Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-08, 14:40   #31

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grönvitt Visa inlägg
Hur är det att hålla spets från innern på Visby? Om rakorna är korta blir avståndet kort mellan kurvan och starten. Är det som Örebro innan man bytte distanser eller går det att hålla ledningen från innern?
Jepp, det är svårt, speciellt på 2140, men inte lätt från 1640 heller...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
grönvitt (+5)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-08, 14:49   #32

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Jag börjar med två sos spikar, Elit Sjöhammar trivs i spets och hoppas den håller den. Ingen jag gillar egentligen men här kan den nog trilla undan med det korta upploppet.

Andra spiken M.T Kingsize, samma recept, blir inte lätt att hinna ifatt, säkert gått framåt med senaste loppet, denna stora häst och mogen rekordsänka igen.
dado (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-08, 14:55   #33

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Delar med mig av lite tankar, väldigt klyddiga sådana men ja..

V86-1;

Ganska stängt på tre hästar. 1, 3, 4. 1 eller 3 tar spets, den som gör har bäst vinstchans. Lillaxel duktig hela tiden, kan vinna. Resten mer eller mindre utan chans, undantaget 11 som kan skrälla.

V86-2;

Expensive bästa hästen, springband, tur kommer den perfekt på det. Otur strular allt. Med lite flyt så vinner den annars skräller det. 5 MD såg bra ut sist, fin avkomma efter Going Kronos med bra klipp i steget. kan skrälla. 1, 3 också intressanta om man tror på oflyt för favoriten, 3an kan vinna om erik lurar dem. Farzad Boko och Boomer bra hästar men kmr hamna helt fel på det. Triohästar.

V86-3;

Digital Winner helstängt och bfro, förstahäst. Djuse är duktig. Värsta motbud 7,8,9 finns det minus på. 7 vinner aldrig (kan dock hitta spets här), 8 har katastrofspår och 9 har inte startat på länge. Bergh kan vinna också men måste ha flyt för hästen är inget speciellt. 3 är hyfsad också men resten chanslösa.

V86-4;

Mycket talar för SOS på 2 men 5 kan bli livsfarlig om Bergh går all in med sin egen. 2 dock klar förstahäst, man kanske kan köra ngt krav på att djuse ska vinna nåt lopp ikväll.

V86-5; Iliano klar förstahäst för mig. Tror djuse är nöjd med ryggen på Kim för att slippa köra sönder sin egen och sedan har jag svårt för att se att de tar ner Iliano. Montdore 41 % nej tack. Får långt långt fram och speciellt på Visby lär det bli svårt för den hästen idag även om den kan vinna om bergh är riktigt på hugget. Iliano dock bra mot Time Machine när den stod 40 före den och det är lite skillnad på TM o montdore. Bakom 3,7,10,11,13. 7 packleader har det ju varit snack om från och till, ingen dum häst.

V86-6;

Top of the world 57 % när det finns en mycket roligare till ungefär halva den procenten. bergharn är väl ifatt tofw omedelbart efter start. står ensam på sin volt och uffe har spår 3 i volten med sin, lär tas lite försiktigt från start. digital collection är en mycket bättre häst och om han bara har kontakt med uffes när de beger sig framåt (förhoppningsvis tidigt) så kan jag inte tänka mig något annat än att bergh vinner. hästen är otroligt fin och lär ha toppchans. ligger de och lurpassar på varann vinner erik. tre hästar med utgång på berghs lär väl funka.

V86-7;

Bergh till spets omgående och ibland ska man inte göra de svårt för sig.. omgångens bästa spik.

V86-8;

klar fördel ed you som är snäppet bättre än konkurrenterna han möter idag. annars tycker jag två yngre med framtiden för sig känns mer intressanta än de som är streckade bakom favoriten. syftar på 8 boys going in och 9 ivar sånna. duger definitivt i detta sällskap om ed you får problem och isåfall känns de mycket roligare än kashs cantab o vbotn som väl gör som vanligt och kör ihjäl varandra. erik och ingves verkar inte vara några polare iallafall.

Sunda systemet;

1-(3)-4-11
1-3-5-(14)
1-3-5-7-8-9
2-5
3-(6)-7-10-11-13
7-11-(15)
6 Real Dream
8-9-10

Minst två utgångar, blir 675 spänn

Sen lite mer chans.

1-(3)-4-11
1-3-5-(14)
1-3-5-7-8-9
1-2-3-4-5-6-7 (framspår förutom 8an)
6 Iliano Toll
15 Digital Collection
6 Real Dream
ALLA

En utgång, kostar 662 kr.
dado (+5), Helge (+5)

Senast redigerad av AndyMart den 2015-07-08 klockan 15:07.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-08, 15:19   #34

Helges avatar

Standard

Traveling Man rasat till 4.50 på Bet365, vet en som hann få 15 ggr....

18/25 vinster från spets och nu dessa fjuttiga 156 meter upplopp.

Senast redigerad av Helge den 2015-07-08 klockan 15:20.
Gammal 2015-07-08, 15:37   #35

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 2502
Standard

Men dåligt på Kash Cantab

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Känns som Erik har bra chanser idag. Elit Sjöhammar och Askö Q 100 % på Visby Låter som spets och slut på Elit om man läser hemsidan hos Stig H.

