Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-11, 16:19   #16

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Bra tillägg! Kan vara viktigt för hur loppen blir körda.

Vid en närmare titt igår kväll är inte andra avdelningen alls så öppen som jag trodde. 2,3,4,5 ska räcka gott och väl och sen hänger det på hur kuskarna resonerar. Jag tror Ove A kan hålla ut om han vill och laddar fullt ut. Men det gör han nog inte. och även om han gör det kanske Linderoth kan ta sig förbi. 4 till spets är alltså grundtipset. Sen är frågan om han vill släppa och om Sören gör en ansats. Mycket talar för antingen 4 eller 5 i spets och vill man gå kort är det nog mycket vettigt att låsa på dem.

I första avgörs också mycket i spetsstriden. 1,2,3 gör nog upp om den och de kan man ta om man går kort, men bakom dem ser det här öppet ut på riktigt och vem som helst kan nog ta det.
Glöm inte 8:an i andra avdelningen. Enligt tränaren är den en startkatapult. Nerstruken ett spår dessutom och Kihlström i sulkyn - fast med Örjan kan det betyda att han ger hästen ett snällt lopp med tanke på en final. Men det viktiga för hästen är att den måste gå åtminstone barfota fram...

Senast redigerad av Chiron den 2015-05-11 klockan 16:25. Anledning: Tillägg för otydlighet
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-11, 16:21   #17

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 3119
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Glöm inte 8:an i andra avdelningen. Enligt tränaren är den en startkatapult. Nerstruken ett spår dessutom och Kihlström i sulkyn - fast med Örjan kan det betyda att han ger hästen ett snällt lopp med tanke på en final. Men det viktiga för hästen är att den måste gå barfota...
Anmäld skor bak.
luggen77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-11, 16:22   #18

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Om någon har missat det vill jag påpeka - avd 1 och 2 är försökslopp. Fem bästa från varje lopp går vidare till en final som avgörs i lopp 10...
Jo koll. Var tänkt vår Hugo skulle startat här och fixat startpoäng i ett par montélopp innan, men det sket sig :(

Fina pengar för hästar som tjänat lite.
Försök 30 K
Final 50 K
Samt 10 K om vinnaren även vann försöket.

Amatörloppet håller hästarna breddloppspoäng, alla utom 1,6 och 10.

Intressanta skoryck där ¢¢ på 2 och 7.

Senast redigerad av Helge den 2015-05-11 klockan 16:27.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-11, 16:24   #19

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av luggen77 Visa inlägg
Anmäld skor bak.
Japp, men det är skor runtom som är negativt. Så länge den går barfota fram så är det bra. Ber om ursäkt om jag var otydlig...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
luggen77 (+10)
Gammal 2015-05-11, 16:48   #20

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 315
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av luggen77 Visa inlägg
Närby Kalabalik iskall favorit med skor på i alla fall. Jag tyckte Titan Tabac höll farten bra senast, bara för Staffan att köra rakt fram idag. Vilket inte alltid är så lätt.
Är helt med dig. Min första häst i loppet med tanke på hur den gick på Åby senast. Men låser nog loppet 2,6.9.

Mitt största huvudbry är V64-4 som verkligen bara har en häst av kvalité. Men det är ju spårtrappa, lärlinglar och hela kittet.

Skulle behöva en andra spik för att få ner raderna men hittar verkligen ingen utöver Delicous U.S som det ser ut just nu.
JonathanH87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-11, 17:02   #21

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58385
Standard

Skulle Delicous U.S torska mot ett sånt här gäng trots årsdebut så är det nog Sweden Cup som gäller elitloppshelgen.

Ska inte spela idag men det ser ju spelvänligt ut när några av loppen håller ren breddloppsklass och dessutom blir extra knepiga när det är försökslopp till en final samma kväll där fem hästar från varje försök kvalificerar sig.

