Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-27, 01:18   #136

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Habito är en annan som tål att nämnas i kategorin överstreckade. Hästen är stänkrädd och fungerar inte som bäst bakifrån har Jocke Lövgren tidigare sagt. Hamnar Juulemanden i dödens med Rio Grande släpper han säkert ingen förbi sig. Det blir intressant att se hur Lövgren löser det där. Han är inte direkt känd för offensiva styrningar.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-27, 07:54   #137

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1802
Standard

Malmqvist har ju fullt upp med att fundera på hur han kunde vara så korkad att han kidnappade en häst i ett halvår enbart för att hästägaren ville flytta den från hans träning. Märkligt tyst i det fallet från ST, men det är väl som med Estlandshistorien, de håller tränarna om ryggen och skiter i hästägarna. Sedan historien rullades upp har det inte gått lika bra för Malmqvist och jag tror det är många som tycker det är bra.
Kusken1 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-27, 08:21   #138

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Maven vinner tror jag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+1)
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-27, 08:24   #139

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kusken1 Visa inlägg
Malmqvist har ju fullt upp med att fundera på hur han kunde vara så korkad att han kidnappade en häst i ett halvår enbart för att hästägaren ville flytta den från hans träning. Märkligt tyst i det fallet från ST, men det är väl som med Estlandshistorien, de håller tränarna om ryggen och skiter i hästägarna. Sedan historien rullades upp har det inte gått lika bra för Malmqvist och jag tror det är många som tycker det är bra.
Oj, missat helt...det låter ju som en trovärdig förklaring annars...
Gammal 2015-07-27, 08:31   #140

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Mina spikar i omgången blir 2 Solon i avd 3, största (enda?) hotet 11 Habito förlorade inbördes senast och är nu en stänkrädd häst med bakspår. Den andra spiken är en statistikspik, i avd 7 nr 5 Jane's Hugo. 13 av 15 ggr har ngn i främre volten vunnit det här loppet och efter att sett hur enkelt Jane's Hugo vann på distansen på Halmstad så tycker jag det är bästa hästen på främre volten. Det va den lätta delen, nu är det bara fem lopp kvar!
Gammal 2015-07-27, 08:41   #141

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 12051
Standard

Vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag läser att det faktiskt finns vissa "löss" här i tråden som har mage att klaga på klassen på tävlingarna under Åbergs-kvällen....
PATETISKT är ett passande ord!
Alanya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-27, 09:19   #142

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 409
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Mina spikar i omgången blir 2 Solon i avd 3, största (enda?) hotet 11 Habito förlorade inbördes senast och är nu en stänkrädd häst med bakspår. Den andra spiken är en statistikspik, i avd 7 nr 5 Jane's Hugo. 13 av 15 ggr har ngn i främre volten vunnit det här loppet och efter att sett hur enkelt Jane's Hugo vann på distansen på Halmstad så tycker jag det är bästa hästen på främre volten. Det va den lätta delen, nu är det bara fem lopp kvar!
Har känsla för att Moondancer kan skrälla !
kasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-27, 09:41   #143

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kusken1 Visa inlägg
Han dömdes dessutom i våras i Ystads tingsrätt att betala ett stort skadestånd till ett bolag som han samarbetat med för uppställning av sina hästar, så han verkar lite krånglig den gode Malmqvist. Det låter som att han har pengaproblem om läser bakgrunden till den domen, lite konstigt då han körde in mer än någonsin tidigare förra året. Men om det är det här som påverkar hästarnas prestationer är svårt att säga, en möjlig förklaring är det iallafall. Vad som hänt i fallet med den försvunna hästen är också svårt att spekulera i. Det finns säkert mer till den historien än vad man kan utläsa i nyhetsartiklar.

EDIT: Det ska sägas att han ändå har kört in fem miljoner hittills i år (i förhållande till tolv under hela fjolåret), så det går ju inte uruselt.