Eriks Kash Cantab är tredjerankad och det tackar vi för. Tre starter varje år vid den här tiden. Tre fiaskon. 4,5 och oplacerad.
Billman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-08, 15:45   #36

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Billman Visa inlägg

Eriks Kash Cantab är tredjerankad och det tackar vi för. Tre starter varje år vid den här tiden. Tre fiaskon. 4,5 och oplacerad.
Bara bra folk streckar den
Gammal 2015-07-08, 15:57   #37

Helges avatar

Standard

Citat:
Traveling Man rasat till 4.50 på Bet365, vet en som hann få 15 ggr....

18/25 vinster från spets och nu dessa fjuttiga 156 meter upplopp.
Men Daniels andra häst Västerbo H ska han rycka skorna på ffg i hans regi, något han aldrig trodde han skulle göra. Kan gå precis hur som helst, men om fantastiskt resultat så ger den 30 ggr på Bet365.
Han sade samma om Com Hector, skulle aldrig gå att rycka skor men så gjorde dom det och det blev en ny häst som vann på 1.10 tider.
Gammal 2015-07-08, 16:31   #38

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekare Visa inlägg
Vet ni att Elit Sjöhammar kan hålla ledningen eller chansar ni bara på det?

Man Winner är väl ute efter ledningen + att hemmahästen har öppnat under 9 för 500
Känns som den kan hålla spetsen men helt säker är jag inte, chansar på det i vilket fall.
Gammal 2015-07-08, 16:32   #39
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Det loppet består av ett gäng riktigt bra stayers.
Hon får vara glad om hon ens får pengar.
ja, det blir inget tvilling eller VP spel denna gång. Men jag tror inte att jag överlever om hon vinner och inte är streckad. Jag gissar på 5;e plats, om inte får du skratta, hehe
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-08, 16:32   #40

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7915
Standard

Citat:
Bara bra folk streckar den
Vi som inte är så bra då. Vi streckar inte eller hahaha. Nej jag vet vad du menar
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-08, 16:35   #41

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Vi som inte är så bra då. Vi streckar inte eller hahaha. Nej jag vet vad du menar
haha
Vem vet jag kanske tar med den själv

ATG.se ligger nere, usch

Senast redigerad av Helge den 2015-07-08 klockan 16:37.
Gammal 2015-07-08, 16:57   #42

Sharp$: 23
Standard

Citat:
Jag börjar med två sos spikar, Elit Sjöhammar trivs i spets och hoppas den håller den. Ingen jag gillar egentligen men här kan den nog trilla undan med det korta upploppet.

Andra spiken M.T Kingsize, samma recept, blir inte lätt att hinna ifatt, säkert gått framåt med senaste loppet, denna stora häst och mogen rekordsänka igen.
Ska Elit Sjöhammar hålla ut Lill-Axel med två hästar i mellan? Hade dom startat bredvid varann hade jag köpt det.

Nu är det en favorit i fara tycker jag.

Claes häst är snabb ut också, Man Winner kan ju kanske fixa lite solfjäder åt Erik, ju mer jag kollar det här så får jag nog börja snegla bakåt istället, där ser jag Bergh med från spår 11.

Ska kolla den hästen extra noga ikväll.

Det var min spontananalys av första loppet men då har jag inte läst någon intervju ännu.

Lycka till.

Nu läste jag att Temprament ska köras för spets också. Låter väldigt bra åt min ide Max Martini som har ett lopp i kroppen.

Senast redigerad av Björnland den 2015-07-08 klockan 17:01.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-08, 17:02   #43

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Björnland Visa inlägg
Ska Elit Sjöhammar hålla ut Lill-Axel med två hästar i mellan? Hade dom startat bredvid varann hade jag köpt det.

Nu är det en favorit i fara tycker jag.

Claes häst är snabb ut också, Man Winner kan ju kanske fixa lite solfjäder åt Erik, ju mer jag kollar det här så får jag nog börja snegla bakåt istället, där ser jag Bergh med från spår 11.

Ska kolla den hästen extra noga ikväll.

Det var min spontananalys av första loppet men då har jag inte läst någon intervju ännu.

Lycka till.

Nu läste jag att Temprament ska köras för spets också. Låter väldigt bra åt min ide Max Martini som har ett lopp i kroppen.
LILLAXEL? Ingen chans den tar sig förbi Man Winner och hur den då ska utmana om spets är en gåta för mig.

Står mellan 1 och 3, 80-20 till fördel för Man Winner enligt mig.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-08, 17:08   #44

Sharp$: 23
Standard

[QUOTE=AndyMart;443927]LILLAXEL? Ingen chans den tar sig förbi Man Winner och hur den då ska utmana om spets är en gåta för mig.

Står mellan 1 och 3, 80-20 till fördel för Man Winner enligt mig

Man Winner fixar solfjädern åt Erik skrev jag ju, sen laddas det utifrån också, med andra ord overpace vilket är väldigt sällan nu för tiden men idag tror jag det.
AndyMart (+1)
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-08, 17:09   #45

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
LILLAXEL? Ingen chans den tar sig förbi Man Winner och hur den då ska utmana om spets är en gåta för mig.

Står mellan 1 och 3, 80-20 till fördel för Man Winner enligt mig.
Man Winner lyckades ju nästan köra förbi Quick Fix från spår 8 i vintras så den håller även jag som spetsfavorit här.

Sedan har väl Uhrberg sagt att han tycker hästen gått bättre bakifrån på senare tid när han sluppit startrusningen. Här måste han ju ladda dock och jag överväger att spika

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td