Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-28, 22:07   #451

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
En fullständig lallare som inte gjort nåt rätt i sulkyn på de senaste 40 V75-starterna sätter plötsligt dit två V75-vinnare under samma omgång.
Ja den dagen Lövgren vinner 2 lopp inom V75 är inte jag nära full pott
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 22:07   #452

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2273
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Fast egentligen var det inte så svårt om man kollar var skrällarna kom. Stand and Delivers lopp var ju knepig, så den kunde man ha helgarderat. Stayerloppen brukar inte heller vara så lätta att lösa, så ett antal hästar där också.

Your Highness, Robert Bi och Creatine kunde ju vara singelstreck...

Som sagt lätt i efterhand!
Robert Bi blev jag lite överraskad över med tanke på snacket om halshäst och att det var rätt fuktigt idag efter allt regnande. Sen skulle väl Papagayo vara mer formtoppad dessutom.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 22:09   #453

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Spyr!!! "ALLA" hyllar "sporten" och "publiken" och inte ett öga är torrt!
Imorgon skriver alla travjournalister om familjen Takter och den härliga stämningen på Jägersro!

INTE ETT ORD kommer skrivas om spelarnas säkerhet! Amatörismen och flatheten bland aktiva och då främst DOMARNA!

Bakker rånar oss spelare på MILJONER genom att missa starten helt, vända upp och skylla på någon jävla tunga som hamnat snett! Han och domarna raserar miljoner på V75/V5/V/P/Tvilling för MÅNGA och han kommer undan med det!

I Hugo Åbergs får HELA FÄLTET vänta på ETT ekipage som inte är i ordning i tid! Jennifer Tillman vittnar om att hon "varvade upp" Royal Fighter i tid men blev stressad av uppskjuten start och därav galoppen.... ÅTERIGEN MILJONER UPP I RÖK PÅ GRUND AV AMATÖRISM OCH FLATHET!

VAR FINNS SPELSÄKERHETEN!!!? OM det verkligen är befogat med materialfel (inget slarv och inget fuffens!!!) så har ekipaget två minuter på sig att korrigera!! Dessa två minuter förhalas genom stoppad klocka och mer regel är att ÖVRIGA förberedda och klara ekipage tvingas vänta både fyra och fem minuter!!

DOMARE, ATG och alla andra väntar snällt på ETT ENDA JÄVLA EKIPAGE!!? ÄR DET RIMLIGT??

Ikväll försvann MILJONER för spelare som helt oskyldigt blev drabbade (även hästägare, tränare och kuskar såklart) på grund av amatörism och nonchalans inom travet!

ÄR DET RIMLIGT??? VARFÖR BRYR SIG INGEN??? VARFÖR AGERAR INGEN??? SKANDAL!!!! DET BORDE VARA SVARTA SORGEBAND PÅ OCH INGA JÄVLA HYLLNINGAR!!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 22:11   #454

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Hon blev fast med "all kvar". Till skillnad från de rutinerade kuskarna.
"Otur" sa hon idag liksom då.
alla de rutinerade kuskarna hade gjort samma val i elitloppsfinalen. det loppet vann magic tonight i lottningen
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 22:13   #455

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Robert Bi blev jag lite överraskad över med tanke på snacket om halshäst och att det var rätt fuktigt idag efter allt regnande. Sen skulle väl Papagayo vara mer formtoppad dessutom.
Jaha, hade faktiskt ingen aning om halsinformation...
Jag spikade Robert Bi. Spelade iof för under 30 spänn men ändå. Blev bara 4 rätt... Chansspikade Dragster som torskade mot Tango Negro. Chansspikade Truculent som torskade mot Stand and Deliver.

Papagayo verkar väl vara ojämn...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 22:15   #456

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Är du dum på riktigt? Eller låtsas du bara? Vad har denna start med elitloppsfinalen att göra? Eftersom du är av den åsikten att Tillman är en av Sveriges bästa kuskar så borde du väl ha spelat henne nu? För det var ju "bara att köra rakt fram" som du så väl påpekade. Eller ändrar du dig från ett inlägg till ett annat?
öh va? hjälper inte att bara köra rakt fram om det ligger en galning utanpå o pressar sönder. den risken var fför stor idag , därför lirade jag inte ekipaget. vad är det du inte förstår?
Gammal 2015-07-28, 22:16   #457

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2273
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Jaha, hade faktiskt ingen aning om halsinformation...
Jag spikade Robert Bi. Spelade iof för under 30 spänn men ändå. Blev bara 4 rätt... Chansspikade Dragster som torskade mot Tango Negro. Chansspikade Truculent som torskade mot Stand and Deliver.

Papagayo verkar väl vara ojämn...
Jag hade 1 rätt på ett 288kr system. Dags att ta en längre paus känner jag. Båda spikarna Backfire och Papagayo havererade. Hade dissat Ingves och Lövgren helt. Mer än så behövdes inte.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 22:17   #458

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
alla de rutinerade kuskarna hade gjort samma val i elitloppsfinalen. det loppet vann magic tonight i lottningen
Magic Tonight var en kuskseger. Precis som jag sagt.
Om du ägde en häst, som inbjöds till Elitloppet och Hugo åbergs - skulle du då sätta upp en lärling som kusk?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 22:19   #459

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Spyr!!! "ALLA" hyllar "sporten" och "publiken" och inte ett öga är torrt!
Imorgon skriver alla travjournalister om familjen Takter och den härliga stämningen på Jägersro!

