|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-05-11, 21:39 | #136 | |
Citat:
Jag menar mer, att jag garderar alltid alltid, 80% are.. än mer, säsongsdebutanter, hade en klar vinnare i Avd 2 som jag garderade och spikade här istället (Körde en spik) Kostade mig 7,5 sexor. Klart man är bitter, men sant som du säger, bara gå vidare, jag sköljer med en öl
2015-05-11, 21:41 | #137 | |
Citat:
2015-05-11, 21:43 | #138 |
Nej, dom sa nada om det på liven, nada. Hon va ikapp fältet drygt 500 från mål och orkade ta sig in som femma, måste gått ruggigt fort.
|
|
2015-05-11, 21:51 | #139 | |
Citat:
Med facit i hand kunde man spikat Sören och garderat Redén med Jorma men att förutse 2:ns störning är ju omöjligt.Därför tycker jag att vi gjorde rätt.Dessutom var Sören E. osäker på hästen från start. Nåja - V4 på Årjäng i morgon med Björn Goop.Han måste vara sugen på att vinna lite lopp hemma i Sverige igen.SKÅL! Senast redigerad av hoola den 2015-05-11 klockan 21:52. Anledning: Ett ord för mycket |
||
2015-05-11, 21:54 | #140 | |
Citat:
2015-05-11, 21:55 | #141 |
Sjukt att Sören va så osäker på hästen 2 timmar innan start. Fel på allt lät det som ändå bombar han till ledningen. Man tycker ju att han borde haft bättre koll 2 timmar innan start. Hade han bara låtit lite positiv så hade jag spikat
|
|
2015-05-11, 21:59 | #142 | |
Citat:
Fast nu i efterhand tror jag nog att jag då hade garderat Berghs i fjärde med den som vann och fått en femma.Jag hade nog fortfarande spikat Redén. |
||
2015-05-11, 22:00 | #143 | |
Väldigt mycket dåliga ursäkter här.
Citat:
Då har du också lärt dig en läxa, man ska inte lyssna alltför mycket på vad som sägs. Efter vad jag hörde från intervju var han osäker på om han skulle gå iväg, men att han skulle ha mycket bra chans på spets och slut om det blev felfri avgång. Och nu blev det det. Inga konstigheter.
2015-05-11, 22:02 | #144 |
Nu spelar jag hårt på 2 Signar. Vinnare och Tvilling. Bör hålla undan.
2015-05-11, 22:06 | #145 |
Banreferenten säger det, hörs på ATG-Play. Sjukt dessa livenissar får fortsätta sina jobb med alla dagliga grova missar.
|
|
2015-05-11, 22:09 | #146 | |
Citat:
Vet inte vad du hörde isåfall men det jag hörde så var de att hästen va rädd för bilen och inte alls trivdes med autostart. Och definitivt inget om spets och slut. Men antar att du alltid har alla rätt som vet precis hur man ska och inte ska göra. Bra för dig isåfall! Själv försöker jag ta in så mycket information som möjligt om dem dagarna jag spelar sen värdera vilket jag vill lyssna på och inte. Den här gången blev de fel helt enkelt. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+30) |
||
2015-05-11, 22:15 | #147 | |
Citat:
Hade Sören E.´s galopperat så hade man fått påtalat att han varnade för galopp. Skall man räkna med störningar i varje lopp så kan man ju aldrig spika nån häst - vad är det för en logik? |
||
2015-05-11, 22:19 | #148 | |
Citat:
2015-05-11, 22:20 | #149 | |
Citat:
Jag gör fel hela tiden, annars vore jag mångmiljonär för längesen. Men jag försöker lära mig av mina misstag istället för att hitta ursäkter. Att kuskar, tränare och ägare övervärderar eller undervärderar sina chanser är en del av spelet. Det får man acceptera och lära sig handskas med så gott det går.
2015-05-11, 22:24 | #150 | |
Citat:
Finns ju ingen logik i det, det är väl troligare att man räknar med att, i det här fallet, Cast Bolt gör bort sig med tanke på all info om hästen. Det logiska är ju knappast att han bombar från ledningen när han inte ens trivs bakom bilen. Och man lär ju välja att lyssna på någon. Sen ska man ju såklart inte lyssna på allt och vad alla säger men med tanke på att hästen är osäker så är det ju kanske inte helt obegripligt att man väljer att lyssna på vad Sören E säger. Hade hästen aldrig hoppat och han sagt samma sak så hade jag nog valt bort just den informationen. |
||
|