Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-21, 22:24   #61

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

10 timmar och 30 minuter tills det att listorna till Åbergskvällen släpps. Mums!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+3)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-21, 22:32   #62

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Som man har längtat!
Gammal 2015-07-21, 22:49   #63

AndyMarts avatar

Standard

Malmö FF inleder på bortaplan den 29 Juli. Underbart, då får travet vara helt ifred och fotbollen likaså!

Fest på tisdag, alla till Jägersro!
Emeffeff (+10), olle (+10), kasse (+5)
Gammal 2015-07-21, 22:59   #64

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Malmö FF inleder på bortaplan den 29 Juli. Underbart, då får travet vara helt ifred och fotbollen likaså!

Fest på tisdag, alla till Jägersro!
Och den positiva känslan bara växer
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-21, 23:01   #65

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Om det blir det löpscenariot man väntar sig så blir ju Repay Merci intressant...oerhört vass spurt senast, i ett billigare lopp, men det bet bra i alla fall!
Från spår 10? Känns som det ska väldigt mycket till för att Repay Merci ska vinna därifrån i den här konkurrensen, oavsett om det blir hård körning. Om det blir hårt tempo och en smygkörd ska vinna så tror jag mer på On Track Piraten isåfall som också avslutade mycket vasst senast och som högst troligt får en bättre position i loppet. På förhand talar ändå det mesta för hästarna som lär hamna i den främre träffen, det är fortfarande en stor fördel med bra spår även det ser upplagt ut för hårt tempo.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-21, 23:08   #66

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
10 timmar och 30 minuter tills det att listorna till Åbergskvällen släpps. Mums!
Anmälningslistor eller startlistor? Jag tjuvstartar redan ikväll med att kolla treåringarna i det italienska lopparkivet!
Gammal 2015-07-21, 23:13   #67

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Från spår 10? Känns som det ska väldigt mycket till för att Repay Merci ska vinna därifrån i den här konkurrensen, oavsett om det blir hård körning. Om det blir hårt tempo och en smygkörd ska vinna så tror jag mer på On Track Piraten isåfall som också avslutade mycket vasst senast och som högst troligt får en bättre position i loppet. På förhand talar ändå det mesta för hästarna som lär hamna i den främre träffen, det är fortfarande en stor fördel med bra spår även det ser upplagt ut för hårt tempo.
Bra spår är givetvis en fördel, men det hade inte varit första gången man vinner från bakspår om det blir för tokigt/ snabbt tempo. Ryggen på Mosaique Face och Oasis Bi är inte så fel heller. Däremot så drog väl Delicious US en riktig nitlott. Sedan beror det så klart på hur många man väljer i loppet. Det är ju inte första hästen i loppet men på 6 hästar skulle jag definitivt tagit med den. Att den sedan med all sannolikhet blir minst streckad gör den inte mindre rolig.
Gammal 2015-07-21, 23:20   #68

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Anmälningslistor eller startlistor? Jag tjuvstartar redan ikväll med att kolla treåringarna i det italienska lopparkivet!

Tjuvstart? Det där höll jag på med för nån vecka sedan.

Gammal 2015-07-22, 10:05   #69

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1178
Standard

Vilken sida har startlisterna ?
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-22, 10:10   #70

AndyMarts avatar

Standard

Underbara lopp!

https://www.travsport.se/sanmlista?k...vlingId=546089
1William (+5), Draxxler (+5)
Gammal 2015-07-22, 11:10   #71

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37777
Standard

Jag tror att Creatine vinner.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-22, 12:04   #72

AndyMarts avatar

Standard

Vilka lopp!

Startlistorna har kommit!
Gammal 2015-07-22, 12:04   #73

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Någon som har koll på fransmannen Ru de L'airou i stayerloppet? Chanslös? Han har 123 starter innanför västen iallafall så det verkar vara en rutinerad häst om inte annat.
Gammal 2015-07-22, 12:06   #74

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Någon som har koll på fransmannen Ru de L'airou i stayerloppet? Chanslös? Han har 123 starter innanför västen iallafall så det verkar vara en rutinerad häst om inte annat.
Ingen superkanon men ingen stjärna. Ungefär lika bra som Alfas Da Vinci skulle jag säga.
Emeffeff (+3)
Gammal 2015-07-22, 16:02   #75

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Vilka lopp!

Startlistorna har kommit!
Tycker ni verkligen att det är så jävla fantastiskt? Med tanke på reaktioner från sociala medier och annat så får man ju för sig att det aldrig varit en bättre tävlingsdag.

2-3 lopp som är outstanding, ytterligare ett par som håller hyfsad klass och roliga rent spelmässigt och sen ett gäng halvfulla lopp som är rent tragiska.

Åbergs är självklart ett superlopp. MEN bristen på internationell krydda gör det lite sådär. Missförstå mig rätt, men det skulle kunna vara en riktig vass gulddivisionsfinal på solvalla i augusti.

Personligen så ser jag mer fram mot duellen Papagayo/Robert Bi, dagens höjdpunkt.

Stoloppet - Visst ett par dugliga ston och säkert de bästa, men det är ju ingenting som får det att rycka i baguetten. Hästar som Sunbema DK, Red Riding Hood, Youana och Britt Hudson känns det som att finns 13 på dussinet av.

Stayerloppet har väl också samlat det vanliga gänget. Känns som Örebro Int'l/Harpers all over again. Men långlopp är roliga och spelvänliga så det blir säkert bra. Plus för att det i alla fall finns EN lite osynad häst, minus att den körs av BG.

Breeders Course blir jag inte riktigt klok på. Som någon skrev - iskallt att försöksvinnarna får spår 7,8,9. Det är ju riktigt Kalle Anka. Sen är det ju synd att det inte blir ett fullt lopp.

Ramloppen blev tyvärr ett skämt. 4-åringslopp med 200 lax till vinnaren där det blev 6 hästar. 326, 369 och 607 poäng. Tarzan måste riva sitt hår.

Lägg till ett tvååringslopp med 6 hästar och ytterligare 2 lopp som inte blev fulla.

NÄ i min bok så är nog helheten på Åbergs dagen en liten besvikelse, men det var Elitloppslistorna när de kom också. Kanske är detta den framtid som vi har att se fram emot, det finns helt enkelt inte hästmaterial
SO (+1)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td