|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-07-18, 11:37 | #136 |
furios francis 65%. Är den helt plötsligt en kanon? kan dessutom vankas svar från jansson känns fruktansvärt överstreckad. gillar merlin, låter kallt på imperator men den är ju ruggig vid sunda vätskor
|
|
2015-07-18, 11:39 | #137 |
Han har bara startat 4 gånger i Sverige med resultatet 2-0-0 och då på distanserna 2140 och senast i Elitloppet på 1609. Senast han startade ett långlopp var i augusti förra året. Dock är det väl troligt att Gundersen har vässat hästen mer för sprinterlopp i träning under våren än för långlopp då han hade Elitloppet i maj.. Över Axevallas långa upplopp kanske krafterna tryter för kusen om han skulle komma till ledningen.. Värd att gardera hur som helst tycker jag, oavsett statistik på distansen.
|
|
2015-07-18, 11:41 | #138 |
Alla betaltjänster tror stenhårt på Enrico och 75 % av Internet verkar spika.
- Spår 12. - Aldrig startat i volt. - Femtespår i volt. - Peter Ingves. Det där räcker för att gardera för mig. |
|
2015-07-18, 11:42 | #139 |
Uhrberg slänger troligtvis på en jänkarvagn på femman och kommer köra i ledningen om han kommer dit.. Är väl inte helt omöjligt att han faktiskt försöker köra sig till ledningen heller då Uhrberg är lite åt Ludde och Åke hållet ibland vad gäller idiotiska styrningar bara för att få spets. Då är det inte roligt att sitta med Furious Francis som spik som dessutom är smått galoppbenägen.. Nä, schas! Denna måste fällas.
|
|
2015-07-18, 11:42 | #140 |
|
|
2015-07-18, 11:49 | #141 | |
Citat:
|
||
2015-07-18, 11:49 | #142 | |
Citat:
|
||
2015-07-18, 11:51 | #143 |
bfro 14 gånger 8galopper 5vinster 2a en gång
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Galoppen (+5) |
|
2015-07-18, 11:55 | #144 |
|
|
2015-07-18, 11:59 | #145 |
Banned
|
Säger inte emot. Men nu börjar han lalla om snoken och om att få ha "sin" spik ifred....ungefär som om han är ensam om den i hela trav-Sverige. Och ungefär som att alla travspelare med automatik spikar samma som "snoken. Nä, Infantilt som vanligt. Och OT. Men jag förstår varför han börjar skriva här. Och varför Travpunkten tynar bort. De som hade nåt att tillföra ville inte bli dränkta av allt dravel från den där kanten....
Du som kan lite om trav, brukar man inte säga att alla får chansen på Axevalla? Att innerspåret är mindre problematiskt än på andra banor...? |
2015-07-18, 12:05 | #146 | |
Citat:
|
||
2015-07-18, 12:11 | #147 |
|
|
2015-07-18, 12:26 | #148 |
barfota runt om på mellby viking och kan va ledigt i dödens om support justice blir instängd. Erik är en mycket god taktiker o det är ett plus mot Jorma. Han lär inte vila på hanen här om läge finns att gå fram.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
|
2015-07-18, 12:27 | #149 |
12 Rossella Ross (Magnus Jakobsson) bestämde Björn Goop skulle begå självmord senast. Doktor Björn assisterade. Det är legalt i vissa starter i USA. Men hon är tillbaka och är som en katt som har nio liv. Magnus får ge henne liv igen, säger Jerry Riordan.
veckans intervju |
|
2015-07-18, 12:30 | #150 |
1
Det är ganska lätt att komma till ledningen när man har en jättefavorit med framspår på V75, startsnabbhet är underordnat favoritskapet när det gäller faktorerna som talar för eller emot ledning. Mycket troligt att den vinner från spets större delen av loppet. Däremot är det galet tunt spelat bakom och det är vettigare att använda favoriten som utgång än som spik! 2 Stoloppet är oväntat ojämnt spelat i mitt tycke. Många av hästarna på framspår på start tillskrivs inte större möjligheter än 5% och det är för lite. Långt upplopp i all ära men det är snabba banor och svårt att ta tillägg. Bara Rossella Ross på tillägg som jag tror kan knäppa de där framme. Barfotagående Network Broline på springspår och Goop till runt 10% känns som en bra utgång eller chansspik. Lyckas de med felfritt lopp borde det gå vägen, den där har hoppat bort en del pengar. 3 Truculent sätter jag som förstahäst utan att tveka, jag tror den har lika stor eller större chans än baggen faktiskt. För den ena är det garantispets och för den andra finns risk att bli fast. Enkel ekvation? Mellby Viking ska bli intressant att se på lite kortare och med barfota och bättre kusk. Den har blivit lite snabbare och det skulle kunna gå, men känns ändå ganska överstreckad här. Mr Vox är lite sämre än Vikingen i stayerlopp, men med dessa förutsättningar tror jag han är vassare och har dessutom bättre läge. Streckvärd! Global Money ser också streckvärd ut, har ju varit riktigt bra och hur mycket spelad hade inte den varit om den hållit hela vägen på Årjäng senast!? 4 Alla tjatar om Puros häst och visst har väl den säkert bra chans, men jag ställer mig lite frågande till att den ska vara favorit före spetsvinnaren. Visst var det en fantomspurt senast, men den ska fortsätta leverera också. Dessutom, hur många i det loppet hade platsat på V75? Nej knappt nån va? Troligt då att prestationen överskattas eftersom det mest var rundningsmärken som han sprang förbi. Jag utgångar Lövgren och om han torskar så torskar han. Så som förutsättningarna ser ut bör Björn ha bra chans att få rygg ledaren och lucka så den får bli med på lappen också. 5 Versailles bör spetsa, men Jeanette har både mer stake och bättre häst än Ville så jag räknar med att finnen är så ofinsk att han släpper direkt så är det promenadseger för Cabben som möter enklare motstånd än på länge. De värsta ekipagen är väl annars på bakspår och det handikappet har de nog inte råd att lämna. Bra spik som inte är speciellt stor favorit! 6 Köper badkarsresonemanget att Star Advisor ganska behändigt kommer till spets och blir svårslagen. Men att det är så självklart som streckprocenten säger håller jag inte med om. Utgång men inte mer. 7 Coldtown spets och slut! Begriper inte att den inte är klar favorit. Oliver har haft överkapacitet jämfört med sina motståndare, men i ett sånt här kanonfält är han bara en i mängden. Lycka till alla!