Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-13, 11:57   #16
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 287
Sharp$: 58006
Standard

Det är oftast stallpersonal som uttalar sig för de stora tipstidningarna.

Enligt Stefan Melanders krönika i expressen idag och enligt vad Roger Walmann själv säger till expressen i onsdagstidningen blir det skor på

Time For Muscles
Pimpinette Face
Pythagoras Face

Det jag skrev sent igår var intervjuer från tisdagsronden, V75 guiden, vi tippa och kvällstidningarnas tisdagsupplagor.


Men dessa tränare är inte mycket att lita på så det är kanske nya besked i kväll, men just nu ska man nog ranka dessa hästar efter att det blir balansen dom gått med innan.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-13, 12:26   #17
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grönvitt Visa inlägg
Timos not på Twitter.



Timo Nurmos @StallTimoNurmos
· 12 tim för 12 timmar sedan
Linus Boy har gått bra varje gång för oss och blir bättre varje vecka. Går sannolikt med skor, men kommer anmälas utan skor.
Denna logiken är hemsk och det är sjukt att det tillåts. Lurar massvis av spelare.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-13, 12:31   #18
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 287
Sharp$: 58006
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Denna logiken är hemsk och det är sjukt att det tillåts. Lurar massvis av spelare.
Det är så ett antal tränare gör kontinuerligt utan att bry sig det minsta om spelarna. "Vi anmäler barfota runt om för säkerhets skull, men ändrar till skor innan defileringen"

Robert Bergh
Roger Walmann
Björn Goop

Är tre lysande exempel.

Om alla tränare brytt sig lika lite om spelarna som finansierar deras verksamhet så hade det stått barfota runt om på alla hästarna i alla lopp fram till 10-15 min innan loppet körs.

Obegripligt att inte svensk travsport gör något åt det för det har varit likadant i många år och det är oerhört irriterande för kunskapsspelarna (de spelare som vill veta hur hästarna ska gå balanserade innan dom lämnar in sina spel).
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-13, 13:01   #19
 
hammmmmars avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 373
Sharp$: 1690
Standard

Går Redéns utan dojjor idag igen i avd6?
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-13, 13:07   #20
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammmmmar Visa inlägg
Går Redéns utan dojjor idag igen i avd6?
Står bf runt om på hemsidan iallafall.
__________________
Twitter: @Filmtokig
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-13, 13:08   #21
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammmmmar Visa inlägg
Går Redéns utan dojjor idag igen i avd6?
Jajamen, enligt mig dagens bästa spik! Omgångens minst streckade favorit men den bästa.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-13, 13:31   #22
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det är så ett antal tränare gör kontinuerligt utan att bry sig det minsta om spelarna. "Vi anmäler barfota runt om för säkerhets skull, men ändrar till skor innan defileringen"

Robert Bergh
Roger Walmann
Björn Goop

Är tre lysande exempel.

Om alla tränare brytt sig lika lite om spelarna som finansierar deras verksamhet så hade det stått barfota runt om på alla hästarna i alla lopp fram till 10-15 min innan loppet körs.

Obegripligt att inte svensk travsport gör något åt det för det har varit likadant i många år och det är oerhört irriterande för kunskapsspelarna (de spelare som vill veta hur hästarna ska gå balanserade innan dom lämnar in sina spel).
Melander anmält balans på alla sina redan nu, skor på är anmält.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-13, 13:38   #23
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 054
Sharp$: 37496
Standard

A.Hannibal struken och Tarzan rycker dojorna på intressanta Showit N Glowit. Där är jag dock inne på att Nurmos har vinnaren.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-13, 13:40   #24
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 501
Sharp$: 4059
Standard

Ser att Malmrot har samma drag som jag ikväll...Manilla d'Atout, förbannat :(
Jarmop är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-13, 13:42   #25
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 054
Sharp$: 37496
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Ser att Malmrot har samma drag som jag ikväll...Manilla d'Atout, förbannat :(
Han sätter Manhattan Club som "favorit i fara". Jag är inne på att göra sparlopp med Manhattan och Buits.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-13, 13:43   #26
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 501
Sharp$: 4059
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Han sätter Manhattan Club som "favorit i fara". Jag är inne på att göra sparlopp med Manhattan och Buits.
Ta med Manilla, jag funderar faktiskt på att spika den...
Jarmop är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-13, 13:44   #27
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
A.Hannibal struken och Tarzan rycker dojorna på intressanta Showit N Glowit. Där är jag dock inne på att Nurmos har vinnaren.
Då måste Jorma sänka rekordtiden ett par sekunder, vilket jag anser är omöjligt idag. Haugstad kanske inte är världens bästa kusk. men detta torskar han inte, aldrig inte en chans. sitter i spets tidigt, sen har dom andra inte en chans.
__________________
Twitter: @Filmtokig
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-13, 13:48   #28
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 054
Sharp$: 37496
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Ta med Manilla, jag funderar faktiskt på att spika den...
Den har förvisso slagit rätt bra hästar tidigare, men jag måste lämna in tidigt idag och tror inte att jag vill lägga om systemet. Lycka till!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-13, 13:50   #29
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 501
Sharp$: 4059
Standard

Det går knappast att plocka en meter ifrån bakspåren nu när det börjar bli hypersnabba banor.

Den enda jag tror kan vinna ifrån bakspår idag är Star Advisor Joli, ruskig utveckling på den hästen, problemet är nog bara att Örjan kör för sent som vanligt..
Jarmop är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-13, 13:50   #30
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 054
Sharp$: 37496
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Då måste Jorma sänka rekordtiden ett par sekunder, vilket jag anser är omöjligt idag. Haugstad kanske inte är världens bästa kusk. men detta torskar han inte, aldrig inte en chans. sitter i spets tidigt, sen har dom andra inte en chans.
Varför skulle han behöva sänka ett par sekunder? Nu förstår jag inte riktigt hur du tänker. Han har ett 12:e auto så det är inget tillägg. Det blir nog tidigt fram i dödens och så mosar han ledaren, vem det nu blir. För övrigt så finns det säkert någon sekund att ta för den hästen. Lycka till ikväll! För övrigt surväder i Stockholm med regn just nu.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td