Ska blir grymt intressant att se Redéns stjärna igen men i övrigt ser kvällens lopp i Halmstad betydligt roligare ut.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-11, 17:54   #22

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 573
Standard

Hur mycket sämre är närby kalabalik med skor!?
Nordski44 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-11, 18:03   #23

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nordski44 Visa inlägg
Hur mycket sämre är närby kalabalik med skor!?
Svårt att värdera med tanke på motståndet. Tittar du bara på hästen så är den mycket sämre med skor, travar lite sämre. Fast motståndet är inte så hårt och om kusken spetsar så kan det gå. Men den är inte ett dugg spelvärd med denna balans sett till procenten...

Lycka till!
JonathanH87 (+10)
Gammal 2015-05-11, 18:22   #24

clarunds avatar

Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AMHC Visa inlägg
3 Svedbo Såklart spännande i första.
Startsnabb och haft sparat i två raka nu. Form.
Ok men spelar vi ned 2 PJs Winner ORDENTLIGT släpper(komigen BOYS!) säkert 3an till den o spiken är inne

Förvisso kör väl inte alla amatörer enligt oddstavlan men vem vet...

Edit: Blev knasigt även kvinnor får förstås oxå mer än gärna hjälpa till att dunka in på 2an

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Helge (+3)

Senast redigerad av clarund den 2015-05-11 klockan 18:27.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-11, 18:32   #25

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Mitt drag i avd1 heter Blues Goals som visade fin form som tvåa på solvalla, möter enklare hästar nu med klaff sänker han dessa.. i avd1.

mitt andra drag i avd2 heter Space Cadet som var grymt bra senast och verkar ha hittat en formtopp. Vinner detta lopp om han bara undviker dödens

tredje draget heter Las Vancances som var enormt duktig från ledningen och bara bombade ifrån sällskapet när alla trodde på gummiben sist. Vinner om ekipaget kommer före Örjan i starten..

avd4. Är vidöppet men jag vill varna lite för Outrunner som inte en dålig häst. Lite spelad idag och jag vågar ta betalt

2 av dessa måste vinna....
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-11, 18:39   #26

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Mitt drag i avd1 heter Blues Goals som visade fin form som tvåa på solvalla, möter enklare hästar nu med klaff sänker han dessa.. i avd1.
Den här hästen var min första tanke oxå, men kusken har vunnit 1 lopp sen 2011 och jag tror på vingel från bakspår. Dessutom skor runt om idag, borde väl vara ett minus om man kollar på tidigare prestationer

2 och 7 tidiga för mig. Och Svedbo på spetschansen

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-11, 18:51   #27

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Den här hästen var min första tanke oxå, men kusken har vunnit 1 lopp sen 2011 och jag tror på vingel från bakspår. Dessutom skor runt om idag, borde väl vara ett minus om man kollar på tidigare prestationer

bakom 10 vill jag ranka fram 1-3-5-6-2-7
Håller med om Svedbo rankar den ganska högt här också.. Valde mellan den och nr 10.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-11, 18:55   #28

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
bakom 10 vill jag ranka fram 1-3-5-6-2-7
Håller med om Svedbo rankar den ganska högt här också.. Valde mellan den och nr 10.
Cadetten måste med dock, den bommade jag :-)

Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-11, 19:02   #29

Helges avatar

Sharp$: 42467
Standard

Har Peter Eriksson kört några riktigt bra hästar?
Han säger i en intervju att Les Vacanes är en av dom värsta han kört.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-11, 19:04   #30

clarunds avatar

Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg

Vad är det här för trams(!?) ni tippar ett Muscle Memorysto som aldrig vunnit, med tveksam kusk, bakspår på kort o skor på några glädjetider från valla o Gävle?

Mamman Blues Office må ha varit en klippare men avkomman....

Nåja den som lever får se...

Edit: Skor på antyder väl även att man eventuellt siktar på finalen...

Senast redigerad av clarund den 2015-05-11 klockan 19:07.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td