Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-16, 11:35   #121

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 963
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Väldigt enkelt, för att Ruby Trap är en mkt bättre häst än Bella. Finns ju en anledning till varför man sparat på brf-balansen, vilket kommer visa sig idag.
Strappas grundregel #1 när det gäller skoryck. BFRO ffg vill man ha på skrällar, inte favoriter. En favorit vill jag ska gå precis som den har gjort vid prestationerna som gjort den till favorit. Minsta möjliga experiment tack. För skrällar gäller tvärtom att en radikal förändring gör hästen intressant.

Nu kanske de har testat en del BFRO hemma och vet att det fungerar. Men som regel är det ju en lika stor extra osäkerhetsfaktor som given vinstchansökning.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 11:37   #122

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Enligt atg.se skor runt om på Spartan Kronos. Snackats hela veckan om barfota runt om ffg på den.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 11:39   #123

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 1654
Standard

Jag spikar Ruby i avd 1 och Melby i avd 5 sen är det bara att hoppas att Melby travar iväg
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 11:40   #124

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 522
Standard

Någon som såg loppet, då Owen Face vann med 10 längder? hade den sparat kvar eller var den slut kört?
Yersinia1347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 11:43   #125

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 422
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jeeboy Visa inlägg
Så enkelt är det väl ändå inte och vad säger att hästen ska bli så mycket bättre barfota?
Den har ALDRIG gått barfota, kanske kommer det att strula för han, finns hästar som reagerar och faktiskt går sämre barfota. En galopp kan komma, ovan känsla att gå utan skor kanske kan ställa till det med.
Kollar man tidmässigt sticker han väl ändå inte ut så pass att han bara ska vinna detta? 3:an matchar han lätt dessutom med en bätte kusk och mycket bättre spår.
Alla lopp ska köras självklart men jag ser inte hur Ruby bara ska gå ut och vinna om inte nu BG kör nåt fiffleri då de är från samma stall och ger Ruby loppet kan dock inte tänka mig detta då BG är så vinstkåt och vill vinna allt.

Tror inte ruby Trap får den kicken alla tror, man ska komma ihåg att Melander säger att hon är väldigt lik storebror scarlet knight som var helt värdelös utan skor!!
bjarnet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 11:45   #126

Standard

Inte så dålig spår för El Mago Pellini? OM MT kommer till ledningen eller rygg på den, det tror jag ludde kommer ta den chansen då nr 9 inte kommer till start.
Gammal 2015-05-16, 11:46   #127

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 2068
Standard

Spartan Kronos anmäld med skor, var det inte snack om barfota där? Edit: Oj, Olle han visst före...

Senast redigerad av rotagg den 2015-05-16 klockan 11:48.
rotagg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 11:46   #128

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37778
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Yersinia1347 Visa inlägg
Någon som såg loppet, då Owen Face vann med 10 längder? hade den sparat kvar eller var den slut kört?
Jag hade den på systemet då och kommer ha med den idag också. Slutkört var det inte, men om den hade så mycket kvar är svårt att säga.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 11:48   #129

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag hade den på systemet då och kommer ha med den idag också. Slutkört var det inte, men om den hade så mycket kvar är svårt att säga.
Vågar nog inte lämna den utanför, den måste med!!! Tack
Gammal 2015-05-16, 11:56   #130
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Strappas grundregel #1 när det gäller skoryck. BFRO ffg vill man ha på skrällar, inte favoriter. En favorit vill jag ska gå precis som den har gjort vid prestationerna som gjort den till favorit. Minsta möjliga experiment tack. För skrällar gäller tvärtom att en radikal förändring gör hästen intressant.

Nu kanske de har testat en del BFRO hemma och vet att det fungerar. Men som regel är det ju en lika stor extra osäkerhetsfaktor som given vinstchansökning.
Inte kanske, de HAR testat det hemma på gården.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 11:57   #131

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Så här blev mitt bolagssystem.
Förra veckan fick vi 8800:- på favoritraden.
Detta system bygger på att de två megafavoriterna vinner och därmed ingen miljonutdelning. Hoppas på några av kantbollarna.

