|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-01-14, 22:25 | #16 | |
Citat:
|
||
2010-01-15, 09:27 | #17 |
Jag bor utanför uddevalla!! Och jag e på direkt..Jag har joker program som sagt, men e det nån annan som vill hålla i takt pinnen så får vi rösta fram nån typ...mvh
2010-01-19, 17:00 | #18 |
Fick svar av atg.se idag,
"Hej, Det pågår ett arbete med att hitta en lösning för att spela tillsammans via ATG.se. Har i dagsläget ingen tid för när detta beräknas vara klart och om det blir verklighet men hoppas att det kommer. Tack för din synpunkt!" Vi får väl hoppas att de tar tag i det hela.
2010-01-20, 00:39 | #19 |
Jag kan vara intresserad av ett andelssspel. Jag är dock helt jävla okunnig när det gäller hästar och det kanske spelar roll om tanken är man ska samarbeta fram ett system.
|
|
2010-01-21, 12:41 | #20 | |
Citat:
Sen finns det ju olika varianter på hur upplägget kan vara. Alt1. är att det är 1 eller kanske 2 olika personer som har/delar ansvar att sätta ihop det färdiga systemet utifrån andras synpunkter och idéer. Dessa två är då framröstade av alla andra. Alt2. kan vara så att man roterar på alla personer (eller dom som vill) så att det är olika personer som sätter ihop systemen varje gång. Då får den personen välja utformningen av systemet helt själv och får då veckans budget att röra sig med... Självklart får ju andra komma med synpunkter och idéer men då är det "veckans utvalde" som har sista ordet just den lördagen... |
||
2010-01-25, 15:02 | #21 |
Hallå !
Jag är intresserad av andelsspel. Du kan väl höra av dig Mvh/G |
|
2010-01-25, 20:36 | #22 |
Vem skall höra av sig menar du? KP? Han kommer inte (no offense, but I've been talking to you about this) vara en del av ett andelsspel så det handlar väl till stor det om vilka som har bäst geografisk tillgänglighet att vara fullt ärlig och släppa anonymiteten för en sluten grupp...
|
|
2010-01-29, 17:53 | #23 |
andelsspel
lättaste är ju att kolla runt med folk i sin närhet, jobbet, plugget, släkten, nära vänner
Många är med på att lägga nån hundring i veckan,även sånna som normalt inte spelar , man blir insatt i hästarna rätt fort och bör ha koll efter ett par omgångar hjälp med att göra raden får du här,+ dom travsidor som vi här tipsat om om du vill göra ett monster system sätt upp en lapp i ditt ATG ombud, o kolla intresset där , gör ett andels spel i butiken |
|
2011-01-07, 19:25 | #24 |
Vet att tråden är gammal men tipsar om en ny tjänst där man kan spela tillsammans.
https://www.bolagsspel.se/
2011-01-07, 19:52 | #25 | |
Sharpest
|
Citat:
Men av den anledningen att det är en bra tjänst ni kommit med som täcker ett stort tomrum i online-travsverige så får den stanna kvar. Var på tiden att en liknande tjänst skulle komma. Kommer hålla ett öga på er sida och rekommendera den vidare till andra vid förfrågan. Med det sagt hoppas jag att ni slänger upp ett gott ord om Sharps på er sida med senare. Lycka till! |
|
2011-01-07, 20:44 | #26 |
Ber om ursäkt att jag inte läste forumets regler innan. Det skulle jag naturligtvis gjort. Jag googlade fram tråden och kände så väl igen mig i problematiken men det kanske finns någon annan tråd där inlägget passar bättre(?). Tacksam för du tog övertrampet på ett "bra" sätt. Skall absolut tipsa om forumet till mina spelvänner.
Mvh, Torbjörn
2011-01-09, 22:09 | #28 |
Är det någon här som använder sig av bolagsspel.se? Flyter allt felfritt eller hur ser det ut? Jag reggade precis ett konto där men jag har inte lagt upp några spel än men allt ser iaf väldigt bra ut med upplägget och så, ganska intuitiv sida också.
|
|
2011-01-10, 10:50 | #29 |
Jag ligger lite lågt då jag är inblandad i sajten men om ni vill ha tips/förslag på olika sätt man kan använda bolagsspel.se på så skriv en rad så skall jag försöka hjälpa till med vad som är möjligt utifrån era behov. Det är inget ni inte kan lista ut själva men iaf...