Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-16, 13:56   #166

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Jag tror att Ruby får grova trafikproblem...Takter lär knappast rygga Promise Me i starten då den öppnar för jävla dåligt, och Olympia Tilly är väl ingen raket heller...nee den lär hamna en bra bit bak och ska sen ut i spåren och det kan bli en väldigt tung resa fram till dödens
Den fick ju inget roligt lopp i försöket. Satt långt bak. Fick gå stor del av sista 500 i tredjespår utan rygg med Bella Belluga i ryggen. Avgjorde enkelt mot alla utom Bella som fick loppet. Den torskade väl med en halv längd.

Det som kanske är mer oroande är att den är knapp favorit och även om Melanderhästarna brukar bli 50 m bättre första barfota och första med rycktussar så slutar det även med fiasko (galopp) då och då.

Men dom som väljer Greenleaf Slim och Magic Tonight som spikar ber ju nästan om att det ska bli skitutdelning och ny jackpot igen. Dom är ju båda gigantiska favoriter.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 14:00   #167

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4130
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Den fick ju inget roligt lopp i försöket. Satt långt bak. Fick gå stor del av sista 500 i tredjespår utan rygg med Bella Belluga i ryggen. Avgjorde enkelt mot alla utom Bella som fick loppet. Den torskade väl med en halv längd.

Det som kanske är mer oroande är att den är knapp favorit och även om Melanderhästarna brukar bli 50 m bättre första barfota och första med rycktussar så slutar det även med fiasko (galopp) då och då.

Men dom som väljer Greenleaf Slim och Magic Tonight som spikar ber ju nästan om att det ska bli skitutdelning och ny jackpot igen. Dom är ju båda gigantiska favoriter.
Hur man än vänder och vrider på det så är det fördel för Bella, sen kan ju vad som helst hända i loppet, men jag chansar på spik på Bella, jag tror Björn fixar detta, och gör han inte det så kommer det en ny chans imorgon att få 7 rätt

Greenleaf ska garderas...Magic vinner nog bara, är väl Reven samt Västerbo emot, men jag tyckte inte Västerbo såg bra ut i travet senast, kanske bara var en synvilla, dessutom öppnade den som en kratta...
Jarmop är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 14:00   #168

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Jag gillade värmningen på 10 Souchong (vet inte hur den brukar värma) - barfota runt om och jänkarvagn. Den lär ju gå framåt efter det senaste loppet, var ju tveksamma inför det loppet (hjärtproblem?). 8 % just nu...

Senast redigerad av Chiron den 2015-05-16 klockan 14:07.
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 14:01   #169

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37778
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det kanske är så att de som inte spikar Greenleaf och Magic ber om att få förlora.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 14:02   #170

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 2068
Standard

Är väl spets och slut på souchong. Första bike och barfota runt om. Ryggar Barca och bland starttröga konkurrenter är Örjan med på noterna och övertar efter 200...
rotagg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 14:03   #171

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Greenleaf ska garderas...Magic vinner nog bara, är väl Reven samt Västerbo emot, men jag tyckte inte Västerbo såg bra ut i travet senast, kanske bara var en synvilla, dessutom öppnade den som en kratta...
Västerboonthenews ska gå barfota runt om nu. Blir väl första gången i år.
Gammal 2015-05-16, 14:04   #172

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9187
Standard

Positiv värmning på Olympia Tilly enligt Lennartsson. Han tror på hästen kommer öppna bättre. Typ rygg ledaren. Han tror på chans.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 14:06   #173

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4130
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Gör nog ingen större skillnad...den största effekten kommer ju när man rycker bakskorna, den kanske blir något bättre i travet när man rycker framskorna men den slår inte Magic Tonight
Jarmop är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 14:08   #174

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rotagg Visa inlägg
Är väl spets och slut på souchong. Första bike och barfota runt om. Ryggar Barca och bland starttröga konkurrenter är Örjan med på noterna och övertar efter 200...
Tror inte ett skit på Souchong, inte många hästar som kommer tillbaka och kan maxprestera efter en hjärtmuskelinflammation!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 14:09   #175

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Tror inte ett skit på Souchong, inte många hästar som kommer tillbaka och kan maxprestera efter en hjärtmuskelinflammation!
Så det finns undantag?
Gammal 2015-05-16, 14:10   #176

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Så det finns undantag?
Haha, ja det finns det alltid!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1)
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 14:12   #177

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3097
Standard

Untersteiner i sista

Jag kan och brukar vara fel på det men jag tycker att P U är helt felstreckad i sista med nummer nio Carabinieri. Minns loppet när jag spikat Amor Winner från bricka elva och han hade bricka tolv. Det formligen bara small till sista 150 meterna och denna häst är fruktansvärt speedig.
Jag tror att P U bara håller sitt andraspår i ryggar och tar rygg när tåget går sista 800. Är han någorlunda nära dom så tror jag iaf att han välter detta gäng. vågade inte spika på V-7 men kör han A-häst iaf.
ingo73 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 14:12   #178

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2272
Standard

Låter som det är gormigt att vända med Green Leaf Slim? Så har han strulpellen Vici Lane bredvid sig. Luktar galopp?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 14:13   #179

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Citat:
Nä. Gick väl så i Köpenhamn i söndags.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 14:13   #180

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Jag gillade värmningen på 10 Souchong (vet inte hur den brukar värma) - barfota runt om och jänkarvagn. Den lär ju gå framåt efter det senaste loppet, var ju tveksamma inför det loppet (hjärtproblem?). 8 % just nu...
10 Souchong har haft problem med hjärtmuskeln. Sådana hästar kommer ihåg hur ont det gjorde vid stor ansträngning. Näst senast märktes detta på Souchong och hon bromsade. Hästen är bland de tre bästa i detta lopp och vi får hoppas, att hon inte känner av sitt problem. Hon skall streckas men inte spikas till 8 %.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td