Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-09, 21:12   #46

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Hoppas Björn sätter straffsparken nu så man inte missade något, vinner Widell nu blir jag lite arg. Ständigt denna Örjan, i tisdags missade man fina pengar för att han misslyckas med smygstyrning och nu bommar man igen. Det är väl han och Flemming jag personligen har överlägset svårast att hamna rätt på. Det är nästan så man skulle börja applicera en "strecka alltid eller aldrig-strategi" på såna för att förenkla pluggandet en smula och undvika tilt.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+1), Torstens (+1)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-09, 21:16   #47

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2445
Standard

flerbongsfesterna fortsätter hehe
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-09, 21:20   #48

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Årets tråkigaste lopp säger de på liven, tyckte de första DD-loppet var mer underhållande?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-09, 21:23   #49

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Det enda positiva med såna här omgångar är de som satt stenfast med vinstkrafter kvar, för de spelas nästa gång
Gammal 2015-07-09, 21:28   #50

Cleon_9s avatar

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 2729
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Hoppas Björn sätter straffsparken nu så man inte missade något, vinner Widell nu blir jag lite arg. Ständigt denna Örjan, i tisdags missade man fina pengar för att han misslyckas med smygstyrning och nu bommar man igen. Det är väl han och Flemming jag personligen har överlägset svårast att hamna rätt på. Det är nästan så man skulle börja applicera en "strecka alltid eller aldrig-strategi" på såna för att förenkla pluggandet en smula och undvika tilt.
Du har en tanke här. Tiltfaktorn är rätt hög när man missar en smygkörd Örjanstyrning.
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td