Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-20, 15:41   #121
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Som Daniel Redén älskare så är det julafton idag ♥

Spikarna är lätt funna då, ♥ styr men även hjärnan lämnar klart.

Windy Ways och Issaquah Sund (rejäl lättning idag från järnskor med sula, till aluminium med sula) spikar och Dailey/Västerbo lås. Tror Dailey vinner men Västerbo varit riktigt bra och % lockar till att ta med den.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 15:42   #122
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 067
Sharp$: 37525
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Som jag skrev innan skulle Quick Fix gå med skor. Även anmäld så nu...
Ludde har sagt i den intervju jag läst att den ska gå barfota. Det är nog lite för tidigt för att säga hur den är anmäld.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 15:42   #123
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 287
Sharp$: 58015
Standard

Barfota runt om på Royal Fighter anmält = stort plus

Skor runt om anmält på Quick Fix = klart minus (och en antydan om att man siktar på finalen nästa helg).
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 15:43   #124
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8316

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Alla är riktigt fina och kan vinna.
Spikar, nja...jag vet att du gör det

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Som Daniel Redén älskare så är det julafton idag ♥

Spikarna är lätt funna då, ♥ styr men även hjärnan lämnar klart.

Windy Ways och Issaquah Sund (rejäl lättning idag från järnskor med sula, till aluminium med sula) spikar och Dailey/Västerbo lås. Tror Dailey vinner men Västerbo varit riktigt bra och % lockar till att ta med den.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 15:44   #125
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Som Daniel Redén älskare så är det julafton idag ♥

Spikarna är lätt funna då, ♥ styr men även hjärnan lämnar klart.

Windy Ways och Issaquah Sund (rejäl lättning idag från järnskor med sula, till aluminium med sula) spikar och Dailey/Västerbo lås. Tror Dailey vinner men Västerbo varit riktigt bra och % lockar till att ta med den.
Bakspår i nedförsbacken är inget man spika i från angående Windy Ways, jag har min spik klar i det loppet där Recation tar spets & släpper till den tidigare tränaren Lill-Unter med Aroma Grim.

2%

Lycka till.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 15:48   #126
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 860
Sharp$: 9150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Jennifer tänker köra i spets.
Hon borde släppa. Med Ludde i ledningen kommer alltid luckan och Tillmans häst går ju bakifrån också. Men hon svarar väl ändå.
Om Luddes häst nu går med skor så tror jag inte det spelar någon roll angående Luddes taktikval. Han kommer köra precis lika offensivt ändå.
Tror Redéns häst får svårt idag även om de kör ihjäl varandra. Kommer få gå i 10 tempo i andraspår, hästen är 4 år och 4-åringar brukar ha svårare att slå äldre tuffa hästar.
TOBYTYKE är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 15:53   #127
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Björnland Visa inlägg
Bakspår i nedförsbacken är inget man spika i från angående Windy Ways, jag har min spik klar i det loppet där Recation tar spets & släpper till den tidigare tränaren Lill-Unter med Aroma Grim.

2%

Lycka till.

Den är högst intressant, det blir ffg helstängt och jänkarvagn på Aroma Grim idag. Jag hoppas på Windy Ways iaf och att Björn juckar in den
Hade jag haft fler så hade Aroma varit given.

