Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-15, 18:52   #61

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2272
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Men vi som inte är Björnälskare ser fram emot en rejäl jackpotutdelning.
Även med favoritvinsterna i andra och fjärde blir utdelningen bra med skrällar i övriga lopp. Och banan kan bli dyngsur och kräva ovan skobalans.
Har ingen koll på väderleksrapporterna, men om det blir regn så är ju förutsättningarna helt andra. Utgick ifrån "normal" bana.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 19:15   #62

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Sumpar Magic Tonight den här straffsparken? Borde ju inte göra det men trav är trav...
Känns som att det finns en häst som kan ta vara på om det blir körning och det är Västerboonthenews. Tänk om förra loppets passivitet var planenligt och att de hade sikte mot det här loppet? Puro brukar alltid få hästarna i ordning till "viktiga" lopp...
Hade lite samma tanke...
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 19:17   #63

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det finns flera möjligheter för Magic. Den är nog bättre i ryggar än i spets egentligen, men det här ska han bara vinna. V75 är svårt nog ändå utan att man ska krångla till det för sig.
Jävligt osannolikt att Örjan tar rygg ledaren och gamblar på att Reven är kurant nog att hålla till mål. Svimmar den i ledningen kan man ju nästan kyssa Elitloppet goodbye och det vore stort tjänstefel att ta den risken. Vore jag hästägaren skulle jag då dra alla mina hästar till annan tränare iallafall.

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-5

Efter strykningen blir 6 Venividivici Karsk ensam på springspår. Han är startsnabb och Carlos kör till spets. Den streckar vi till 5 %. Vassegoda!
Ja det blir ju ett bättre läge. Har svårt att se att han ska spetsa ändå, varken hästen och kusken är kanoner på det. Men den har ju klart bästa spetsläget nu om man bortser från sånt!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 19:53   #64

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Är det bara jag som tycker att 4% på Sylvester America i sista är lågt efter insatsen senast?!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 19:57   #65

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37778
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Är det bara jag som tycker att 4% på Sylvester America i sista är lågt efter insatsen senast?!
Nej då, den är intressant.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 20:00   #66

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Fel.
Gammal 2015-05-15, 20:03   #67

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Nej då, den är intressant.
Riktigt bra häst, men att den ska vinna från sämsta spåret mot minst lika bra hästar där framme är väl inte så troligt. Där av 4%....
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 20:13   #68

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1990
Standard

Goop inkl alla betaltjänsterna spikar Greenleaf Slim. Landar uppåt 70% imorgon? Magic Tonight uppåt 80%, ja då ska det skrälla rejält i övrigt om man ska få ut mer än 10k. Kan ju säga att det blir princip en V5a av det hela om dessa vinner...
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 20:21   #69

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Goop inkl alla betaltjänsterna spikar Greenleaf Slim. Landar uppåt 70% imorgon? Magic Tonight uppåt 80%, ja då ska det skrälla rejält i övrigt om man ska få ut mer än 10k. Kan ju säga att det blir princip en V5a av det hela om dessa vinner...
En V5a med 50 öres radpris... För att parafrasera en känd travälskling.
Gammal 2015-05-15, 20:30   #70

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Riktigt bra häst, men att den ska vinna från sämsta spåret mot minst lika bra hästar där framme är väl inte så troligt. Där av 4%....
Det beror ju lite på hur det blir kört och vilka hästar som håller sig i trav!

Al Dente lär landa på 50% och det är iaf väldigt överskattat! Personligen kommer jag nog köra 6, 7 och 10 och lämna Al Dente utanför.
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 21:12   #71

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Om det nu blir regn (från 14:00 ca) så lär det väl påverka hästarna minst i de första loppen? Åby har ju nya banläggare (från Halmstad?) innan blev väl banan mer hård än tung när det regnade, ngn som vet hur det är nu? Påverkas open stretch mer? Har för mej att det brukar fästa bättre 4-5 spår över upploppet? Vädret kanske kan påverka hur de skor i de 3-4 sista avdelningarna. Ser lätt ut men jag tror (eller hoppas?) att vädret kan ställa till en del.

Själv tänker jag spika 3 Bella Belugi i avd 1. Bättre kusk, bättre spår än 9:an och har vunnit mot den tidigare. I övrigt så finns det en del kantbollar här och där. Tycker Adrian är intressant med Paparazzi i avd 2. Lite streckad, bra spår och inget emot regn. Al Dente i avslutningen plockar jag bort helt. Ett tag funderade jag på att chansa vilt och spika El Maggio Pellini, avd 4, Ludde brukar väl trivas på Åby. Rygg på Reven D'amour och Magic Tonight känns helt okay.

Men än så länge är jag bara hundra på att jag ska spika Goop i första....tror jag :-)
Gammal 2015-05-15, 21:19   #72

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Betaltjänsterna garderar Magic Tonight. Köpte spelvärde.se och dom tycker den är alldeles för stor favorit för att spika. Dom säger att omgångens bästa spik är Royal Prince i avd 3 men dom spikar även Greenleaf Slim. Har bara läst deras intervjuer så inte koll på just nu hur dom motiverar spikvalen.

Såg också att spelarservice som jag precis fick via mail garderar Magic Tonight men inte läst deras motiveringar heller.

Nu har ju betaltjänsterna sällan rätt så det är ju inget facit som säger att Magic Tonight torskar.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 21:21   #73

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Själv tänker jag spika 3 Bella Belugi i avd 1. Bättre kusk, bättre spår än 9:an och har vunnit mot den tidigare.
Takter är väl ingen dålig kusk? Spår 9 i Åby är inte heller det så dåligt. Bella fick rygg på Ruby senast. Ruby ska dessutom testas barfota runt om första gången...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 21:25   #74

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Betaltjänsterna garderar Magic Tonight. Köpte spelvärde.se och dom tycker den är alldeles för stor favorit för att spika. Dom säger att omgångens bästa spik är Royal Prince i avd 3 men dom spikar även Greenleaf Slim. Har bara läst deras intervjuer så inte koll på just nu hur dom motiverar spikvalen.

Såg också att spelarservice som jag precis fick via mail garderar Magic Tonight men inte läst deras motiveringar heller.

Nu har ju betaltjänsterna sällan rätt så det är ju inget facit som säger att Magic Tonight torskar.
Spelar ingen roll hur mycket den är streckad - enkel fråga - tycker man att den ska vinna? Man ska inte stirra sig blind på % hela tiden. Tycker att det är enkelt, ska den vara med i Elitloppet så spelar det ingen roll hur loppet blir kört, den ska bara vinna. Tycker som sagt att det är en straffspark. Sen kan den vara sjuk eller galoppera men det är en annan sak...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 21:28   #75

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Takter är väl ingen dålig kusk? Spår 9 i Åby är inte heller det så dåligt. Bella fick rygg på Ruby senast. Ruby ska dessutom testas barfota runt om första gången...
Nä Takter är inte dålig, men jag tror att han kommer att ligga tredje inner när starten har gått och eftersom de inte vann i försöket så tror jag inte de gör det i finalen. Dessutom anser jag fortfarande att Goop är bättre kusk. I övrigt så finns ju ingen garanti att hästar går bättre första gången de går barfota. Den kan lika gärna galoppera hejdlöst. Däremot är jag sugen på att lira Takter i sista avdelningen i stället. Men, men aldrig har man så klart flr sig som innan loppet körts...

td