Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-13, 22:29   #241

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Special Promise borde verkligen kunnat bättre efter att ha fått varvat på löjliga 16,2 i bronsdivisionen. Är verkligen vardagsloppen där uppe så genomusla?
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 22:30   #242

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Linderoth är svår att följa. Hur ofta har han inte gett avslag och vunnit hur lätt som helst. Alla minns ju Liberty Face from 12;e i vintras, totalt chanslös, glad om det skulle blir pengar. var givetvis överlägsen. Hur mycket har han inte varit negativ mot Le Lahar, "20 hästarna" står bra inne osv osv osv. Senast hade han Dollar boko från spår ett på Dannero, mötte ingenting. Men Per var tveksam, osv osv

Då blir man chockad om han hör och läser om om Lauren Romeo i avd 6. bara lovord, allt superbra, startsnabb, känns riktig spänstig. Kan bara sluta på ett sätt, fiasko?
Tyvärr något vi får leva med. Vissa är överoptimistiska trots att de inte har någon realistisk chans och andra är baissar trots kanonchans...

När man väl har lärt sig det är det ganska lätt att strunta i vad de säger...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 22:31   #243

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Spets blev det men höll inte hela vägen :( Slagen med ett par längder.

Fine vovven Raz i fin form igen, bara gratta!
Enda positiva med omgången. Att hemmapubliken fick se sina "egna" vinna mot "eliten"...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5), SO (+10)
Gammal 2015-06-13, 22:31   #244

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Special Promise borde verkligen kunnat bättre efter att ha fått varvat på löjliga 16,2 i bronsdivisionen. Är verkligen vardagsloppen där uppe så genomusla?
Har du någonsin tänkt en positiv tanke någon gång? Det är väl ingen skam för en "vardagshäst" att få stryk av Raz Mackenzie och en annan V75-härdad häst som liftat med? Hur tänker du??

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Helge (+50)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 22:32   #245

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Snälla Olle, ditt klagande på travet där uppe är enormt tråkigt.
Uppe i miljoner inlägg om det, ingen har missat - jag lovar dig.
SO (+10), finkel (+10)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 22:33   #246

Standard

Citat:
Det hade nog blivit för bra för att vara sant om den hade vunnit. Fantastisk segerprocent tränaren har haft hittills.

Berodde nog på kusken, var ju inte Östman som körde Haapakangas häst -självklart ingen vinst då.
Gammal 2015-06-13, 22:36   #247

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Har du någonsin tänkt en positiv tanke någon gång? Det är väl ingen skam för en "vardagshäst" att få stryk av Raz Mackenzie och en annan V75-härdad häst som liftat med? Hur tänker du??
Jag tänker vad jag skrev. Hästar som glänser där uppe i vardagstravet borde kunna bättre när det blir lite motstånd också när dom får lunka i spets i bronsdivisionen på V75 på en snabb och perfekt sommarbana. Jag blir verkligen bedrövad när jag tänker på vilka pengar dom tävlar om där uppe men sen genomskådas totalt när det är rikstotolopp.

Vinnartiderna idag

16,3
24.0
12,9
11,5
15,8
14,2

De två anständiga vinnartiderna är lopp där solvallahästar vunnit.
Gammal 2015-06-13, 22:37   #248

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

Örjan vinner väl inte nu,när han är favorit?
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 22:37   #249

Abysss avatar

Sharp$: 318

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Någon som kan bifoga eventuella utdelningar, har ingen mobil på mig.. ?
Kan du inte kolla via datorn då eller hur gjorde du inlägget?

Men here you go

AndyMart (+5)
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 22:37   #250

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
Örjan vinner väl inte nu,när han är favorit?
Kolla på förstapriset...
Stekel (+10)
Gammal 2015-06-13, 22:39   #251

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Kolla på förstapriset...
Glömde
Chiron (+1)
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 22:39   #252

Standard

Citat:
Jag tänker vad jag skrev. Hästar som glänser där uppe i vardagstravet borde kunna bättre när det blir lite motstånd också när dom får lunka i spets i bronsdivisionen på V75 på en snabb och perfekt sommarbana. Jag blir verkligen bedrövad när jag tänker på vilka pengar dom tävlar om där uppe men sen genomskådas totalt när det är rikstotolopp.
Du har rätt om standarden. Men lägre prissummor skadar väl mer?
Gammal 2015-06-13, 22:40   #253

Stekels avatar

Standard

Citat:

Vinnartiderna idag

16,3
24.0
12,9
11,5
15,8
14,2

De två anständiga vinnartiderna är lopp där solvallahästar vunnit.
Om det vore som att ta godis från barn för bra hästar där uppe skulle det nog skickas upp flera hästar dit också. Men det här är som vanligt helt off topic och hör hemma i "Varför finns det trav i Norrland"-tråden som skulle vara hundra sidor lång nu om du bara lyckades hålla 50% av dina inlägg som handlar om det i den istället.

Önskar jag kunde lägga dig på ignore-listan och slippa se det, men du skriver ju en massa vettigt och tänkvärt emellanåt.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
SO (+10), Helge (+10)
Gammal 2015-06-13, 22:41   #254

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Abyss Visa inlägg
Kan du inte kolla via datorn då eller hur gjorde du inlägget?

Men here you go

Går väl inte att kolla det där på datorn vad jag vet, har varit på ATG om det ett flertal gånger men de verkar ha ställt in sig på strutsläge i den frågan...

Gammal 2015-06-13, 22:43   #255

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Om det vore som att ta godis från barn för bra hästar där uppe skulle det nog skickas upp flera hästar dit också. Men det här är som vanligt helt off topic och hör hemma i "Varför finns det trav i Norrland"-tråden som skulle vara hundra sidor lång nu om du bara lyckades hålla 50% av dina inlägg som handlar om det i den istället.

Önskar jag kunde lägga dig på ignore-listan och slippa se det, men du skriver ju en massa vettigt och tänkvärt emellanåt.
Dom borde köra lopp där uppe anpassat till kvaliten på hästmaterialet. Det är inte rätt mot dagens hårt pressade hästägare att behöva bussa hästar av V75 klass 100 mil norrut.

Blir dessutom trevligare spelmässigt när skräpet tävlar mot skräpet.

Gillar dock Boden på många sätt så om det är någon bana där uppe som ska ha V75 en gång om året så är det dom.
Svara

td