1) 1,2,3,4,5,6,9,10 (bästa häst är 9 nu bfro, 10 är nu frisk, garderar liksom kollektivet med unga ston, här rensar inte oavsett vem som vinner)
2) 7 (överlägsen kapacitet, lugn men är van vid det finska voltsystemet som skiljer sig från det svenska - idag med springspår)
3) 1,3,9,11,12 (9 bäst kapacitet men spikas ej från bakspår, fick inte råd med 2)
4) 2 (årets säkraste vinnare)
5) 1,2,3,4,6 (6 tar ledningen från springspår och är hästen att slå, hela Skåne skriker om 8 - men Adrian får stå i reservledet)
6) 1,2,3,4,7 (nu är det dags för Flemming att vinna med 3 Even's First Boy)
7) 4,6,7 (6 såg ut som en "gömd" vinnare i kvalet)

Kostar 1500:-. Denna favoritbetonade jackpotdag gäller det att ha sju rätt. Lycka till!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 12:12   #132

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Angående spetsstriden i första avdelningen så är det väl ganska solklart att varken Jetta Palema eller How Amazing Tooma kommer spetsa?
Har man sett Ludde köra häst och även sett försöket med Barca och Candy Store så är det väl ingen tvekan om att Candy Store kommer sitta i ledningen efter en bit.

Wallin kanske inte vill släppa till Ludde, men har han något val? Ludde kommer ju köra tills han sitter i tät och vill Wallin komma i mål har han inget alternativ än att släppa förr eller senare.

Kanske läser jag loppet fel här, men jag tror varken på vinst för Ludde eller Wallin och jag tror varken på spets för Bergh eller Erik

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 12:16   #133

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1010
Standard

- "6 How Amazing Tooma (V75-1) är det inga problem att resa med. Hon fattar väl inte ens att hon har lämnat gården… Jag är jättenöjd med henne. Hela året har jag känt att det är en helt ny häst och Robert sade detsamma, att det är en jäkla utveckling i år. Det är bara hoppas att hon håller ihop och att hon är fräsch så ska hon visa att hon är med i kulltoppen framöver. Jag tror hon kommer göra ett vettig lopp. När jag körde på Bergsåker så gick hon 13,4 och var inte tom i mål och jag fick inte ut henne på upploppet heller. Det blir barfota runt om igen och möjligtvis halvstängt istället för öppet. Vi får se efter värmningen, men troligtvis blir det så. Hon har visat att hon tål att göra lite jobb och jag blir inte förvånad om hon sätter nosen först. Man får ofta övertro när de känns så jäkla fina, men skulle hon hitta till rygg ledaren så blir hon riktigt giftig på open stretch", säger skötaren Tobias Eklöf.

Från spelarservice på facebook
Gammal 2015-05-16, 12:19   #134

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Angående spetsstriden i första avdelningen så är det väl ganska solklart att varken Jetta Palema eller How Amazing Tooma kommer spetsa?
Har man sett Ludde köra häst och även sett försöket med Barca och Candy Store så är det väl ingen tvekan om att Candy Store kommer sitta i ledningen efter en bit.

Wallin kanske inte vill släppa till Ludde, men har han något val? Ludde kommer ju köra tills han sitter i tät och vill Wallin komma i mål har han inget alternativ än att släppa förr eller senare.

Kanske läser jag loppet fel här, men jag tror varken på vinst för Ludde eller Wallin och jag tror varken på spets för Bergh eller Erik
Intressant analys, Luddes är anmäld barfota runt om också så det kan stämma, hästen som har rygg på Barca från start kanske vinner då.

Vi får se.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 12:22   #135

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jeeboy Visa inlägg
Kan någon förklara för mig, hur i hela he**etet ska nummer 9 Ruby Trap kunna vinna avd1?
Björn kommer till spets så småningom med nummer 3 Bella Beluga, alla kommer att släppa. Varend aen av de andra kuskarna vet att deras hästar inte matchar Melanders nummer 3 och 9 och på dessa två sitter Sveriges bästa kusk BG och en av de bästa JT.
Andra priset ligger på nästan 500kkr vrfr skulle någon ens försöka utmana om segern och riskera att inte ens få prispengar, det är givet, BG vinner detta för ingen kommer att göra något för att försöka plocka ner han och inte heller 9 Ruby då de är från samma stall.
Sämre spår, inte lika vass kusk och får det tuffare loppet.
Spets efter en kort stund och sedan dansar BG hem detta.
Du verkar vara väldigt inställd på att Bella Beluga och Ruby Trap är överlägsna kapacitetsmässigt. Ruby Trap håller jag också något högre än övriga, men Bella Belugas förträfflighet förstår jag inte. Varför ska den rankas högre än Olympia Tilly och Promise Me? Kapacitetsmässigt är de likvärdiga i mina ögon. Jag tror inte heller på din teori om att kuskarna skulle ha stor så pass stor respekt för Melanders duo. Ta 5 Jetta Palema som avslutade grymt med barfota runt om för första gången senast och är anmäld med samma balans idag. Kör inte Erik i ledningen idag? Dessutom finns Kolgjini längst ut på vingen med en startsnabb häst, han lär ju inte backa om man säger så.

Jämna årgångslopp för ston brukar vara svårlösta, särskilt på våren. Hästarna är under utveckling och formen skiftar från dag till dag.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td