Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-11, 21:25   #151
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-11, 21:26   #152
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Jag frågade Daniel nu om han tog diskningen och böterna med flit för att köra en rejäl urblåsare
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-11, 21:29   #153
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Att lyssna på andra är ett koncept till framgång också.
__________________
Twitter: @Filmtokig

Senast redigerad av Filmtokig den 2015-05-12 klockan 04:41.
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-11, 21:30   #154
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Jag frågade Daniel nu om han tog diskningen och böterna med flit för att köra en rejäl urblåsare
haha, härligt svar

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-11, 21:35   #155
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 24
Sharp$: 268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja men det räcker ju med en titt i historiken för att se att den hoppat två gånger med framspår bakom bil och gått felfritt massor av gånger. Varav den vunnit flera. Man kan ju inte bara lyssna på kusken och sen skylla på honom när det blir fel. Är man inte självkritisk kan man inte täppa igen luckorna man har. För vi har alla luckor.

Jag gör fel hela tiden, annars vore jag mångmiljonär för längesen. Men jag försöker lära mig av mina misstag istället för att hitta ursäkter. Att kuskar, tränare och ägare övervärderar eller undervärderar sina chanser är en del av spelet. Det får man acceptera och lära sig handskas med så gott det går.

Nej jag skyller inte bara på honom, det är ju trots allt jag som lämnade in mitt system. Men när jag står i valet och kvalet att spika eller inte så lutar det ju knappast åt spik efter en negativ intervju när man vet att hästen har betett sig som han gjort bakom bilen. Hade Sören däremot stuckit ut hakan och sagt att han trodde på vinst så kanske man omvärderar lite. Men alla kan ju inte vara lika optimistiska som Åke Lindblom.

Ja såklart att det är en del av spelet annars skulle trav vara betydligt lättare. Men som sagt jag skyller inte på Sören för att jag missa 6 rätt (då jag spika delicious) istället. Men man måste ju ändå få påpeka saker och ting. Ska man vara självkritisk måste man också kunna få kritisera andra.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+20)
salkin90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-11, 21:44   #156
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Detta svar om nästa lopp kom mer oväntat.


Senast redigerad av Helge den 2015-05-11 klockan 21:48.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-11, 21:48   #157
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av salkin90 Visa inlägg
Nej jag skyller inte bara på honom, det är ju trots allt jag som lämnade in mitt system. Men när jag står i valet och kvalet att spika eller inte så lutar det ju knappast åt spik efter en negativ intervju när man vet att hästen har betett sig som han gjort bakom bilen. Hade Sören däremot stuckit ut hakan och sagt att han trodde på vinst så kanske man omvärderar lite. Men alla kan ju inte vara lika optimistiska som Åke Lindblom.

Ja såklart att det är en del av spelet annars skulle trav vara betydligt lättare. Men som sagt jag skyller inte på Sören för att jag missa 6 rätt (då jag spika delicious) istället. Men man måste ju ändå få påpeka saker och ting. Ska man vara självkritisk måste man också kunna få kritisera andra.
Hade du tittat i lopparkivet hade du inte behövt lyssna på kusken. Då hade du vetat att han har dummat sig en del bakom bilen, men även skött sig exemplariskt i en del starter. Och att den är mycket snabb iväg när den travar. När det gäller det taktiska upplägget är ju dock kuskens tankar mycket intressanta. Det och rapporter om hur träningen gått på sistone.

Edit: Ja man får påpeka saker. Men när man gör det som en ursäkt i såna här fall tar man en genväg och gör sig själv en otjänst om man bara fäller kommentaren och inte tänker på hur man kan eventuellt kan tänka annorlunda nästa gång för ett bättre resultat. Jag lägger också såna kommentarer ibland och tänker inte längre än så. Men jag försöker analysera mitt analyserande istället för att skylla på att omvärlden styrt mina tankar i fel riktning, och därigenom bli en bättre spelare.

Nu släpper vi det och blickar framåt!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Stekel den 2015-05-11 klockan 21:52.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-11, 21:58   #158
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 706
Sharp$: 50322
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Hade du tittat i lopparkivet hade du inte behövt lyssna på kusken. Då hade du vetat att han har dummat sig en del bakom bilen, men även skött sig exemplariskt i en del starter!
Hur vet du på förhand om den kommer att sköta sig eller galoppera då du sjäv medger att båda scenarion har inträffat? På samma sätt som du VET att störningar kommer att inträffa?Och i så fall varför du i går kväll presenterade ett system där du spikade Delicious? Ingen störning där?!
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-11, 22:05   #159
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Hur vet du på förhand om den kommer att sköta sig eller galoppera då du sjäv medger att båda scenarion har inträffat? På samma sätt som du VET att störningar kommer att inträffa?Och i så fall varför du i går kväll presenterade ett system där du spikade Delicious? Ingen störning där?!
Det vet jag inte. Spikade inte heller Cast Bolt, hade den bara som utgång. Och spikade Delicious. Gjorde mig därmed inga pengar på omgången idag. Jag vet att störningar inträffar, det är väldigt stor skillnad på det och att veta att en störning kommer inträffa.

Det jag vände mig emot och ville påpeka var att det är dumt att bara lyssna på kusken när man bestämmer sig för hur man ska spela. Hade han sagt "jag har ju sett att det är lite himmel och helvete med den där hästen bakom bilen och jag trodde den skulle hoppa idag så jag spikade inte" hade det varit väl underbyggt. Det hade blivit samma resultat, men det är stor skillnad på inställningen till hur man resonerar runt det egna spelandet och viljan att bli bättre.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-11, 22:33   #160
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 24
Sharp$: 268
Thumbs up

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Hade han sagt "jag har ju sett att det är lite himmel och helvete med den där hästen bakom bilen och jag trodde den skulle hoppa idag så jag spikade inte" hade det varit väl underbyggt. Det hade blivit samma resultat, men det är stor skillnad på inställningen till hur man resonerar runt det egna spelandet och viljan att bli bättre.
Good point och jag resonerar också så med dem jag spelar med, men ibland blir man lite tokig. Blickar framåt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+25)
salkin90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-11, 22:47   #161
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av salkin90 Visa inlägg
Good point och jag resonerar också så med dem jag spelar med, men ibland blir man lite tokig. Blickar framåt
Gott! Ska inte säga att det inte var meningen att predika för det var det. Och jag hoppas ni gör detsamma för mig om ni tycker jag resonerar konstigt eller drar till med någon dålig ursäkt eller så. Ibland behöver man det för att tänka till
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-11, 23:36   #162
 
tornados avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 601
Sharp$: 3825
Standard

Stekel, så talar ett sant proffs. Unnar dig framgångar.
Keep up
__________________
Mot strömmen det är Där pengarna finns....
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td