Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-14, 10:54   #16
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 402
Sharp$: 592
Standard

http://www.jagersro.se/index.cfm/s/T...yheter/id/4136

Anders Nilssons analys och tips. Spikar en 4%.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-14, 12:01   #17
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 248
Sharp$: 2416
Standard

Fortfarande inte nån som har nåt från betalsajterna?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
allaballakaitoz (+1)
techtrade1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-14, 12:12   #18
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 402
Sharp$: 592
Standard

Lövgren om sina chanser idag

Jägersro:

Lopp 3: Jairo -bäst i spets, behöver lära sig gå bakifrån. Tränar bra och har lite vinstchans.

Lopp 5: Mr Vida – debuterar i vår regi. Känns käck och fin i träningen, platschans åtminstone nu när Ivar Sånna är struken.

Lopp 6: Västerbo Eclair – är fjantig för grusstänk och går med mask denna gång. Kändes väldigt smidig och rapp i provstarten senast, men galopperade för grusstänk efter 500 m. Svårbedömd fortfarande efter två misslyckade starter i år.

Lopp 9: Lord Brodde – har pausat en månad. Fortsätter att träna bra och tävlar barfota denna gång. Bra vinstchans.

Lopp 11: Largo Launcher – trivdes inte alls i dyngan senast. Kan mycket, mycket bättre. Platschans. Alfayette Aggerup – har toppform men fel läge, smyger med härifrån.

Lopp 12: Science Brodda – Duktig vid segern senast och känns uppåt efteråt. Hon är rätt kapabel.. Vinstchans.
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-14, 12:32   #19
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 402
Sharp$: 592
Standard

Tror Awesome Annie har stor chans i avd 2. Käkade upp hjälmen på Uhrberg i förra loppet och såg ut att ha massor kvar. Christoffer och Tomas Malmqvist har varit en lyckad kombo på sistone också.
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-14, 13:05   #20
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

bättre chans än så här får han inte andre med Preston savage som är ensampå springen o han borde kunna få iväg den till spets idag. Den kan ju dock hoppa när som helst hästen men det borde ju vara passande för honom o göra sitt eget lopp i spets o det blir chanspik idag. sen lutar det även åt spik på sören i första. gillar den kusen o det finns spetschans här o sören ska skicka från s tart
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-14, 13:08   #21
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

perfekt läge för wannabe o peter låter uppåt. given förstahäst. möter inget speciellt
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-14, 13:23   #22
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

Jhonny takter med nr 10 ALCHEMILLA RICH i v64-6. Klart ett fynd till låg %. En 100 vinnare bör ge fina slantar tillbaka.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-14, 13:27   #23
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Jag ska inte spela idag men tänkte i alla fall försöka bidra lite till mina kära Sharp$are! Som vanligt letar jag efter skrällar...

Avd 1: 6 Västerbo Eclair - årets två lopp har resulterat i galopp men det ska göras utrustningsändringar (kan slå väl ut), Lövgrens stallform är på topp, med tanke på att Springover siktar mot bättre lopp har Lövgren chansen att försöka ta ledningen och om den är i någorlunda bra form så vinner den därifrån...
Avd 3: 7 Rafael Blågul - bytt stall (tidigare Bergh), van vid lång distans, blir optimal balans (barfota runt om), haft det tungt i Berghs stall men ett miljöombyte kanske får igång hästen och till ynka 1 % är den värd ett streck om man garderar i loppet...
Avd 4: 6 Smaragd - när Nicolaj Andersen kommer till Sverige brukar hästarna vara i riktigt bra form, har fina tider i kroppen, vann näst senast från spets i ett lite sämre lopp men kan duga bra här. 8 Speedy Star D.K.* - Jacobsens hästar duger alltid bra i Sverige, vann senast den var i Sverige mot Mr Hot Shot (FI), är startsnabb vilket kan resultera i en bra position trots uselt spår.
Avd 5: 4 Chiptheball In - mötte senast kanonen Sweet'N Sour Akema, både kusk och tränare är i toppform, har tidigare gjort en bra insats på denna distans. 7 Lancome Eson - trots årsdebut är denna häst riktigt intressant, ska gå med optimal balans (barfota runt om) och är riktigt stark, enda orosmomentet är om den lyckas hålla sig i trav.

Hoppas detta hjälper. Lycka till allihopa!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5)
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-14, 13:57   #24
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Bra att Jägersro visar målfoto så snabbt efter målgång i lopp 5.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-14, 13:59   #25
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 375
Sharp$: 1142
Standard

Känns som att antingen blir det knappt nån utdelning alls, eller så blir det rejält...

Jag spelar på det senare, finns en hel del intressanta s.k. understreckade och de flesta är nämnda redan.

Jag tycker att Man Winner i sista är en "bortglömd", även om den går från spår 12 på kort, den kommer i vart fall jag ha med.

Sen har jag alltid (nästan) svårt att förstå hur det kan bli så enorma favoriter bland treåriga som knappt gjort några starter (V64-2), där blir det en del streck för mig
millekung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-14, 14:16   #26
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2606
Standard

Det är ta mig fan skandal att vi ska behöva lyssna till Robins Kalla-Anka tjatter i liven när Jägersro har Sveriges i särklass bästa löpningsreferent Bosse Rydgren på plats.
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-14, 14:21   #27
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Det är ta mig fan skandal att vi ska behöva lyssna till Robins Kalla-Anka tjatter i liven när Jägersro har Sveriges i särklass bästa löpningsreferent Bosse Rydgren på plats.
Det där förstår inte jag heller. Om referent på banan "duger" för de som är där varför passar det inte "ATG-livespelarna"?
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-14, 14:22   #28
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

De få gånger Jörgen Sjunnesson får sitta bakom nåt vettigt förvaltar han väl. Väldigt duktig taktiker o där har en sån som Kenneth Haugstad mycket att lära.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-14, 14:23   #29
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Dom väntade hela dagen med att stryka Springover för hosta som redan i morse hostade..
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-14, 14:26   #30
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
De få gånger Jörgen Sjunnesson får sitta bakom nåt vettigt förvaltar han väl. Väldigt duktig taktiker o där har en sån som Kenneth Haugstad mycket att lära.
Såg inte hela loppet, kanske missade något genidrag. Vill inte förringa hans insats - men han hade ju inget annat väl än att gå utvändigt?
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td