Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-28, 13:32   #181

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 592
Standard

Här finns lite intervjuer inför kvällen http://jagersro.se/index.cfm/s/Trav/n/nyheter/id/4306

Och för er som gillar Professorn har ni hans genomgång här
http://www.jagersro.se/index.cfm/s/trav/p/9
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 13:36   #182

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 409
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
ropa inte hej än du, enligt smhi börjar det regna lagom till tävlingarna drar igång.
hoppas dmi öresundsvejr har fel ska komma 4-5 mm regn senare.hoppas det tar en annan väg !
kasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 13:37   #183

joback1s avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 133
Standard

Senaste stallsurret

http://extra.expressen.se/pdf/Snack_150728.pdf
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+1)
joback1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 13:44   #184

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Ivar Sånna måste vara omgångens mest överstreckade häst. Streckad på 10 % för tillfället!
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 13:47   #185

Brains avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1198
Standard

Idag liras Björn Goop!!
Gammal 2015-07-28, 13:55   #186
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
jörgen westholm är inte en av de kuskar jag har störst förtroende för. Men även Jörgen måste begripa att han behöver uttnyttja försprånget han har till bakspårs hästarna o ta sig till spets när startrusningen lagt sig. Jag tror ingen där framme är intresserad att svara om han kommer tididgt o då vinner han också loppet. Sitter han o sover är loppet öppet. Jag gillar raggamuffin som är stark o ute på bra distans. Janes hugo o tor mento är givetvis aktuella igen om loppet blir liknande kört som på halmstad. Alfas da vinci blev det fel för sist då han ska gå sista 800 metrarna då han har en fruktansvärd långspurt att tillgå.
9 Time Marchine har verkligen sett ruggig fin ut i tre raka vinster. Har visserligen mött tämligen skralt motstånd men sättet han har vunnit på tycker jag imponerar. Och han har framför allt gjort jobbet själv. Tidigt avancemang, avancemang varvet kvar, full sula sista 700 etc. Och det som jag tycker är särskilt intressant är att han har visat flera speeder i samma lopp. Normalt sett så brukar det vara svårt att speeda mer än en gång på längre distanser, men senast över fyra kilometer så gick det en 10-speed på bortre lång, lite vila genom kurvan och sen full sula igen. Vinnartiden över fyra kilometer står sig väl rätt bra i jämförelse? När han vann gången innan så blåste han runt hela packet på näst sista bortre lång, under 1.10, fick ta igen sig lite, innan han lämnade sällskapet sista 700. Småtrevligt intryck.

12 Indigous visade också sin kapacitet när han vann Harpers via 1.09 sista 800. Det gick säkert nedåt 1.07 genom svängen och det är klart, hamnar han i andrapar utvändigt igen så blir han ju svårslagen. Erik A är väl bäst av kuskarna att köra på lång distans?

15 OnHold visar också form. Avslutar sista 800 efter 1.10 senast men det räcker bara till en hedrande andraplats. Magnus Jakobsson räcker inte riktigt till när Björn Goop och de andra står för motståndet. Om han inte har tur och hamnar riktigt bra på det, som när han vann på Örebro. Då räckte det väl med 1.11 sista 700 för att vinna, men det är klart, då satt han ju i tredjepar utvändigt istället för sist utvändigt. Vilket är en dramatisk skillnad.

13 El Mago Pellini är bra, men jag tror inte att han är lika vass över 3140 som några av de andra betrodda. Det är en rätt stor skillnad att vara bra över 2140 och att vara bra över 3140. Särskilt om Ludde är lika gasglad som han brukar. "-Men vann inte ElMago på Vincennes i vintras?" kanske ni invänder. Jo, tjena. Efter att han fått chansen invändigt ja.

14 Alfas Da Vinci var riktigt bra när han vann på Lunden. Och Lövgren lämnade väl klartecken innan också. Därefter har han inte alls levererat. Och Lövgren i sulkyn gör det inte lättare. Jag är mycket tveksam, det är många i det här sällskapet som springer 1.10 sista 700 och då kan man inte sitta sist utvändigt när tåget går.

3 Tormento var väl lite överraskande bra i förra starten. De två senaste loppen med barfotabalans har verkligen slagit väl ut. Jag har under 1.11 första 600 sista varvet senast och tar då emot både Alfas Da Vinci och Mellby Viking (vilka båda tröttnar totalt). Att han blir slagen av en smygkörd är inte så mycket att orda om.

7 Mind Your Face ska bli väldigt intressant att se. 2%-are i dagsläget. Men har väl varit bra länge? Lite sämre i ett par starter men den här har slagit exempelvis OnHold, Naglo Del Nord och Royal Fighter regelrätt från samma start och Kontio är väl lite mer offensiv än Stefan Söderqvist?

