Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-28, 15:55   #211

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 422
Standard

Bfro på vernin starlight... Nån som hört om dom har fått ordning på galopperna barfota på den, 2 år sedan sist den var felfri med balansen!
bjarnet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 15:58   #212

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

På V4:an är det många intressanta skoryck i V4-3. Tre talanger, varav två Love You-avkommor, rycker samtliga skor för första gången. Det gäller Ciceron Silas, Jairo och Victorious Star!
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 16:00   #213

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 422
Standard

Bfro på for pleasure as till 3 % är ju inte tokigt! Om time machine ska gå med skor!, nån som vet varför dom Slår på skorna på den..är den hovöm fortfarande?
bjarnet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 16:02   #214
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
analys av avd3

avd3.
Normalt en toppchans för Axels danske travare Solon

2 Solon tog senast enkelt hand om ledningen och efter att ha blivit rejält uppvaktad under slutvarvet höll han undan till en knapp men säker seger. Jag tror inte att någon kan lura honom på ledningen och väl där är det hästen att slå! 8 Europoort Pride är en intressant gäst som har tagit sju segrar på nio starter. Läget är givetvis inte det bästa, men skulle det bara klaffa det minsta finns chansen fram till en ny seger. 9 Tonicetobetrue har vunnit i fyra av sina fem senaste starter och bitvis visat prov på väldigt hög kapacitet. Med fart på loppet och vettiga ryggar under slutvarvet går ingen säker upploppet ner, givet streck! 12 Stricker har hamnat iskallt till och måste givetvis ha en hel del tur för att kunna blanda sig i segerstriden. Men med fart på loppet och vettiga ryggar under slutvarvet är han ändå inte borta ur segerstriden. 3%!!! Rio Grande är en kapabel herre som vann välförtjänt senast, åter segeraktuell med en vettig resa. Star life waltz såg rätt bra ut senast som tvåa, snabb häst som är under utveckling synd på läget.
Efter att ha tagit del av Jeppe Juuls kusktalanger på gårdagens V64 så kan man väl inte tillmäta några som helst möjligheter för 9 Tonicetobetrue? Kenneth Haugstad har fått en överman! Eller heter det en underman? Värre jävla insats var det länge sen man såg. Såg ut som han körde en trött slakthäst från start bakom bilen istället för en favorit till dubbla pengarna i V64:6.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 16:04   #215

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37778
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bjarnet Visa inlägg
Bfro på for pleasure as till 3 % är ju inte tokigt! Om time machine ska gå med skor!, nån som vet varför dom Slår på skorna på den..är den hovöm fortfarande?
Jag har inte sett varför. Tidigare i veckan sa de barfota runt om, så det vore intressant att veta. Det passar dock mig bra då jag har hårdgarderat det loppet.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 16:11   #216

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag har inte sett varför. Tidigare i veckan sa de barfota runt om, så det vore intressant att veta. Det passar dock mig bra då jag har hårdgarderat det loppet.
Han sade barfota runt om i Travronden, men det har stått skor runt om på hans hemsida.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 16:13   #217
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Efter att ha tagit del av Jeppe Juuls kusktalanger på gårdagens V64 så kan man väl inte tillmäta några som helst möjligheter för 9 Tonicetobetrue? Kenneth Haugstad har fått en överman! Eller heter det en underman? Värre jävla insats var det länge sen man såg. Såg ut som han körde en trött slakthäst från start bakom bilen istället för en favorit till dubbla pengarna i V64:6.
Då missa du nog loppet innan där han körde fantastiskt med vinnaren. Att han inte kunde hålla upp ledningen med Re Doc är ju knappast kuskens fel, var man påläst kunde man ganska enkelt lista ut att den skulle hamna i brygga invändigt med många startsnabba utanför.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 16:24   #218

Cleon_9s avatar

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 2729
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Tänka fritt är stort, men att tänka rätt är större.
Thomas Torhild

Prova att tänka själv och spar 200:-.
Det ena utesluter inte det andra och 99:- behöver jag inte spara, jag har pengar

...och tro mig tänkt själv har jag gjort i mitt liv, varenda lördag i 30 årstid när det gäller trav
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 16:27   #219

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bjarnet Visa inlägg
Streckade direkt när jag läste det här.

8 For Pleasure As (Conrad Lugauer) står i kö nu för att vinna ett långlopp. Hästen presterar bra och formen är jämn och bra. Det är dags helt enkelt. Ingen lätt uppgift så klart men jag blir inte förvånad, säger Conrad.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 16:29   #220
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Då missa du nog loppet innan där han körde fantastiskt med vinnaren. Att han inte kunde hålla upp ledningen med Re Doc är ju knappast kuskens fel, var man påläst kunde man ganska enkelt lista ut att den skulle hamna i brygga invändigt med många startsnabba utanför.
Ja, det måste jag ha gjort. Att han körde fantastiskt. Att han medvetet valde rygg på ledaren. Och lika gärna ha kunnat sitta fast över mål. För mig var det en typisk fegstyrning. "glad-för-en-matlapp"-styrning. Fantastiskt? Ja, det är väl ungefär lika fantastiskt som om man alltid skulle spika nr 1 i V75:1 när man gör systemet. Nån gång går den ju in!

Du missar hela poängen. Robert Bergh har spetsat med den här ifrån i princip alla öppna spår. Att Jeppe Juul inte är nån startkusk, det vet vi. Han är väl i princip inte någon annan slags kusk heller, men att hästen plötsligt ser ut som en trebent kamel från start, det är en klar indikation på oförmågan hos Jeppe Juul. Dokumenterad oförmåga, så egentligen har du rätt, alla som spelade den igår var helt pantade. Värre lallarkusk får man leta efter.

Tills man såg Jennifer Tillman köra kallblod ett par lopp senare. Vilken bedrövelse att titta på. Det måste vara enda gången som man kan se en häst som är 2-3 sekunder snabbare än alla andra i fältet (favoriten undantagen) och FASTNAR! sist utvändigt. Fegar ur fullständigt och väntar tills ettan och tvåan är i mål innan hon vågar ge sig iväg. Nä, en del kuskar borde hålla sig till enkla saker. Startbilslopp med framspår. Sikta på vinnarhålet. Inte göra det svårt för sig och blanda in taktik eller att göra oväntade drag. Hålla sig till ett körsätt oavsett om det är V4 på Hagmyren eller elitloppet.

Så kan de "riktiga" kuskarna få hållas utan problem.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 16:42   #221

joback1s avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 133
Standard

Vad tror ni omsättningen landar på?
joback1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 16:52   #222
Banned

Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

För er som ska spela V4a Jägersro ikväll kan jag väl meddela att Sultania i sista avd inte är ngn bluff. Var hårt spelad Elitloppshelgen mot betydligt bättre hästar än detta. 2a då, gick ett tungt slutvarv & avslagen på linjen.

Skitspår, men till endast 10 % provar jag att spika iaf.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oinkk (+5)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 16:59   #223

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 875
Standard

Enda gången man har råd att strecka alla i ett lopp!��
uLFStR491 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 17:09   #224

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37778
Standard

Jag förstår inte vitsen med att köra V4-1 och sedan vänta 45 min till nästa lopp. Kan ju inte vara intressant för dem som är på banan heller.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 17:14   #225

Sharp$: 11975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag förstår inte vitsen med att köra V4-1 och sedan vänta 45 min till nästa lopp. Kan ju inte vara intressant för dem som är på banan heller.
Synnerligen märkligt...att man kör ett lopp då, är väl inte så mycket att säga om, men varför starta ett streckspel???
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td