Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-21, 21:20   #436

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Beträffande Västerbo Paymday så svarade han ut en 42-oddsare i starten. Allaballakaitoz följde då med på köpet kan man säga. Släpper VP till 3:an så får han tredje invändigt efter en stund.

Sen brisade Västerbo Paymday bara undan och det blir svårt för Peter Untersteiner att få överta då han springer i dödens 15 meter bakom ledaren. Den första som ställde frågan (förutom 42-oddsaren) var Ulf Ohlsson och han fick överta.

Case Closed.
Det är svårt att bevisa hur en situation som inte uppstod slutat. För min del är jag iallafall övertygad om att Jörgen inte hade släppt till Peter om han tryckt till efter startrusningen. Däremot tror jag att han även hade släppt till Saveur om han kommit svepande.

Och angående inledningen så är grundläge för Sjunnesson att släppa med allt om det blir lite körning, med några få undantag. Släpper till Erik gör han även om den hästen är mindre spelad (och nu var de jämnspelade).

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-22, 01:55   #437

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Elin Gustavsson vann på V75 idag. Jag hoppas hon hänger med gubben Ulf Ohlsson och kör mer nu, för hon har körhänder långt över snittet bland svenska kuskar.

För övrigt anser jag att alla tangentbord borde utrustas med alkolås. Så mycket världen hade förskonats ifrån då.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-22, 10:34   #438

grannybars avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 2110
Standard

allt negativa om maven var ju döfött som någon skrev här om en lista på 5 punkter
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+20)
grannybar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-22, 11:04   #439
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Tråd rensad så gott man kunnat
Varningar utfärdade