|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-07-28, 22:07 | #451 |
|
|
2015-07-28, 22:07 | #452 | |
Citat:
|
||
2015-07-28, 22:09 | #453 |
Spyr!!! "ALLA" hyllar "sporten" och "publiken" och inte ett öga är torrt!
Imorgon skriver alla travjournalister om familjen Takter och den härliga stämningen på Jägersro! INTE ETT ORD kommer skrivas om spelarnas säkerhet! Amatörismen och flatheten bland aktiva och då främst DOMARNA! Bakker rånar oss spelare på MILJONER genom att missa starten helt, vända upp och skylla på någon jävla tunga som hamnat snett! Han och domarna raserar miljoner på V75/V5/V/P/Tvilling för MÅNGA och han kommer undan med det! I Hugo Åbergs får HELA FÄLTET vänta på ETT ekipage som inte är i ordning i tid! Jennifer Tillman vittnar om att hon "varvade upp" Royal Fighter i tid men blev stressad av uppskjuten start och därav galoppen.... ÅTERIGEN MILJONER UPP I RÖK PÅ GRUND AV AMATÖRISM OCH FLATHET! VAR FINNS SPELSÄKERHETEN!!!? OM det verkligen är befogat med materialfel (inget slarv och inget fuffens!!!) så har ekipaget två minuter på sig att korrigera!! Dessa två minuter förhalas genom stoppad klocka och mer regel är att ÖVRIGA förberedda och klara ekipage tvingas vänta både fyra och fem minuter!! DOMARE, ATG och alla andra väntar snällt på ETT ENDA JÄVLA EKIPAGE!!? ÄR DET RIMLIGT?? Ikväll försvann MILJONER för spelare som helt oskyldigt blev drabbade (även hästägare, tränare och kuskar såklart) på grund av amatörism och nonchalans inom travet! ÄR DET RIMLIGT??? VARFÖR BRYR SIG INGEN??? VARFÖR AGERAR INGEN??? SKANDAL!!!! DET BORDE VARA SVARTA SORGEBAND PÅ OCH INGA JÄVLA HYLLNINGAR!!
2015-07-28, 22:11 | #454 |
|
|
2015-07-28, 22:13 | #455 | |
Citat:
Jag spikade Robert Bi. Spelade iof för under 30 spänn men ändå. Blev bara 4 rätt... Chansspikade Dragster som torskade mot Tango Negro. Chansspikade Truculent som torskade mot Stand and Deliver. Papagayo verkar väl vara ojämn... |
||
2015-07-28, 22:15 | #456 | |
Citat:
|
||
2015-07-28, 22:16 | #457 | |
Citat:
|
||
2015-07-28, 22:17 | #458 | |
Citat:
Om du ägde en häst, som inbjöds till Elitloppet och Hugo åbergs - skulle du då sätta upp en lärling som kusk? |
||
2015-07-28, 22:19 | #459 | |
Citat:
Enda anledningen till att dom väntar kanske beror på att dom vill ha ett fullt startfält? Kanske så enkelt? Vad vet jag... Svårt detta, men vad kan dom göra? Låter dom loppet gå kanske folk kritiserar angående det. Hur kan man veta vilka som talar sanning gällande materialfel? Tyvärr är det så att spelarna kommer alltid sist. Spelarna borde vara viktigast efter hästarnas välbefinnande. Hoppas du kommer på någon lösning. Vi får göra som vanligt. "Forgive and forget" - nya tag imorgon! |
||
2015-07-28, 22:21 | #460 |
|
|
2015-07-28, 22:21 | #461 |
Banned
|
Jadu, förvånande att någon som kan så mycket om trav tycker att hon gjorde samma val som de rutinerade kuskarna. Jag såg loppet på plats. Jag såg att Peter Untersteiner gjorde ett annat val. Lutfi Kolgjini gjorde att annat val. Stefan Melander gjorde ett annat val. Och här pratar vi om en häst som vann sitt försök från dödens. Om hon hade kört så lite som 100 meter från start så hade hon som sämst haft tredjepar utvändigt. Och då hade hon åtminstone fått chansen. Med den styrning som hon presterade nu så satt hon ju hermetiskt fastlåst in på ritsen. Jag förstår ärligt inte ditt kramande. Men fortsätt gärna att spela henne, Haugstad och de andra. Det händer ju att de väljer rätt.
|
2015-07-28, 22:22 | #462 |
Trio lopp 13 eftersom jag snålat under kvällen
5 2,4 1,11 x 50 kr 4 1,3,5,6 3,4,6,11 x 20 KBK |
|
2015-07-28, 22:23 | #463 |
Truculent spik för sju rätt! Svider...? Lite smått sådär... Men fick ändå 1st sexa!!! Plus dubbeln...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5) |
|
2015-07-28, 22:24 | #464 |
kuskseger? att med en vrålstartsnabb häst hålla upp ledningen o spåra runt om. jäkligt skickligt!
|
|
2015-07-28, 22:24 | #465 | |
Citat:
Tango Negro valde jag bort av en anledning. Riordan har ju alltid hävdat att hästen saknar "vinnarskalle". Trodde att tränaren borde veta bäst. Alfas Da Vinci var nästan omöjlig för mig pga avsaknad av form... Backfire var en bra idé. Jag fegade efter att Stenströmer var så lyrisk efter värmningen på Your Highness. Så det blev gardering där. Äh, nu får vi glömma dagens V75:a och se framåt! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+20) |
||
|