Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-28, 15:12   #196

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Får ju världens bästa kusk upp och jänkarvagn sägs det för första gången
Streckas nog av mig. Kan inte ryka på narold.
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 15:13   #197

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2272
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Champinj0nen Visa inlägg
Narold vox anmäld barfota. Har 0/4 på distansen. Narold går sällan barfota o har lättare till galopp då vad jag minns. De gör nog en chansning när de fått den kusken!?
Spelar nog ingen roll vilka vagnar och kuskar man ställer på med när hästen helt enkelt saknar tempo för 1609m. Hade varit mer intressant att se den i stayerloppet. Kan säkert göra en bra insats här men vinna har jag svårt att se den göra.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 15:18   #198

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Spelar nog ingen roll vilka vagnar och kuskar man ställer på med när hästen helt enkelt saknar tempo för 1609m. Hade varit mer intressant att se den i stayerloppet. Kan säkert göra en bra insats här men vinna har jag svårt att se den göra.
Ja jag tror som dig egentligen. När det anmäls barfota o är streckad på 2 % så blir man sugen ändå, dumt nog antagligen.
Gammal 2015-07-28, 15:19   #199

Standard

Vad säger lutfi om clemenza am? Ledningen är väl ledig när lutfi kör till
Gammal 2015-07-28, 15:20   #200
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
analys av avd2.

avd2
Peter dansar tango hela vägen till banken? Tango Negro har sätt smällfin ut på slutet och kan dessutom öppna kvickt, lär hamna vettigt till. Sucre fick upp farten för sent senast men avslutade bra och är given. Pacifik har varit rejäl på slutet men har nu lottats till ett uselt läge över korst distans på jägersro. Thor di Girfalco har tagit 10 segrar på 20 starter och visat prov på kapacitet. Inte utan chans! Dollar Spring är under otroligt snabb utveckling men från detta läge krävs det rejält med tempo och klaff. Melby Demon är inte helt enkel att räkna på, ojämnt presterande vilket gör ekiaget svårtippat. Clemenza am är en bra häst i grunden och är normalt ett bud om form. Tuxedo bi har tagit 3 segrar på de fyra senaste starterna, viss vingelrisk men skrällduglig.. Taylor Rock gör det bra varje gång, men ställs mot kanske för tufft motstånd nu? Fortune Boko var uppåt som tvåa senast, bra läge men bör ändå få svårt att vinna. Dragster har agerat klart plusbetonat i sina två senaste starter, får säkert med sig en peng om det klaffar..
Det får inte häxa mycket för favoriten från spår 9. Ruggig avslutning senast, otroligt att de kan få treåringar att springa så fort, även om vi inte glömt Going Kronos 10.4 på Gävle. 2006!

Det ser ut som att det är några som kan tänka sig att blåsa på ordentligt, inledningsvis. Den italienska gästen Thor di Girfalco har utvecklats bra senaste månaderna och näst senast satt han i spets på ett par steg. Kan förmodligen sänka rekordet ett par sekunder och kan vara en bra utgångshäst på Jägersro, över 1609 meter och i det närmaste självspringande. 7%!

Tango Negro har körts lite passivt, gärna i rygg men fick senast visa hur bra han är. Peter Ingves är nog inte helt fel som kusk, kan Jägersro och behöver inte här riskera att sitta sist utvändigt. Tidig!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 15:20   #201

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2272
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Champinj0nen Visa inlägg
Ja jag tror som dig egentligen. När det anmäls barfota o är streckad på 2 % så blir man sugen ändå, dumt nog antagligen.
Strecka om du har råd, gör favoriten bort sig så är det nog vidöppet även om jag har feeling för att Johnny tar hem det oavsett. Gingras och jänkarbike är det som är intressant, skorycket ser jag nästintill som ett minus då det inte fungerat tidigare heller.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 15:22   #202

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Någon som vet om Adrian skall trycka av ORIONE SPIN?
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 15:23   #203

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 422
Standard

Hur kan pacific broline bli så stor favorit från bakspår när sucre har så mycket som talar för sig...bättre spår, bättre tider, bättre form på kusken och hemmabana, lite tveksamma insatser senast men tror att den är vässad för det här! Spik för mig, formen hos stall goop är ju inget som skrämmer direkt heller

Senast redigerad av bjarnet den 2015-07-28 klockan 15:25.
bjarnet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 15:24   #204

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Strecka om du har råd, gör favoriten bort sig så är det nog vidöppet även om jag har feeling för att Johnny tar hem det oavsett. Gingras och jänkarbike är det som är intressant, skorycket ser jag nästintill som ett minus då det inte fungerat tidigare heller.
Truculent är också min första häst! More than enough därefter! Adrian är ju med i loppet så hopp om tempo finns..
Gammal 2015-07-28, 15:26   #205

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bjarnet Visa inlägg
Hur kan pacific broline bli så stor favorit från bakspår när sucre har så mycket som talar för sig...bättre spår, bättre tider, bättre form på kusken och hemmabana, lite tveksamma insatser senast men tror att den är vässad för det här! Spik för mig, formen hos stall goop är ju inget som skrämmer direkt heller
3.THOR DI GIRIFALCO aldrig torskat i spets tuffare emot?
Gammal 2015-07-28, 15:28   #206

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 422
Standard

Tar den sig till spets då?

Citat:
3.THOR DI GIRIFALCO aldrig torskat i spets tuffare emot?
bjarnet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 15:42   #207

Standard

Citat:
Vet ej.
Gammal 2015-07-28, 15:44   #208

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37778
Standard

Time Machine anmäld med skor runt om. Vi kan nog få en skräll här i år igen.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 15:46   #209

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Stor chans att den spetsar men liten chans att den vinner. Har mött enklare gäng och sällan gått i mål med krafter sparat.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 15:46   #210

Standard

Citat:
Någon som vet om Adrian skall trycka av ORIONE SPIN?
Läste nu i aftonbladet " har varit ifrån ett tag och mest tränat försiktigt. Han har ingen toppform för dagen och kan därför behöva få det här loppet" säger ludde

Ludde tror på sin clemenza am och det låter på motståndarna att de är nöjda med ryggresa. Pacific broline kan vara för bra men clemenza am nåste vara den mest roliga att strecka i loppet.
Svara

td