Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 Åby jackpot (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24244-v64-aby-jackpot/)

Strappa71 2015-06-25 18:54

Citat:

Ursprungligen postat av tomtom2 (Inlägg 441596)
Ynkligt att se snart sagt alla fega kuskar som släpper ledningen till Goop, det finns fan ingen stake i nån av dom.

Var väl inget större fel där. Förutom att han skulle ha slutat köra själv lite tidigare.

Däremot var det mindre begåvat att släppa till Ludde.

1) Han släpper inte tillbaka.

2) Väntat att den skulle kallna. ( Sist i mål? )

Stankarn 2015-06-25 18:54

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 441599)
Har Persson äntligen fått ordning på UPW...

Vann redan förra starten....?

Olsson43 2015-06-25 18:55

Citat:

Ursprungligen postat av DIF (Inlägg 441602)
Lider med Falsig, hur han än kör och med vad han än kör blir det ju alltid fel, stackarn.
Allt är precis sig likt, alla släpper till BG och Ludde måste köra i spets, han hade kört för spets även med en trebent åsna. Men det blir iaf tempo i loppen.
Vilken usel spik man väljer, när man redan innan vet att Falsig inte kan vinna, han är kuskarnas bajen!

Ja han är tvåa efter Kenneth....Men det var ju inget nytt ;)

Strappa71 2015-06-25 18:56

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 441604)
Kassare favorit än Odin Töll var det längesen man såg...och det syntes vilken respekt Falsig hade för 3%-aren som fick ta över spets utan strid.....nä, det är helt rätt att alltid ta bort Falsig från kupongen, under 15 ggr pengarna...

Det var ju den första startrusningen som ställde till det. Gick inte att göra ett ryck till.

Däremot har du rätt i att Falsig inte får ett smack gratis i loppen. Det måste alltid räknas in. ( Och det gjorde jag inte ikväll! )

Filmtokig 2015-06-25 18:58

Citat:

Ursprungligen postat av DIF (Inlägg 441602)
Lider med Falsig, hur han än kör och med vad han än kör blir det ju alltid fel, stackarn.
Allt är precis sig likt, alla släpper till BG och Ludde måste köra i spets, han hade kört för spets även med en trebent åsna. Men det blir iaf tempo i loppen.
Vilken usel spik man väljer, när man redan innan vet att Falsig inte kan vinna, han är kuskarnas bajen!

Måste varit jobbigt att bli piskade i derbyt mot Hammarby! / AIKare.

Chiron 2015-06-25 18:58

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 441606)
Vann redan förra starten....?

Jo, jag vet. Tänkte mest på alla galopper. En gång är ingen gång... :)

DIF 2015-06-25 18:59

Citat:

Ursprungligen postat av Olsson43 (Inlägg 441607)
Ja han är tvåa efter Kenneth....Men det var ju inget nytt ;)

Efter 30 år har man ännu inte lärt sig att det är ekipage man lirar på, jag gör samma fel ytterligare en gång. Nu skäms jag faktiskt, stänger av för idag:idiot:

Chiron 2015-06-25 18:59

Citat:

Ursprungligen postat av Olsson43 (Inlägg 441607)
Ja han är tvåa efter Kenneth....Men det var ju inget nytt ;)

Fast Falsig kör ju inte lika mycket... :)

Filmtokig 2015-06-25 19:00

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 441611)
Jo, jag vet. Tänkte mest på alla galopper. En gång är ingen gång... :)

Och två är = med 0?

Olsson43 2015-06-25 19:01

Citat:

Ursprungligen postat av DIF (Inlägg 441612)
Efter 30 år har man ännu inte lärt sig att det är ekipage man lirar på, jag gör samma fel ytterligare en gång. Nu skäms jag faktiskt, stänger av för idag:idiot:

Hahaha heja DIF:)

Chiron 2015-06-25 19:01

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 441614)
Och två är = med 0?

En vana... :p

DIF 2015-06-25 19:01

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 441610)
Måste varit jobbigt att bli piskade i derbyt mot Hammarby! / AIKare.

Ja, det borde en aikare veta efter att ni åkt ut i cupen mot samma skitgäng...
den förlusten var det första någonsin aik haft mot bajen i cupsammanhang vilket retat upp en del. Lär dröja många år innan dom vinner fler derbyn:offtopic:

Stankarn 2015-06-25 19:04

Citat:

Ursprungligen postat av Strappa71 (Inlägg 441608)
Det var ju den första startrusningen som ställde till det. Gick inte att göra ett ryck till.

Däremot har du rätt i att Falsig inte får ett smack gratis i loppen. Det måste alltid räknas in. ( Och det gjorde jag inte ikväll! )

Första startrusningen? Den såg inte jag något av. Han lät väl Björn köra sig till spets? Tog över gratis. Lät Ludde överta utan strid. Så var i loppet behövde favoriten rusa något? Nä, den var så skitdålig som man kunde vänta sig. Dessutom "förstärkt" med Bo "Haugstad" Falsig i sulkyn....

tomtom2 2015-06-25 19:06

Citat:

Ursprungligen postat av Strappa71 (Inlägg 441605)
Var väl inget större fel där. Förutom att han skulle ha slutat köra själv lite tidigare.

Däremot var det mindre begåvat att släppa till Ludde.

1) Han släpper inte tillbaka.

2) Väntat att den skulle kallna. ( Sist i mål? )

Jag skrev mitt inlägg efter första avd, nu hade knappast Ingves vunnit ändå utan det är mer en generell uppgivenhet att se kuskar som släpper till Goop även när det själva har hästar med vinstchans, iaf på förhand....

Chiron 2015-06-25 19:08

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 441618)
Första startrusningen? Den såg inte jag något av. Han lät väl Björn köra sig till spets? Tog över gratis. Lät Ludde överta utan strid. Så var i loppet behövde favoriten rusa något? Nä, den var så skitdålig som man kunde vänta sig. Dessutom "förstärkt" med Bo "Haugstad" Falsig i sulkyn....

Första 500, 10.9...



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved