Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-16, 12:22   #136

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grönvitt Visa inlägg
- "6 How Amazing Tooma (V75-1) är det inga problem att resa med. Hon fattar väl inte ens att hon har lämnat gården… Jag är jättenöjd med henne. Hela året har jag känt att det är en helt ny häst och Robert sade detsamma, att det är en jäkla utveckling i år. Det är bara hoppas att hon håller ihop och att hon är fräsch så ska hon visa att hon är med i kulltoppen framöver. Jag tror hon kommer göra ett vettig lopp. När jag körde på Bergsåker så gick hon 13,4 och var inte tom i mål och jag fick inte ut henne på upploppet heller. Det blir barfota runt om igen och möjligtvis halvstängt istället för öppet. Vi får se efter värmningen, men troligtvis blir det så. Hon har visat att hon tål att göra lite jobb och jag blir inte förvånad om hon sätter nosen först. Man får ofta övertro när de känns så jäkla fina, men skulle hon hitta till rygg ledaren så blir hon riktigt giftig på open stretch", säger skötaren Tobias Eklöf.

Från spelarservice på facebook
Jag tycker den där tiden är lite smickrande även om den är bra då hon var sämst av de felfria i loppet efter en invändig resa där hon inte kunde hänga med de övriga på upploppet. Bra motstånd dock.

Jag har mycket svårt att se hur hon skulle kunna hitta rygg ledaren här.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 12:23   #137

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 522
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grönvitt Visa inlägg
- "6 How Amazing Tooma (V75-1) är det inga problem att resa med. Hon fattar väl inte ens att hon har lämnat gården… Jag är jättenöjd med henne. Hela året har jag känt att det är en helt ny häst och Robert sade detsamma, att det är en jäkla utveckling i år. Det är bara hoppas att hon håller ihop och att hon är fräsch så ska hon visa att hon är med i kulltoppen framöver. Jag tror hon kommer göra ett vettig lopp. När jag körde på Bergsåker så gick hon 13,4 och var inte tom i mål och jag fick inte ut henne på upploppet heller. Det blir barfota runt om igen och möjligtvis halvstängt istället för öppet. Vi får se efter värmningen, men troligtvis blir det så. Hon har visat att hon tål att göra lite jobb och jag blir inte förvånad om hon sätter nosen först. Man får ofta övertro när de känns så jäkla fina, men skulle hon hitta till rygg ledaren så blir hon riktigt giftig på open stretch", säger skötaren Tobias Eklöf.

Från spelarservice på facebook
Ja, Springer den 13,4 på Bergsåker, så har inte Ruby Trap inte med här och göra, som sprang 13,6 på Solvalla, och då är Solvalla ett snabb banna?
Yersinia1347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 12:24   #138

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

VK i 5e är inte speciellt startsnabb, med Erik kanske den hade tagit spets då han kan göra det med en mjölkpall.
Carlos brukar alltid missa springen med 5-10 meter, och då går det inte.

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Så här blev mitt bolagssystem.
Förra veckan fick vi 8800:- på favoritraden.
Detta system bygger på att de två megafavoriterna vinner och därmed ingen miljonutdelning. Hoppas på några av kantbollarna.

1) 1,2,3,4,5,6,9,10 (bästa häst är 9 nu bfro, 10 är nu frisk, garderar liksom kollektivet med unga ston, här rensar inte oavsett vem som vinner)
2) 7 (överlägsen kapacitet, lugn men är van vid det finska voltsystemet som skiljer sig från det svenska - idag med springspår)
3) 1,3,9,11,12 (9 bäst kapacitet men spikas ej från bakspår, fick inte råd med 2)
4) 2 (årets säkraste vinnare)
5) 1,2,3,4,6 (6 tar ledningen från springspår och är hästen att slå, hela Skåne skriker om 8 - men Adrian får stå i reservledet)
6) 1,2,3,4,7 (nu är det dags för Flemming att vinna med 3 Even's First Boy)
7) 4,6,7 (6 såg ut som en "gömd" vinnare i kvalet)

Kostar 1500:-. Denna favoritbetonade jackpotdag gäller det att ha sju rätt. Lycka till!
Gammal 2015-05-16, 12:25   #139

Emeffeffs avatar

Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Björnland Visa inlägg
Intressant analys, Luddes är anmäld barfota runt om också så det kan stämma, hästen som har rygg på Barca från start kanske vinner då.