Senast redigerad av Emeffeff den 2015-07-27 klockan 09:50.
Gammal 2015-07-27, 09:44   #144

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

avd1.
Your highness får tipset men har inget spelvärde i sig. Draget är Solea Riveliere som är en mycket spännande gäst som har tjänat närmare 7 miljjoner kr på kontot. Senast startade hon från spår sex i samma lopp som Creatine vann i Mikkeli, då satt hon i fjärde utv och avslutade sylvasst, hon är inte specielt snabb ut men stark och tål mycket jobb. 4% Prisvärd! Backfire har varit smällfin i ett jobb i tisdags förra veckan och skall normalt räknas tidigt nu. Perfekt läge! Red riding Hood har visat knallform på slutet och skall åter tas på allvar. 3%. Windy Ways har övertygat vid vinsterna, en av flera givna bud. Fleefoot hanover öppnar snabbt och kanske laddas? håller toppform för dagen och är given-

Har några platser kvar i bolag nr 2 (Miljondragen nr 2) resten av analysen kan ni läsa på tillsammans sidan. inspelet 110 000 kr på fem veckor...

God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-27, 09:53   #145

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

En som iallafall inte tar hänsyn till de här spekulationerna är Eskil Hellberg på Expressen. Han går ut stenhårt och spikar både Backfire och Sucre.
Gammal 2015-07-27, 11:11   #146

hammmmmars avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 1705
Standard

För er som tror på OTP finns denne till 28ggr på unibet just nu. Står väl knappt i hälften imorgon kväll på atg. Knep själv 25ggr på maven igår @betsson.

Senast redigerad av hammmmmar den 2015-07-27 klockan 11:13.
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-27, 11:15   #147

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Kolla reprisen av Copenhagen Cup! En av de sjukaste prestationerna man sett på länge. Krossade allt via tredjespår sista 500 och sänkte världsrekordet på medeldistans med fem tiondelar till 10 blankt! Hästen har gjort två starter sedan dess. Näst senast på Vincennes svek han som favorit från ledningen, men hade en infektion i kroppen enligt rapporter efteråt. Senast på Enghien defilerade han hem ett sprinterlopp från ledningen, såg fin ut men behövde inte ens anstränga sig. Nackdelen är hans startsnabbhet då han inte är mer än medel ut. Därför är ändå Papagayo E. det naturliga förstastrecket, med stor chans till tidig ledning. Han gjorde ju också ett grymt lopp senast på Jarlsberg och gick 10,6 på medel, så en duell mellan de här två har helt klart potentialen att bli kvällens höjdpunkt.

Skulle Calvin Borel hitta ut bakom favoritduon och hålla sig i trav så blir det intressant att se hur den står sig. Kommer från två imponerande Frankrikevinster och ser ut att ha utvecklats ytterligare. Till sist vill jag inte helt glömma bort Rod Stewart trots läge och motstånd. Hästen är som bäst på rulle och efter hårt tempo, då bjuder han livsfarliga avslutningar. Den här gången kanske det ändå blir lite för långt fram, men hästen är ju också streckad därefter.
Fegt av mig men efter dina och Hugotheboss' synpunkter låser jag på 6 och 7. Kanske slinker även 1 Calvin Borel med - men då krävs hård bana, inte alltför trög start (framför allt inte galopp) och en Conrad i form.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 01:24   #148

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2272
Standard

Knepigt det här med Malmqvists form eller ickeform. Känns som det är nyckeln till hela omgången just nu.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 01:57   #149

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2567
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Visst är det en högklassig omgång helt klart och för skåningar är det givetvis årets bästa travdag. Bara hoppas att det blir fint väder och mycket folk. Fina djur kommer rusa runt i överljudsfart på banan. Själv hoppas jag att Jennifer visar att hon har mer hår på bröstet än de flesta och drar järnet från början med Royal Fighter.
Det får hon gärna göra och sen hoppas jag att hon slutar bland dom sista.....
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 02:11   #150

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2567
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Alanya Visa inlägg
Vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag läser att det faktiskt finns vissa "löss" här i tråden som har mage att klaga på klassen på tävlingarna under Åbergs-kvällen....
PATETISKT är ett passande ord!
Nej, det finns verkligen ingen anledning att klaga på klassen på loppen, kanonhästar i stort sett i alla startfälten, verkligen toppklass. Det blir säkert en kanondag för oss som älskar trav. Det jag stör mig på är att man måste göra "extra V75" av alla storloppsdagar som inte går på lördagar, V75 ska va ett lördagsspel och dom här större dagarna kunde vi fått spela V65 som är ett kanonspel. Man kunde dessutom ha kryddat lite med några mille extra om någon skulle bli ensam om sex rätt. Då hade vi ju också kunnat spela för enbart sex rätt och jag är övertygad om att man hade fått en riktigt bra omsättning. Men numera är det ju förbehållet några små skibanor i Norge ocg Danmark att få köra V65 med några få undantag en och annan lördagskväll.
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td