Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-04, 09:47   #61

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 4139
Standard

Läget

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Har verkligen EMP ett byngligt läge?
Du kan ha rätt i att det är ett bra läge då det knappast finns någon invändigt som svarar men spår 8 är alltid spår 8 och det kan krångla på vägen. Det har vi också sett förr och större favoriter än så har fallit. Dessutom känns inte Kolgjinis inte så trygg att hålla i handen God tur
Bonbon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 09:50   #62

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3158
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
I torsdag hade jag Jane's Hugo som utgång på bolaget. Kyligt va? ;=)
GRYMT!

Du är ändå iskall som spelar en sådan omgång

ps ok jag kunde inte heller avstå helt ds
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 09:52   #63

Alderbrans avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1703
Standard

Vad tippar Sören Englund i Expressen...
Alderbran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 09:53   #64

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2272
Standard

Hur snabb är Pantarei Ans från start? Finns det en chans i helvetet att Örjan vänder bort dom andra och sitter i spets?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 09:53   #65

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Har verkligen EMP ett byngligt läge?
Citerar jens: "Det här är det 47:e medeldistansloppet sedan man 2007 började tillåta tolv startande i klassen. Hittills har ingen lyckats vinna från något av de två sämsta spåren, 2 (!) och 8."

Och ja, någon gång ska väl vara den första och ingen regel utan undantag etc etc.

men som 50%-are väljer ju i alla fall jag att hitta andra spikar.

Skulle inte bli förvånad om ett par femmor vinner idag, då går väl Jens i falsett till nästa krönika

Senast redigerad av Lillis den 2015-07-04 klockan 09:55.
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 10:23   #66

ExtremtRiks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Citerar jens: "Det här är det 47:e medeldistansloppet sedan man 2007 började tillåta tolv startande i klassen. Hittills har ingen lyckats vinna från något av de två sämsta spåren, 2 (!) och 8."

Och ja, någon gång ska väl vara den första och ingen regel utan undantag etc etc.

men som 50%-are väljer ju i alla fall jag att hitta andra spikar.
Inte för att jag är helt såld på 8e, men är den relevanta populationen samtliga lopp eller de med favoriten på bricka 8, eller rent av de där en Kolgjinistyrd El Mago Pellini har bricka åtta med motstånd som liknar dagens?

Citat:
Skulle inte bli förvånad om ett par femmor vinner idag, då går väl Jens i falsett till nästa krönika
Inte riktigt klar över vad som får nn att gå i falsett, men en rejäl pungspark klarar kanske jobbet?

Beslutet om EMP är jobbigt nog utan överdrifter om historiska utfall...

Edit: om nu nr 11 Indigious utför "underverket" att fälla nr 8, beror det då på spåren eller hästarna? Blir nr 6 nedstruken till femte är förstås succen fullständig osett att EMP då får 7e

Senast redigerad av ExtremtRik den 2015-07-04 klockan 10:37.
Gammal 2015-07-04, 10:32   #67

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2567
Standard

Det kanske rentav beror på kusken, iaf delvis
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+3)
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 10:32   #68

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 4139
Standard

30 spänn

Citat:
Ursprungligen postat av Bridgeman Visa inlägg
Dissar fel häst i andra tror jag. Spår 10 inte alls så dåligt med 2 snabba framför. STA är en blivande stjärna. SPIKAR utan problem.
Tack, kanske plockar med den till slut, loosar den är du skyldig mig 30 spänn -skojar-
Bonbon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 10:58   #69

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Inte för att jag är helt såld på 8e, men är den relevanta populationen samtliga lopp eller de med favoriten på bricka 8, eller rent av de där en Kolgjinistyrd El Mago Pellini har bricka åtta med motstånd som liknar dagens?

Inte riktigt klar över vad som får nn att gå i falsett, men en rejäl pungspark klarar kanske jobbet?

Beslutet om EMP är jobbigt nog utan överdrifter om historiska utfall...

Edit: om nu nr 11 Indigious utför "underverket" att fälla nr 8, beror det då på spåren eller hästarna? Blir nr 6 nedstruken till femte är förstås succen fullständig osett att EMP då får 7e
Läs Jens så förstår du resonemanget. I det här fallet har jag för mig att det gällde det medel-auto-12 hästar-högsta klassen. 47(?) såna lopp och aldrig seger för 2 eller 8. Statistik!!!

Sen om man läst Jens ett par gånger och vet vad han går igång på så är referensen till segrare från spår fem inte speciellt svår.
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 10:59   #70

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37778
Standard

Jag har min dotter och hennes snubbe på besök, så jag överlåter till brorsan att göra V75. Själv lämnar jag in en V5:a med spikar på Spirit Real och Part Nan Angelen (trots tillägg). Det blir några bakspårshästar i loppen även om det visade sig näst intill omöjligt att vinna därifrån häromdagen.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 11:01   #71

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 1324
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bonbon Visa inlägg
Tack, kanske plockar med den till slut, loosar den är du skyldig mig 30 spänn -skojar-
Har egna intressen i hästen.. Klart du får 30 spänn. Vi kan även vid vinst.. Är en blivande stjärna.. Men som sagt spåret. Men Björn tror han kommer fram snabbt utvändigt. Men trav är trav.
Bridgeman är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 11:03   #72

ExtremtRiks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Det kanske rentav beror på kusken, iaf delvis
Mjo, får Perfectly Enough 5e gillar jag fortfarande Björn Goop

Usch nu blir vi Off Topic iaf en smula...

Förutsatt att dessa 47 tillfällen alla har 12 startande så skulle jag förvänta mig se knappa 4 st med favoriten på 8e, är där färre startande något fler men då är ju förutsättningarna inte heller lika men talar förvisso i fördel( *, ??) nr 8. Oavsett om där är 2 eller 8 observationer ser jag inte relevansen, vi befinner oss på Halmstad med uppåt 30 graders värme och dithörande snabb bana.

Grejen med Jens är att han gör som så många statistiker, driver den tes han önskar vilket förstås inte behöver vara fel idag

* mindre fält men sen tillkommer ju favorit eller skräll och huruvida övriga är jämna nog att kivas etc.
Lillis (+10)
Gammal 2015-07-04, 11:04   #73

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Inte bara klarar sig utan, för att vinna är det snudd på nödvändigt med helstängt, problemet är ju att om man inte vet vad expertisen tippar eller tränarna säger hamnar man av misstag på samma hästar emellanåt och då är man rökt.
Haha, exakt. Du gör en viktig poäng, även om den är halvt på allvar. Spelare lyssnar blint på de aktivas chansbedömningar som i realiteten är helt betydelselösa och har noll värde för en spelare. Den enda informationen som någonsin är relevant från en tränare eller kusk är den om utrustning och taktik. Möjligen också om det har skett en stor förändring i hästens träning. Resten kan man rakt av skita i, om en tränare tror att hans häst vinner eller inte har nästan alltid inget med utfallet att göra.
ExtremtRik (+1)
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 11:07   #74

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 224
Standard

Någon som vet om Neutron Broline ska gå barfota?
Apetass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 11:10   #75

ExtremtRiks avatar

Standard

Citat:
Läs Jens så förstår du resonemanget. I det här fallet har jag för mig att det gällde det medel-auto-12 hästar-högsta klassen. 47(?) såna lopp och aldrig seger för 2 eller 8. Statistik!!!

Sen om man läst Jens ett par gånger och vet vad han går igång på så är referensen till segrare från spår fem inte speciellt svår.
Absolut, jag har läst förra veckans krönika och fler därtill

Förra veckan förlorade tex "årets bästa spik" från spår 5.

Svara

td