Vi får se.
Goosebumps Pellini?
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 12:29   #140

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Nu är Spartan Kronos anmäld barfota.

Verkar bli regn där idag. Någon som har koll på vilka hästar som är sk halshästar i loppen ? Det brukar vara en info som är 10 ggr viktigare än skoinfon vid regn/fuktigt väder.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 12:33   #141

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Ang. V4:an:

Jag kan inget om monté men tycker att 5:an är intressant, franskstammad häst med en av de bättre ryttarinnorna. Ta med den om ni garderar...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 12:33   #142

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Goosebumps Pellini?
Örjan har den ryggen men gå in & kolla på Untersteiners hemsida, bara positivt på den hästen du nämner.

Lycka till.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 12:50   #143

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Förstår inte riktigt hur man kan förorda Sylverster America före Party Boat Hanover när de är lika hårt spelade. Står rygg ledaren i programmet för den ene och trasselresa för den andre.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 12:50   #144

Emeffeffs avatar

Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Björnland Visa inlägg
Örjan har den ryggen men gå in & kolla på Untersteiners hemsida, bara positivt på den hästen du nämner.

Lycka till.
Kom på du menade Örjans sen, men Untersteiner har ju överraskat förr i liknande lopp så vem vet.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 12:53   #145

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Angående spetsstriden i första avdelningen så är det väl ganska solklart att varken Jetta Palema eller How Amazing Tooma kommer spetsa?
Har man sett Ludde köra häst och även sett försöket med Barca och Candy Store så är det väl ingen tvekan om att Candy Store kommer sitta i ledningen efter en bit.

Wallin kanske inte vill släppa till Ludde, men har han något val? Ludde kommer ju köra tills han sitter i tät och vill Wallin komma i mål har han inget alternativ än att släppa förr eller senare.

Kanske läser jag loppet fel här, men jag tror varken på vinst för Ludde eller Wallin och jag tror varken på spets för Bergh eller Erik
Såklart! Tänkte inte på att Ludde är med i loppet! Wallin vill bestämma rygg men du har rätt! Han har förmodligen inget val.... Tack för ögonöppnaren!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 13:03   #146

Manprinsens avatar

Sharp$: 2272
Standard

Lövgren har ju stallform annars. Inget snack om Promise Me i första trots bra spår?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 13:04   #147

Standard

Om man ska gardera Furious Francis i avd 3 så är 2 Qualis Talis väldigt intressant. Tagit större delen av sina segrar på denna bana, besegrade Valentino Strix näst senast, Söderkvist verkar vara på gång...
Gammal 2015-05-16, 13:10   #148

Standard

I avd 5 är 10 Cinnamon Prince intressant. Ska gå med optimal balans (barfota runt om), toppform och bra i volt...
Gammal 2015-05-16, 13:15   #149

Sharp$: 522
Standard

Kan det vara så lätt att det blir rejäl körning i v75-1, och då skulle det gynna Ruby Trap?
Yersinia1347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 13:21   #150

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Yersinia1347 Visa inlägg
Kan det vara så lätt att det blir rejäl körning i v75-1, och då skulle det gynna Ruby Trap?
Troligtvis inte. Luddes häst är nog ingen vinnare, så inte ens Kolgjini kommer att offra den. Promise Me behöver rygglopp, samma med Barca. Beror nog på vad Bergh hittar på...

Men för mig känns det som ett lopp i lagom tempo, varken toktempo eller snigelfart...
Svara

td