Jag tycker att det ser ut som att det kommer att tävlas på lördag. Vi kanske kommer att få se fler i andraspår än förstaspår, vilket gör att positionerna blir helt avgörande. Jag hoppas verkligen att Jörgen laddar framåt direkt, då är Tidsmaskinen en het kandidat. Annars så hoppas jag naturligtvis på att Kontio får en bra resa i andraparutvändigt med 7 Mind Your Face. Så att det blir lite pengar på sjuorna...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+2)

Senast redigerad av Stankarn den 2015-07-28 klockan 13:57.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 14:09   #187

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 1654
Standard

Dagens drag för mig :
Robert Bi 32% dom flesta dubblar här, spik ett.
Art on Line 8% och Truculent. 10% lås.
Maven 3% spik nr två.
Ru de 'l Airou 2% skräll i sista
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 14:14   #188

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37778
Standard

Vi satte ihop V75 i går kväll och lämnade in i förmiddags. Spikar: Your Highness (här är jag inte överens och har lite torskfrossa, men den är en av dem som kan vinna), Robert Bi (som jag tror mycket på) och Pacific Broline (som inte är klar, men har god chans). Jag fortsätter att tro på Creatine och kommer att spika den samt Robert Bi på V5.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 14:27   #189

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2272
Standard

Varför är det så mycket spel på El Mago Pellini? Segerlös på distansen vad jag kan se.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 14:34   #190
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Bästa spiken tycker jag är nothing but class som möter skralt motstånd här. Spetsar enkelt o det finns ingen som kan göra jobbet utvändigt o mycket talar för moderat tempo. Många experter går emot med tanke på galoppen sist vilket jag kan tycka är väldigt konstigt. Peter verkar ha klart för sig att hästen blev hovöm o då är det svårt att springa. Han tar ut hästen igen o slår på skor vilket inte är nåt stort minus. Han leder detta runt om lätt som en plätt på sveriges spets oslut bana nummer 1.
Det är absolut ingen fördel med skor. Och även om han blev rätt hårt ansatt i ledningen på Örebro, skrynklade han inte ihop sig lite för snabbt och för mycket? 1.11,2 är ju ingen fantomtid direkt. Jag håller med dig att det kan bli lugna gatan, att ingen gör något. Men om Takter kör fram tidigt med 11 Truculent så undrar jag om 1 Nothing But Class verkligen står emot sista biten. Dessutom finns galopprisken, 4 galopper på 10 senaste starterna. Jag börjar fundera på vad Klantio gör bakom 2 Art On Line, tre rikstotovinster i vintras. Vad kan 4 Orione Spin? 10 Narold Vox, en personlig favorit som var sämre senast men som alltid går hela vägen in i mål. Nä, här måste det nog läsas på lite....!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 14:52   #191

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 409
Standard

Moondancer verkar helt bortglömd tycker jag!
kasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 15:00   #192

ricBLo636s avatar

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2482

Första försöket
Stats: 11 - 7 - 0
ROI: 109.81%
Vinstprocent: 61.11%

Standard

Har varit inne på att spika Solon hela tiden.
Men nu har jag fått upp ögonen för 8an Europoorter Pride.
Kan den vinna? Dåligt spår men 3% skulle sitta fint.
Någon som har nån mer info om hästen än den intervjuen som finns ute på Ebbes?
ricBLo636 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 15:01   #193

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Det är absolut ingen fördel med skor. Och även om han blev rätt hårt ansatt i ledningen på Örebro, skrynklade han inte ihop sig lite för snabbt och för mycket? 1.11,2 är ju ingen fantomtid direkt. Jag håller med dig att det kan bli lugna gatan, att ingen gör något. Men om Takter kör fram tidigt med 11 Truculent så undrar jag om 1 Nothing But Class verkligen står emot sista biten. Dessutom finns galopprisken, 4 galopper på 10 senaste starterna. Jag börjar fundera på vad Klantio gör bakom 2 Art On Line, tre rikstotovinster i vintras. Vad kan 4 Orione Spin? 10 Narold Vox, en personlig favorit som var sämre senast men som alltid går hela vägen in i mål. Nä, här måste det nog läsas på lite....!
Narold vox anmäld barfota. Har 0/4 på distansen. Narold går sällan barfota o har lättare till galopp då vad jag minns. De gör nog en chansning när de fått den kusken!?
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 15:04   #194

ricBLo636s avatar

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2482

Första försöket
Stats: 11 - 7 - 0
ROI: 109.81%
Vinstprocent: 61.11%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Varför är det så mycket spel på El Mago Pellini? Segerlös på distansen vad jag kan se.
Ja fast hästen springer snabbare nu än vad han någonsin har gjort.
Toppform.
Senast han sprang långlopp i Sverige var ju ca 1 år sedan.

Jag tror TM vinner loppet men förstår att El Mago Pellini har dom streck den har.
ricBLo636 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 15:09   #195

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Champinj0nen Visa inlägg
Narold vox anmäld barfota. Har 0/4 på distansen. Narold går sällan barfota o har lättare till galopp då vad jag minns. De gör nog en chansning när de fått den kusken!?
Får ju världens bästa kusk upp och jänkarvagn sägs det för första gången
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td