Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-16, 13:28   #151

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Oj. Även rycktussar ffg på Ruby Trap. Det är ju när Melander rycker skorna ffg och kör med sådant huvudlag som dom riktiga förvandlingarna brukar komma. Tarzan har i veckan sagt öppet huvudlag men barfota runt om ffg på Ruby Trap.

Ska man skaffa sig ett övertag mot kollektivet spikar man i avd 1 där alla massgarderar.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 13:29   #152

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37778
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Oj. Även rycktussar ffg på Ruby Trap. Det är ju när Melander rycker skorna ffg och kör med sådant huvudlag som dom riktiga förvandlingarna brukar komma. Tarzan har i veckan sagt öppet huvudlag men barfota runt om ffg på Ruby Trap.

Ska man skaffa sig ett övertag mot kollektivet spikar man i avd 1 där alla massgarderar.
Jag har redan läst det och har den spik.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 13:29   #153

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 1271
Standard

Känns som att det gäller att ta ställning i v75-1 annars kostar det väldigt många streck. Jag väljer att spika ruby, barfota runtom och rycktussar ffg!
Galoppen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 13:33   #154

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2272
Standard

Ska Björn släppa till Takter menar ni?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 13:34   #155

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Good one!
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 13:37   #156

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Good one!
Ja alltså jag fattar inte riktigt... Jag är relativt övertygad om att stall Melanders hästar inte kommer köra mot varandra. Det logiska är väl att den som får spets har första tjing, och då lär Ruby bli andrafiol i det här sammanhanget även om den skulle vara utrustad med jetmotorer. Eller tänker jag fel?
Gammal 2015-05-16, 13:38   #157

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galoppen Visa inlägg
Känns som att det gäller att ta ställning i v75-1 annars kostar det väldigt många streck. Jag väljer att spika ruby, barfota runtom och rycktussar ffg!
Du kan inte spika bara för att det blir ändringar. Loppet måste också bli kört på rätt sätt för den, det är trots allt Åby och bakspår...

Lycka till!
Gammal 2015-05-16, 13:39   #158

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Lövgren har ju stallform annars. Inget snack om Promise Me i första trots bra spår?
Snacka inte - bara strecka. Lövgren mycket positiv i torsdags till Promise Me.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 13:39   #159

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Citat:
Jag har inte stenkoll på spetsstriden men betaltjänsterna lägger ju massar av krut på dom och ingen håller Bella Belluga som spetsfavorit så scenariot att Goop spetsar verkar inte vara så säkert.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 13:40   #160

Standard

Citat:
Ja alltså jag fattar inte riktigt... Jag är relativt övertygad om att stall Melanders hästar inte kommer köra mot varandra. Det logiska är väl att den som får spets har första tjing, och då lär Ruby bli andrafiol i det här sammanhanget även om den skulle vara utrustad med jetmotorer. Eller tänker jag fel?
När Wallin säger att hans plan är att släppa till "rätt" häst - vad betyder det? Bella Beluga?
Gammal 2015-05-16, 13:41   #161

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4130
Standard

Citat:
Jag har inte stenkoll på spetsstriden men betaltjänsterna lägger ju massar av krut på dom och ingen håller Bella Belluga som spetsfavorit så scenariot att Goop spetsar verkar inte vara så säkert.
Goop lär inte spetsa i första skedet men lär få ta över spets direkt när han kör till, sen tror jag att Bella Beluga kan öppna bättre än visat, speciellt med BG i vagnen. Från spets ska det till ett jordskred för att den ska förlora...
Jarmop är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 13:44   #162

Standard

Citat:
När Wallin säger att hans plan är att släppa till "rätt" häst - vad betyder det? Bella Beluga?
Rätt kusk menar han nog Sen att Björn kör en bra häst gör valet ganska enkelt för Wallin...
Gammal 2015-05-16, 13:45   #163

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Jag tror den kan öppna rätt hyggligt med Björn i jollen. Lär vara framme tidigt i alla fall från bra spår och får troligtvis överta? Sen lär väl Johnny avancera fram tidigt och lägga sig utvändigt och låsa loppet åt stall TZ?
Gammal 2015-05-16, 13:50   #164

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ja rätt övertygad att det är nån av Tarzans i alla fall, och Bella lär väl vara den som är framme först.
Gammal 2015-05-16, 13:51   #165

Standard

Citat:
Jag tror den kan öppna rätt hyggligt med Björn i jollen. Lär vara framme tidigt i alla fall från bra spår och får troligtvis överta? Sen lär väl Johnny avancera fram tidigt och lägga sig utvändigt och låsa loppet åt stall TZ?
Jag tror att Ruby får grova trafikproblem...Takter lär knappast rygga Promise Me i starten då den öppnar för jävla dåligt, och Olympia Tilly är väl ingen raket heller...nee den lär hamna en bra bit bak och ska sen ut i spåren och det kan bli en väldigt tung resa fram till dödens
Svara

td