Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-09, 19:20   #16
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Tror Felix V.M vinner sista. Ser ut att bli lite bortglömd och kanske kan man hitta ett bra vinnarodds också
Exakt iskall var hästen.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 19:30   #17
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Den satt skönt, då har man råd att spela imorgon och på måndagens fina jackpott omgång med Redens värsting i spets.
__________________
Twitter: @Filmtokig
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 19:33   #18
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 287
Sharp$: 58006
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Den satt skönt, då har man råd att spela imorgon och på måndagens fina jackpott omgång med Redens värsting i spets.
Extra V75 förutsätter att man tror på hög utdelning. Annars är det nog Atgs sämsta spel. Som det ser ut nu är det enligt spelarna favoritbetonat och då blir det jackpot igen. Det finns aldrig en extra krona att spela om utan bara risk att pengar flyttas till ordinarie omgång lördagen efter.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 19:34   #19
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Extra V75 förutsätter att man tror på hög utdelning. Annars är det nog Atgs sämsta spel. Som det ser ut nu är det enligt spelarna favoritbetonat och då blir det jackpot igen. Det finns aldrig en extra krona att spela om utan bara risk att pengar flyttas till ordinarie omgång lördagen efter.
Det har jag faktiskt lagt märke till, men satsade 180:- på V65 idag fick tillbaka 2400:-. Kan väl lägga en hundring på skiten, sporten blir ju lite roligare att följa då. Dock är det full fokus på Måndag för mig med dubbeljackpott.


Godnatt sharps.
__________________
Twitter: @Filmtokig
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 19:38   #20
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 287
Sharp$: 58006
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Det har jag faktiskt lagt märke till, men satsade 180:- på V65 idag fick tillbaka 2400:-. Kan väl lägga en hundring på skiten, sporten blir ju lite roligare att följa då. Dock är det full fokus på Måndag för mig med dubbeljackpott.


Godnatt sharps.
Ska läsa på i morgon förmiddag, men som det är spelat just nu känns det som liten chans att man går in på V75 spelet i morgon. Hoppas jag har fel och att den finns massor av intressant info på hästar som är lite spelade.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td