Lycka till dig också.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 15:54   #128
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Hon borde släppa. Med Ludde i ledningen kommer alltid luckan och Tillmans häst går ju bakifrån också. Men hon svarar väl ändå.
Om Luddes häst nu går med skor så tror jag inte det spelar någon roll angående Luddes taktikval. Han kommer köra precis lika offensivt ändå.
Tror Redéns häst får svårt idag även om de kör ihjäl varandra. Kommer få gå i 10 tempo i andraspår, hästen är 4 år och 4-åringar brukar ha svårare att slå äldre tuffa hästar.
Lär väl inte få någon lucka om hon släpper? Daley Lovin gillar ju att gå i hårt tempo - blir väl dödens för den i sådana fall, lär väl inte tröttna tidigt så att RF får lucka? Många fina hästar i loppet som kan hänga med i ett bra tempo. Det är trots allt sprint...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 15:54   #129
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Hon borde släppa. Med Ludde i ledningen kommer alltid luckan och Tillmans häst går ju bakifrån också. Men hon svarar väl ändå.
Om Luddes häst nu går med skor så tror jag inte det spelar någon roll angående Luddes taktikval. Han kommer köra precis lika offensivt ändå.
Tror Redéns häst får svårt idag även om de kör ihjäl varandra. Kommer få gå i 10 tempo i andraspår, hästen är 4 år och 4-åringar brukar ha svårare att slå äldre tuffa hästar.
Jag som bett Bet365 ordna odds på Dailey Lovin till Elitloppet. Men det var en bökig procedur, usch.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 15:56   #130
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 267
Sharp$: 1009
Standard

Finns väl ingen anledning för Jennifer att svara. Alla vet ju hur Ludde kör. Det är full fart hela tiden. Så det är bara att åka med och finns det krafter kvar åka förbi till slut. Har aldrig sett Ludde försöka stänga in den han har i rygg.
__________________
Spelar inte V75 eller V86 igen förrän jag bara kan spela på alla rätt.
grönvitt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 16:00   #131
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Måste hålla med Jennifer. Varför släppa till Quick Fix, om hon kan hålla ut denne. RF är väl en bättre häst än QF. Visst har båda gjort ex. 11-tid på medeldistans. Men Quick Fix gjorde det på Jägersro, den dagen banan var "självspringande". Royal Fighter har tre topptider på medeldistans med barfotabalans och är dessutom obesegrad med den balansen.
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 16:04   #132
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 287
Sharp$: 58015
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Jag som bett Bet365 ordna odds på Dailey Lovin till Elitloppet. Men det var en bökig procedur, usch.
När jag läste aftonbladet till morgonkaffet idag såg jag att Bet365 hade några riktiga överodds som jag nog testat om jag fått spela där

Kricken CD avd 1: 30 ggr

Ski To The Max avd 2: 20 ggr

Royal Fighter avd 7: 7 ggr

Carpenter O T avd 8: 15 ggr

Men dom oddsen är säkert sänkta sedan länge.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 16:07   #133
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
När jag läste aftonbladet till morgonkaffet idag såg jag att Bet365 hade några riktiga överodds som jag nog testat om jag fått spela där

Kricken CD avd 1: 30 ggr

Ski To The Max avd 2: 20 ggr

Royal Fighter avd 7: 7 ggr

Carpenter O T avd 8: 15 ggr

Men dom oddsen är säkert sänkta sedan länge.

Ja om, kraftigt sänkta.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 16:13   #134
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 287
Sharp$: 58015
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag har inget behov av att kolla upp den saken. Jag vet hur snabb Luddes häst är från start, och vem som är snabbast av dem idag får vi se.
Kolla på service pays. Där har det viktigaste från betaltjänsten spelvärde.se lagts ut. Ser att dom lägger Quick Fix under omgångens mest överspelade och att dom utser Redéns häst i samma lopp som omgångens bästa spik. Så det är olika bud verkligen i det loppet.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 16:20   #135
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 067
Sharp$: 37525
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Kolla på service pays. Där har det viktigaste från betaltjänsten spelvärde.se lagts ut. Ser att dom lägger Quick Fix under omgångens mest överspelade och att dom utser Redéns häst i samma lopp som omgångens bästa spik. Så det är olika bud verkligen i det loppet.
Då borde ju Quick Fix vara klar Skämt åsido så tar ju de betalt för att gå emot favoriter oavsett hur bra chans dessa har. Inget jag fäster någon vikt vid. Antingen S&S på Quick Fix eller körning och gardering. Håller jag mig till min första tanke så garderar jag.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td