Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-28, 21:35   #421

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Hur tänker du nu? Ren tur att hästen gick till final i elitloppet, hon behövde ju bara köra rakt fram i dödens. Som jag skrev tidigare, det hade min morsa klarat också, död och begraven sedan fler år. Så fort det krävs något av kusken så kan man ta bort Tillman, Lövgren, Haugstad med flera. De är bara passagerare och vinner enbart om a l l a andra kuskar gör bort sig....

Ren idioti att lägga pengar på henne, jag ångrar redan att jag streckade henne på kupongen (helgarderat).
det var bara att köra rakt fram här också att vinna elitloppsförsök från dödens har inget med tur att göra o det hade du begripit om du förstått nåt om trav.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 21:37   #422

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
1.09,7 och intrycket på hästen skojjar man ju inte bort.

Men jag kan inte annat än bli förbannad över alla dessa "problem" innan start. Både Creatine och Robert Bi va magiska och vinner säkert oavsett, men man vill ju få se race där alla ekipage har bästa möjliga förutsättningarna.

Känns som att backar man bandet de sista 15-20 senaste storloppen på svensk mark så har vi omstarer och annan väntan alldeles för ofta.

Lite tråkigt!!

Men som sagt, undrar om ens en travande RF tagit emot creatine
ja det var tusan vad snabb den är creatine, men frågan är om han lagt lasset på samma sätt om han sett royalfighter därinne
Gammal 2015-07-28, 21:39   #423

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
ja det var tusan vad snabb den är creatine, men frågan är om han lagt lasset på samma sätt om han sett royalfighter därinne
Sa inte Johnny att han var så het/drog att han bara släppte efter?
denfete är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 21:40   #424

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2272
Standard

Både Tillman och Kolgjini missgynnades kraftigt av fördröjningen som blev. Men så jävla bra som Creatine var så vettefan om han inte vunnit ändå.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 21:41   #425

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50368
Standard

Har inte tittat hela tiden - har mikrofonpajasen försökt få tag på Tillman?Eller P.K.Eriksson?
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 21:42   #426
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5226
Standard

Citat:
det var bara att köra rakt fram här också att vinna elitloppsförsök från dödens har inget med tur att göra o det hade du begripit om du förstått nåt om trav.
Nä, man måste ha en bra häst också. Men jag, för min del, är helt säker på att om Tillman hade haft ett annat spår i Elitloppsförsöket så hade hon inte varit i närheten av en final. Hon har bara ett sätt att köra. Om hon hade blivit tvungen att göra ett taktiskt val så hade hon suttit fast invändigt. Eller sist utvändigt. What ever. Och vi hade haft en elitloppsfinal utan Royal Fighter.Nu slumpade det sig så att hon bara hade ett alternativ, och det var att köra rakt fram. Till dödens. Som var ledigt. Men du som kan något om trav får gärna fortsätta att spela henne. Det överlåter jag med riktigt varm hand till dig...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 21:42   #427

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av denfete Visa inlägg
Sa inte Johnny att han var så het/drog att han bara släppte efter?
uppfattade som att det var mer efter vägen. låg ju på hela vägen
Gammal 2015-07-28, 21:44   #428

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 392
Standard

Citat:
uppfattade som att det var mer efter vägen. låg ju på hela vägen
Okej, då missuppfattade jag.
denfete är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 21:45   #429

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Som skrevs "Johnny va tvungen att släppa då han blev så het".

Det blir ju såklart bara spekulationer, utan strul innan så kanske Creatine inte trycks av och kanske RF inte hoppar. Men känslan efter loppet och det intrycket så tror jag ändå att JT hittat ner bakom Ludde och sent blåst på bortre. Men som nu är det ju samma spekulationer som innan loppet
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 21:45   #430

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50368
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Har inte tittat hela tiden - har mikrofonpajasen försökt få tag på Tillman?Eller P.K.Eriksson?
Nu kom förklaringen... eller i alla fall Tillmans upplevelse av det hela.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 21:46   #431

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Fick också en känsla av att hon darrade lite på manschetten...Tycker synd om P.K.Eriksson - en mille i första pris hägrade.
Det är bristen på rutin hos Tillman. Vi såg det i Elitloppet osv. Hästen är värd en chans med Örjan, Erik eller annan rutinerad kusk.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+10)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 21:48   #432

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Nä, man måste ha en bra häst också. Men jag, för min del, är helt säker på att om Tillman hade haft ett annat spår i Elitloppsförsöket så hade hon inte varit i närheten av en final. Hon har bara ett sätt att köra. Om hon hade blivit tvungen att göra ett taktiskt val så hade hon suttit fast invändigt. Eller sist utvändigt. What ever. Och vi hade haft en elitloppsfinal utan Royal Fighter.Nu slumpade det sig så att hon bara hade ett alternativ, och det var att köra rakt fram. Till dödens. Som var ledigt. Men du som kan något om trav får gärna fortsätta att spela henne. Det överlåter jag med riktigt varm hand till dig...
jag lirar aldrig enbart på kusk, jag lirar på hela ekipage. lirade inte royal fighter denna gång då jag misstänkte att det kunde gå för snabbt från start.
Gammal 2015-07-28, 21:51   #433

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Det är bristen på rutin hos Tillman. Vi såg det i Elitloppet osv. Hästen är värd en chans med Örjan, Erik eller annan rutinerad kusk.
vad gjorde tilmann för fel i elitloppet? låt firma örjan, o eRik, björn köra allt så blir travet än mer förutsägbart o tråkigt.
Gammal 2015-07-28, 21:51   #434

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Uhrberg har blivit senil, liksom jag o andra födda under 50/60 talet...

Senast redigerad av mikaels den 2015-07-28 klockan 21:54.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 21:53   #435

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2272
Standard

Lövgren kan ju köpa en trisslott idag
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td