fan i Olle nu!

Han är bra och en av anledningarna att besöka denna sida.

Ja, jag är också less på allt snack om norrlandstrav mm. Ibland rinner det över. för mig med gällande det.
Men Olle har en Point och oavsett så har han rätt till den, men helst i rätt tråd.

Så sluta hacka som ena fega kycklingar nu.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 19:31   #72
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 706
Sharp$: 50322
Standard

Time Matschin...MATSCHIN???
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 19:38   #73
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 998
Sharp$: 2445
Standard

Guldtand gör bort dig ikväll!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+10)
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 19:39   #74
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 346
Sharp$: 5394
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det var väldigt vad det skrivs om mig. Varför inte skita i vad jag skriver om det irriterar så mycket. Tror tom det finns en möjlighet på forumet att välja bort inlägg från dom man inte gillar. Så ett tips är att utnyttja den funktionen om man inte vill läsa mina inlägg om barfota och Norrland istället för att bli så upprörd.

Jag kommer i alla fall inte låta andra bestämma vad jag skriver. Till skillnad från vissa andra så skriver jag aldrig något om enskilda medlemmar här och vad jag vet bryter det inte mot några forumregler att skriva om travpolitik eller om överspel på barfotahästar. Däremot är det väl mer tveksamt om det är tillåtet att skriva nedvärderande inlägg om andra medlemmar.
Att bli personlig med påhopp, är inget annat
än att dra ner brallorna på sig själv.

Dock tycker jag du skall lyssna på dagens sommarpratare
som går i repris ikväll på P 1, så tror jag du förstår varför
en och en annan går i taket, när du argumenterar om
Norrlandstravets framtid.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 19:40   #75
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 22
Sharp$: 962
Standard

Jorma i jänkarvagn bakom Kapow Hanover. Nu tar vi betalt!
Tolloppa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td