Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-20, 17:21   #136

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Bosse Knopp visade på fin form senast.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 17:21   #137

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37785
Standard

Per K. Eriksson verkar inte så sugen på att utmana Luddes.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 17:22   #138

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 2214
Standard

Guiden.

Chansspiken

10 Panoramic (V86-6) har vi väntat på ett tag och idag tror vi att det kan vara dags. Han har gått okej på sistone utan att visa det lilla extra men är gynnad av distansen idag och det ska även bli barfota runt om. Med den balansen har han tagit två segrar på tre starter. Enda förlusten kom när han galopperade som måletta i V75 på Örebro i höstas. Att Örjan Kihlström sitter upp i vagnen är ju heller ingen nackdel. Vi tror på ett offensivt upplägg idag och han kan reglera det här fältet från utvändigt ledaren. Att han bara är spelad till 4% på insatsfördelningen gör det här till omgångens klart bästa drag och vi spikar!
zamora_79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 17:25   #139

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2568
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Jennifer tänker köra i spets.
Tillman säger väl i stort sett alltid att hon ska köra i spets, oavsett vad hon kör och vilket spår hon har. Hon är nog Sveriges mest överskattade kusk, har fått en massa uppmärksamhet och visats fram både här och där bara för att hon är tjej. En riktig nolla enligt min mening, säger inte att hon inte kan vinna det här loppet, men när hon påstår att hon har en bättre häst än Ludde är det rent skrattretande.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TOBYTYKE (+3)
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 17:27   #140

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Bosse Knopp har väl aldrig varit känd för att köpa favoriter direkt. Hans krönikor i ronden på fredagarna rätt kul att läsa. Oftast blir det knappt några rätt på hans system, men när dom sitter någon gång per år så är det inte när det är favoritparad.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 17:29   #141

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9189
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Lär väl inte få någon lucka om hon släpper? Daley Lovin gillar ju att gå i hårt tempo - blir väl dödens för den i sådana fall, lär väl inte tröttna tidigt så att RF får lucka? Många fina hästar i loppet som kan hänga med i ett bra tempo. Det är trots allt sprint...
Tror att det blir så utdragen körning att det splittrar fältet. Kommer kosta och ta tid innan Daley Lovin kommer ner i dödens i så fall. Med startsnabba hästar invändigt kan det bli en vid sväng. Hamnar den i kön vet alla hur svårt det är att ta igen mark på en självspringande bana.
Mycket roligt lopp, och alla har sina tankar om hur det kommer köras. Det är detta som är tjusningen med trav.
Chiron (+1)
TOBYTYKE är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 17:30   #142

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Då borde ju Quick Fix vara klar Skämt åsido så tar ju de betalt för att gå emot favoriter oavsett hur bra chans dessa har. Inget jag fäster någon vikt vid. Antingen S&S på Quick Fix eller körning och gardering. Håller jag mig till min första tanke så garderar jag.
Kan aldrig bli S O S på quick fix, tar den ledn (om jennifer släpper) följer Royal med i draget och spurtar ner den till slut. Speciellt då den ska gå med skor!
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 17:35   #143

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 2214
Standard

7an i sista avd Carpenter on tor tror jag har bra chans att spåra runt om idag.. Blir nog släppt till ledningen från global oasis.. en bra spik till 13%
AMHC (+1)
zamora_79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 17:40   #144

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
Kan aldrig bli S O S på quick fix, tar den ledn (om jennifer släpper) följer Royal med i draget och spurtar ner den till slut. Speciellt då den ska gå med skor!
Tror man på spets och slut på Quick Fix tror jag spelvärdet kommer ligga på v spelet och ev på dagens dubbel. Där blir den inte megafavorit är känslan nu när den ska gå med skor. Brukar bli enormt hets på barfotahästarna på dom spelformerna.

Motsatt så ska man nog lira Royal Fighter och Seabiscuit enbart på V86, för på v spelet och dd tror jag spelvärdet kommer vara enormt mycket sämre då det lyser dubbelrött på dom.
overpace (+50)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 17:41   #145

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Tillman säger väl i stort sett alltid att hon ska köra i spets, oavsett vad hon kör och vilket spår hon har. Hon är nog Sveriges mest överskattade kusk, har fått en massa uppmärksamhet och visats fram både här och där bara för att hon är tjej. En riktig nolla enligt min mening, säger inte att hon inte kan vinna det här loppet, men när hon påstår att hon har en bättre häst än Ludde är det rent skrattretande.
Oj, moget inlägg. Tillman brukar verkligen inte säga att hon alltid ska köra i spets. Sen att hon idag går ut och säger att hon ska köra för spets och inte släppa och anser sig själv ha en bättre häst än Ludde (Som många tycker), ser jag bara som nyttigt. Idag har hon ju en häst som faktiskt kan speta från detta spåret, så vad ska hon säga för att göra dig nöjd? Nej, jag ska låta Ludde göra som han vill. Det är tävling.

Då är hon en nolla och det retar dig så du skrattar? I mina ögon är hon en vinnarskalle och du verkar bitter över något helt annat.
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 17:43   #146

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2206
Standard

Vart hitta du 20ggr på ski to the Max? Nöp den på 8 ggr på bet365 när det släpptes!
whaton (+5)
JimmyA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 17:44   #147

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Oj, moget inlägg. Tillman brukar verkligen inte säga att hon alltid ska köra i spets. Sen att hon idag går ut och säger att hon ska köra för spets och inte släppa och anser sig själv ha en bättre häst än Ludde (Som många tycker), ser jag bara som nyttigt. Idag har hon ju en häst som faktiskt kan speta från detta spåret, så vad ska hon säga för att göra dig nöjd? Nej, jag ska låta Ludde göra som han vill. Det är tävling.

Då är hon en nolla och det retar dig så du skrattar? I mina ögon är hon en vinnarskalle och du verkar bitter över något helt annat.
Hon kanske inte brukar säga det men däremot göra det, hennes signum - kör i spets så länge lampan lyser
tomtom2 (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 17:48   #148

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2273
Standard

Hur mycket är Huselius klartecken värt egentligen?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 17:48   #149

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Tror man på spets och slut på Quick Fix tror jag spelvärdet kommer ligga på v spelet och ev på dagens dubbel. Där blir den inte megafavorit är känslan nu när den ska gå med skor. Brukar bli enormt hets på barfotahästarna på dom spelformerna.

Motsatt så ska man nog lira Royal Fighter och Seabiscuit enbart på V86, för på v spelet och dd tror jag spelvärdet kommer vara enormt mycket sämre då det lyser dubbelrött på dom.
Japp! Dessutom är det storskrik på Daley Lovin. Mycket intressant lopp detta. 10,0 räcker väl knappast till pengar om det blir örndrön hela vägen.
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 17:51   #150

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2568
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg

Du har din åsikt och jag har en helt annan om Tillman, det är ju uppfriskande och dessutom en j-a tur, tänk om vi satt här och tyckte samma hela tiden, då skulle det bli fan så fattigt och tråkigt
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td