Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-03, 20:42   #16

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Balansinfo, tränarens tankar och kuskens tankar och taktik är det enda jag inte vet, och det enda jag vill få reda på.
Vem som är bäst vet jag redan.
Tränarens tankar kan man nästan skippa också, de har lika mycket fel som de har rätt angående formkurvor. Enbart stallorder om löpkörningen som är intressant i den vägen.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-03, 21:36   #17

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Solo Visa inlägg
Deras utrustningsinfo är exakt så som alla borde få tillgång till via ATG. Nu sitter istället vissa spelare med unik info om avgörande huvudlag och vagntyp. Sen måste ATG skärpa kraven på rätt skoinfo.

Detta är indikatorer på vinstchans och taktik som ofta är helt avgörande att ha tillgång till.
Dom tabellerna är grymt bra, men hade ju varit ännu bättre (och mycket mer tillförlitligt) om vagnar och huvudlag skulle anmälas precis som hovbeslag, för man ska tänka på att spelvärde sätter ihop sina tabeller minst ett dygn innan loppen. I lördags skrev jag på deras facebooksida att dom borde lägga krut på att kolla halshästar och tungbanehästar då regn hade aviserats i princip hela veckan men inte ett ord om det i deras tabeller eller tips.
Sen hittar man också info om huvudlagsändringar och vagnar om man går igenom tipstidningarna och följer atg lives fredagsintervjuer och lördagens sändning, men dom som vill ha en bra sammanställning utan att lägga massor av tid själv borde ha enorm nytta av deras material. Dock är betaltjänsternas material enormt dyrt för den stora majoriteten av spelarna som lägger någon eller några hundralappar på sina V75 system.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-03, 21:43   #18

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Dom tabellerna är grymt bra, men hade ju varit ännu bättre (och mycket mer tillförlitligt) om vagnar och huvudlag skulle anmälas precis som hovbeslag, för man ska tänka på att spelvärde sätter ihop sina tabeller minst ett dygn innan loppen. I lördags skrev jag på deras facebooksida att dom borde lägga krut på att kolla halshästar och tungbanehästar då regn hade aviserats i princip hela veckan men inte ett ord om det i deras tabeller eller tips.Sen hittar man också info om huvudlagsändringar och vagnar om man går igenom tipstidningarna och följer atg lives fredagsintervjuer och lördagens sändning, men dom som vill ha en bra sammanställning utan att lägga massor av tid själv borde ha enorm nytta av deras material. Dock är betaltjänsternas material enormt dyrt för den stora majoriteten av spelarna som lägger någon eller några hundralappar på sina V75 system.
Under "senaste nytt" fanns det tungbanestatistik på ett flertal hästar i varje avdelning under lördagen.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-03, 21:55   #19

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Under "senaste nytt" fanns det tungbanestatistik på ett flertal hästar i varje avdelning under lördagen.
Gissar att det uppskattades. Stängde själv spelkontona i lördags när regnet började vräka ner.
Gammal 2015-06-03, 22:25   #20

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Gissar att det uppskattades. Stängde själv spelkontona i lördags när regnet började vräka ner.
Var väl lovat en hel del regn under lördagen ändå spikades en av de som missgynnades mest av detta, Västerbo Highflyer!!
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-03, 22:26   #21

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Exakt en NO BRAINER, även vid 79 kr.

Inget kommersiellt tips är värt mer än några få procent av insatsen.

Sen kan man ju alltid fråga sig om spel överhuvudtaget är en bra idé en given omgång beroende främst på hur mkt man själv vet om objekten etc plus förutsättningarna med spelavdrag o konkurrens av hajar o syndikat.

Vad som är jobbigt är att alla tjänster lever på sin marknadsföring och det är i första hand formuleringar o eftersnack de är riktigt bra på. Potentiellt får man även en del desinformation på köpet, och väger man in det blir det en NO BRAINER att avstå imo

Så inget slag för SV tack !

Har man inte all info på bordet, ska man hålla käften.
Gammal 2015-06-03, 22:52   #22

Melanders avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 4743
Standard

Citat:
Det är nog skillnaden mellan dig och många av oss,du stänger ner dina konton.Häftigt
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-03, 22:57   #23

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Det är nog skillnaden mellan dig och många av oss,du stänger ner dina konton.Häftigt
Jo men jag är inte beroende av att spela in pengar så jag väljer därför gärna att stänga spelkontot när jag känner att loppen börjar bli olösliga. Så kände jag när jag såg vad som hände med bana och väder i lördags. Dessutom var den sportsliga klassen då så hög att man kunde njuta av att se loppen utan några spel.

Är man yrkesspelare som de flesta här och lever på sina spelintäkter är det ju nästan som att stanna hemma från jobbet att inte spela på allt varje dag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+3)
Gammal 2015-06-04, 00:00   #24

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 9847
Standard

Citat:
Är man yrkesspelare som de flesta här och lever på sina spelintäkter är det ju nästan som att stanna hemma från jobbet att inte spela på allt varje dag.
Är nog inte så många yrkesspelare här som du tror =)

Jag ryggade dig, njöt av ölen och sporten istället, hade bara ett par förtidsspel på lördagen.

Och att måsta spela på allt varje dag är inget som gör någon till yrkesspelare, snarare tvärtom
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+11), Wagner (+5), Migge (+1)
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-04, 00:38   #25

clarunds avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Har man inte all info på bordet, ska man hålla käften.
Du kan ju börja såvida du inte är fullkomlig.

Jag vet mkt väl att tjänsten är flott men än sen?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av clarund den 2015-06-04 klockan 00:42.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-05, 23:11   #26

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2591
Standard

Vem var det som sa: "Tight is right"? *ler*
Svara

td