Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-13, 16:39   #1

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V64 Jägersro Tisdag

Två veckor kvar till Åbergs imorron och finbesök när Erik och Svante Båth gästar banan. Eller, Erik är ju dock ingen gäst, han är bara hemma igen, kommer alltid vara från Jägers.

V64-1

Nothing But Class & Quid Pro Quo sticker ut. Kör de mot varann kan Obi Wan vinna, men det håller jag som långsökt. Tror Peter släpper till Erik då han verkar tycka NBC går bättre i ryggar. Håller han spets vinner han men släpper han vinner Erik. Duellerar dem vinner Obi Wan. Kommer ingenstans så släpper loppet...

V64-2

Öppet.

De mest betrodda har antingen varit tveksamma på slutet eller har dåliga spår, så håller detta lopp som ganska öppet. Det är klart Empress Brodda har bra chans om den fungerar perfekt men jag är tveksam till det. Lord Brodde tänkbar skräll.

V64-3

Tango Negro borde ha bra spets-och-slut chans. Sett riktigt fin ut på slutet och når nog spets här, då svårslagen. Blir det körning lär det gynna Sucre. Ingves är katastrof så Sucre har kanske ändå bäst chans i loppet. Hade Björn kört TN hade jag spikat den.

Förhoppningsvis kvalar två av 2, 3 och 5 in till finalen.

V64-4

Öppet.

Brianna ser ut att bli stor favorit men överskatta inte den hästen. Så fruktansvärt bra är den inte, vunnit väldigt billiga lopp och nu V64. Steget där är ibland för stort för vissa hästar. Dessutom treåring mot äldre. Det som talar för är att motståndet inte direkt håller toppklass. Kan vinna såklart men känns lite som ett typiskt garderingslopp. Wilhelm Paal är här och kör New Star Power. Kanske är superoffensiv, då kan den vinna.

V64-5

Daisy Boko ska gå barfota runt om och med jänkarvagn igen och har bra läge. Motståndet inte superfarligt även om Flemming har två duktiga hästar med. Makera såg fin ut senast bakom Lövgrens superfina US Dollars, även om den då fick ett mycket bra lopp i andra ytter. Tulle Toulouse är bra, men ingen riktig dunderstjärna/Flemming-kanon. 8, 9, 11, 12 skrällar.

Tror mest på Daisy Boko.

V64-6

Flemmings har varit oerhört bra och har aldrig ens varit nära botten som det sett ut. Dock startspår 8 nu men mycket talar för att de släpper fram hästen till spets direkt om Flemming avancerar. Annars är 1, 4, 5, 6 tänkbara bakom.

Tränarorganisationen har ordnat en trevlig kväll imorgon och förhoppningsvis kommer det en del folk.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
draken (+5), asgaya3141 (+5)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 06:12   #2

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5435
Standard

Söndag Årjäng 3 500
Måndag Rättvik 4 300

Gissar att det blir ganska glest med publik längs staketet idag - men nog borde man komma upp i 1 000 personer idag på Jägersro- det bor väl minst 3 - 4 miljoner i närområdet
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 09:32   #3

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av incitatus Visa inlägg
Söndag Årjäng 3 500

Måndag Rättvik 4 300

Gissar att det blir ganska glest med publik längs staketet idag - men nog borde man komma upp i 1 000 personer idag på Jägersro- det bor väl minst 3 - 4 miljoner i närområdet

Blir nog en bra bit över 1000.

Märker att publiken ökar på såväl vardagstrav som V75;or, vilket är mycket kul.

Senast redigerad av AndyMart den 2015-07-14 klockan 09:45.
Gammal 2015-07-14, 11:27   #4

AndyMarts avatar

Standard

Gammal 2015-07-14, 16:00   #5

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37778
Standard

Jag är inte alls säker på Empress Brodda och Brianna och garderar dem. Spikar istället Quid Quo Pro och Tycko Star, så det gäller att Erik är på topp i kväll. Själv drar jag till Grönan och kollar på Robert Plant.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 17:20   #6

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Vem av Christoffer Erikssons storfavoriter kan man spika/gardera? Empress Brodda eller Sucre?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 17:48   #7

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 224
Standard

Enligt Jerry Riordan vill Tango Negro helst gå i ryggar och tycker att det bästa vore att släppa ledningen till Sucre. Väl där vore det märkligt om Sucre viker sig?
Apetass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 17:51   #8

Standard

Vem spetsar egentligen i lopp 4? Lugauer är inte jätteuppåt på Brianna, och eftersom spets och slut ofta är formeln på Jägersro, och dom flesta betrodda hästarna öppnar från bakspår, så kanske man kan hitta en spetsskräll här?
Gammal 2015-07-14, 17:53   #9

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Vem av Christoffer Erikssons storfavoriter kan man spika/gardera? Empress Brodda eller Sucre?
Empress Brodda känns osäker i travet, även om den kanske är snabbast i loppet.
Gammal 2015-07-14, 17:56   #10

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Apetass Visa inlägg
Enligt Jerry Riordan vill Tango Negro helst gå i ryggar och tycker att det bästa vore att släppa ledningen till Sucre. Väl där vore det märkligt om Sucre viker sig?
Sucre viker sig aldrig i ledningen - han är ett stjärnämne. Men man brukar ta safetystarter och lugnt i början. Han krossar nog det här gänget.
Jag tror jag spikar Christoffer i både avd II och III. Och garderar de övriga. Med stor risk för mager utdelning.
Gammal 2015-07-14, 18:03   #11

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Apetass Visa inlägg
Vem spetsar egentligen i lopp 4? Lugauer är inte jätteuppåt på Brianna, och eftersom spets och slut ofta är formeln på Jägersro, och dom flesta betrodda hästarna öppnar från bakspår, så kanske man kan hitta en spetsskräll här?
V64-4 är fullt med unga tjejer, som knappt blivit av med oskulden. Här säger den erfarne att man ska gardera. 6,9,11. Men Loppan kanske inte är en loppa.
Gammal 2015-07-14, 18:04   #12

Standard

Citat:
Sucre viker sig aldrig i ledningen - han är ett stjärnämne. Men man brukar ta safetystarter och lugnt i början. Han krossar nog det här gänget.
Jag tror jag spikar Christoffer i både avd II och III. Och garderar de övriga. Med stor risk för mager utdelning.
Som sagt osäker på Empress Brodda, men vet inte vad jag ska gardera med annars. Thunder Lavec vann två raka och bröt sviten när Adrian körde senast. Kolgjini-hästar från bra lägen och kort distans brukar innebära spetsvarning... men jag vet inte hur jag gör, kanske spikar Empress Brodda i slutänden ändå.

Senast redigerad av Apetass den 2015-07-14 klockan 18:05.
Gammal 2015-07-14, 18:04   #13

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Jag är lite svag för Dolan Spring men visst, spetsar Sucre har jag svårt att se den förlora från ledningen på spetsbanan nummer ett...

Empress Brodda borde man gå emot med tanke på att den kan galoppera. Ludde lär nog försöka ta sig till ledningen om den galopperar - lär nog försöka även om Empress är i ledningen.

Lycka till!
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 18:05   #14

Draxxlers avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 603
Standard

Vad tror ni om de tre avslutande v64-avdelningarna? Kanske kan skrälla till i någon av de loppen?

Adrian i sista? Har kikat på 2,3,5,11 i v64-6.

11 eller 14 i v64-4 kanske?
Draxxler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 18:06   #15

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 102
Standard

Empress B har hoppat bort sig 5 av 6 de senaste gånger Eriksson har kört
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td