Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-14, 16:56   #211

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 1724
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Kanske släppte för att han var rädd för att Mosaique Face skulle pressa utvändigt...
Då kunde han väl släppt till den istället för att släppa ned Untersteiner framför sig?
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 17:00   #212

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Jag personligen tycker det är så extremt tråkigt att ge favoriten loppet sådär, utvändigt vinner inte BBS. Tror inte Björn ev kanske vinner heller men är inte sämre än tvåa ändå. Nu kom luckan men försent. Det är topphästar här, här ska man göra i ledning punkt. Men nej, Goop gav BBS detta i mina ögon, sällan sett någon fått något såhär enkelt.
Björn gjorde nog det rätta. Verkar inte ha den rätta formen/kapaciteten. När väl Peter var där framme väntade resten på Adrian och hoppades på den sedvanliga "all-in stilen". När inte ens Kolgjini pressade onödigt mycket blir det tyvärr ett tråkigt lopp. Fast Adrian gjorde ju rätt...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 17:02   #213

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av znipstern Visa inlägg
Då kunde han väl släppt till den istället för att släppa ned Untersteiner framför sig?
Det hade aldrig gått så. Skulle Untersteiner acceptera att MF skulle passera BBS (när Peter redan var utvändigt om Oasis) och att han själv sedan skulle hamna utvändigt om Mosaique?
Gammal 2015-06-14, 17:04   #214

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Björn gjorde nog det rätta. Verkar inte ha den rätta formen/kapaciteten. När väl Peter var där framme väntade resten på Adrian och hoppades på den sedvanliga "all-in stilen". När inte ens Kolgjini pressade onödigt mycket blir det tyvärr ett tråkigt lopp. Fast Adrian gjorde ju rätt...
Formen är så bra som den kan vara för Oasis bi. är inte mycket bättre, kapacitet för att svara BBS och komma före i mål om man går i ledning har den med garanti. Jag tycker han gjorde helt fel. BBS i mina ögon en grymt överskattat häst, fast en grymt bra häst också. Men helt ärligt. Vinsten på Olympia och Idag var ju inte direkt några monsterprestationer, tjat på Elitloppet att hästen satt med allt sparat. Jo visst. Men var ju chanslös på spets i Heatet. BBS är bra riktigt bra, men denna vinst anser jag bara tragisk. Men unnar verkligen Peter U detta. En sympatisk och bra människa.

Fast vissa verkar vara nöjda att komma tvåa, tror många kuskar saknar den där riktiga vinnarskallen.

Senast redigerad av Filmtokig den 2015-06-14 klockan 17:06.
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 17:04   #215

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Gäsp, med sju hästar vinner BBS. Och på det sättet. Ingen kör något... Papagayo, börjar störa mig på att man alltid kör så med den hästan. Va är det för mening? Sitta o skryta om en häst som gör en rykare till slut varje gång. GE HÄSTEN EN CHANS NÅGONGÅNG!
Varför nämner du inte den du kritiserar vid namn - Björn Goop förra gången? Och idag Vidar Hop.

Senast redigerad av mackpeter den 2015-06-14 klockan 17:07.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 17:06   #216

Standard

Thunder Peak kan väl vara ett intressant tvillingspel som utgång? 6-13,15...
Gammal 2015-06-14, 17:08   #217

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Lär ju bli en go jackpot till midsommar kombinerat med lönehelg, kan bli riktigt bra omsättning!
Lönehelg är väl efter midsommar? Pensionen kanske du tänker på?
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 17:10   #218

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Formen är så bra som den kan vara för Oasis bi. är inte mycket bättre, kapacitet för att svara BBS och komma före i mål om man går i ledning har den med garanti. Jag tycker han gjorde helt fel. BBS i mina ögon en grymt överskattat häst, fast en grymt bra häst också. Men helt ärligt. Vinsten på Olympia och Idag var ju inte direkt några monsterprestationer, tjat på Elitloppet att hästen satt med allt sparat. Jo visst. Men var ju chanslös på spets i Heatet. BBS är bra riktigt bra, men denna vinst anser jag bara tragisk. Men unnar verkligen Peter U detta. En sympatisk och bra människa.

Fast vissa verkar vara nöjda att komma tvåa, tror många kuskar saknar den där riktiga vinnarskallen.
Håller med om Untersteiner, verkar vara en helyllemänniska.

Jag är inte helt säker men brukar inte Oasis Bi falla ihop när det får tuff press i ledningen?

Håller med om att BBS inte har blivit synad ett par gånger, men överskattad är den nog inte. Men sämre än Mosaique Face tycker jag att den är...
Gammal 2015-06-14, 17:11   #219

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
Skatteåterbäring?
Gammal 2015-06-14, 17:12   #220

Filmtokig

Standard

Citat:
Skatteåterbäring?
smslån?
Gammal 2015-06-14, 17:12   #221
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Gäsp, med sju hästar vinner BBS. Och på det sättet. Ingen kör något... Papagayo, börjar störa mig på att man alltid kör så med den hästan. Va är det för mening? Sitta o skryta om en häst som gör en rykare till slut varje gång. GE HÄSTEN EN CHANS NÅGONGÅNG!
Det där förstår jag inte, Adrian gav ju sin häst (och det är ju en kanon) en chans och du såg hur det slutam, dödstrött sista hundra, Hade han avancerat med Papagayo hade det slutat på samma sätt är jag helt övertygad om. Har du annan uppfattning beskriv gärna
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 17:14   #222

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 3527
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
Finns en "del" arbetsgivare som betalar ut innan midsommar, likväl som innan julhelgen...gammal tradition för att underlätta för barnfamiljer m.fl.
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 17:16   #223

Filmtokig

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Det där förstår jag inte, Adrian gav ju sin häst (och det är ju en kanon) en chans och du såg hur det slutam, dödstrött sista hundra, Hade han avancerat med Papagayo hade det slutat på samma sätt är jag helt övertygad om. Har du annan uppfattning beskriv gärna
Björn gav BBS vinsten, punkt. Utvändigt vinner inte BBS. Och Björn är inte sämre än tvåa ändå. BBS är inte så farlig att ha sig på utsidan.
Gammal 2015-06-14, 17:17   #224

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Finns en "del" arbetsgivare som betalar ut innan midsommar, likväl som innan julhelgen...gammal tradition för att underlätta för barnfamiljer m.fl.
Fast det brukar väl vara en eller två dagar innan? Inte en hel vecka innan?
Gammal 2015-06-14, 17:18   #225

Filmtokig

Standard

Jag har då aldrig varit med om att få pengar innan midsommar som kommer från lönen, när differensen är 6 dagar till löning.
Svara

td