INTE ETT ORD kommer skrivas om spelarnas säkerhet! Amatörismen och flatheten bland aktiva och då främst DOMARNA!

Bakker rånar oss spelare på MILJONER genom att missa starten helt, vända upp och skylla på någon jävla tunga som hamnat snett! Han och domarna raserar miljoner på V75/V5/V/P/Tvilling för MÅNGA och han kommer undan med det!

I Hugo Åbergs får HELA FÄLTET vänta på ETT ekipage som inte är i ordning i tid! Jennifer Tillman vittnar om att hon "varvade upp" Royal Fighter i tid men blev stressad av uppskjuten start och därav galoppen.... ÅTERIGEN MILJONER UPP I RÖK PÅ GRUND AV AMATÖRISM OCH FLATHET!

VAR FINNS SPELSÄKERHETEN!!!? OM det verkligen är befogat med materialfel (inget slarv och inget fuffens!!!) så har ekipaget två minuter på sig att korrigera!! Dessa två minuter förhalas genom stoppad klocka och mer regel är att ÖVRIGA förberedda och klara ekipage tvingas vänta både fyra och fem minuter!!

DOMARE, ATG och alla andra väntar snällt på ETT ENDA JÄVLA EKIPAGE!!? ÄR DET RIMLIGT??

Ikväll försvann MILJONER för spelare som helt oskyldigt blev drabbade (även hästägare, tränare och kuskar såklart) på grund av amatörism och nonchalans inom travet!

ÄR DET RIMLIGT??? VARFÖR BRYR SIG INGEN??? VARFÖR AGERAR INGEN??? SKANDAL!!!! DET BORDE VARA SVARTA SORGEBAND PÅ OCH INGA JÄVLA HYLLNINGAR!!

Enda anledningen till att dom väntar kanske beror på att dom vill ha ett fullt startfält? Kanske så enkelt? Vad vet jag...

Svårt detta, men vad kan dom göra? Låter dom loppet gå kanske folk kritiserar angående det. Hur kan man veta vilka som talar sanning gällande materialfel?

Tyvärr är det så att spelarna kommer alltid sist. Spelarna borde vara viktigast efter hästarnas välbefinnande.

Hoppas du kommer på någon lösning. Vi får göra som vanligt. "Forgive and forget" - nya tag imorgon!
Gammal 2015-07-28, 22:21   #460

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
öh va? hjälper inte att bara köra rakt fram om det ligger en galning utanpå o pressar sönder. den risken var fför stor idag , därför lirade jag inte ekipaget. vad är det du inte förstår?
"Galningen utanpå" heter Johnny Takter. Han vann visst loppet.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 22:21   #461
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5226
Standard

Citat:
Jadu, förvånande att någon som kan så mycket om trav tycker att hon gjorde samma val som de rutinerade kuskarna. Jag såg loppet på plats. Jag såg att Peter Untersteiner gjorde ett annat val. Lutfi Kolgjini gjorde att annat val. Stefan Melander gjorde ett annat val. Och här pratar vi om en häst som vann sitt försök från dödens. Om hon hade kört så lite som 100 meter från start så hade hon som sämst haft tredjepar utvändigt. Och då hade hon åtminstone fått chansen. Med den styrning som hon presterade nu så satt hon ju hermetiskt fastlåst in på ritsen. Jag förstår ärligt inte ditt kramande. Men fortsätt gärna att spela henne, Haugstad och de andra. Det händer ju att de väljer rätt.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 22:22   #462

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2445
Standard

Trio lopp 13 eftersom jag snålat under kvällen

5
2,4
1,11 x 50 kr

4
1,3,5,6
3,4,6,11 x 20 KBK
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 22:23   #463

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1097
Standard

Truculent spik för sju rätt! Svider...? Lite smått sådär... Men fick ändå 1st sexa!!! Plus dubbeln...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5)
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 22:24   #464

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Magic Tonight var en kuskseger. Precis som jag sagt.
Om du ägde en häst, som inbjöds till Elitloppet och Hugo åbergs - skulle du då sätta upp en lärling som kusk?
kuskseger? att med en vrålstartsnabb häst hålla upp ledningen o spåra runt om. jäkligt skickligt!
Gammal 2015-07-28, 22:24   #465

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Jag hade 1 rätt på ett 288kr system. Dags att ta en längre paus känner jag. Båda spikarna Backfire och Papagayo havererade. Hade dissat Ingves och Lövgren helt. Mer än så behövdes inte.
Konstigt nog så spikade jag Habito med Lövgren. Enda anledningen var den fina tiden den hade i andra starten för året.

Tango Negro valde jag bort av en anledning. Riordan har ju alltid hävdat att hästen saknar "vinnarskalle". Trodde att tränaren borde veta bäst.

Alfas Da Vinci var nästan omöjlig för mig pga avsaknad av form...

Backfire var en bra idé. Jag fegade efter att Stenströmer var så lyrisk efter värmningen på Your Highness. Så det blev gardering där.

Äh, nu får vi glömma dagens V75:a och se framåt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+20)
Svara

td