Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-07, 21:39   #46

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50413
Standard

Det blev precis en tröstpeng på Åby - ca 240:-

Registrerat spel

Datum: Torsdag 2015-05-07
Bana: Åby, omg. 24
Lopp: 9
Spelform: Tvilling

Hästar: 5, 11
U-hästar:

Vadet gäller startnummer

1 x 30,00 kr Totalt: 30,00 kr

Kvittonummer: 8788 708D B035 9301
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-07, 21:40   #47

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av enstahill Visa inlägg
johann87p

Det jag menar är att det är ett svårslaget bottenrekord en torsdag på v64, Vi spelare markerar visst ett stort missnöje just nu mot Atg-ledningen.
Norge deltog inte alls i vårat V64 idag. Det påverkar så klart med, vet ej hur mycket de brukat omsätta.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+2)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-07, 21:47   #48

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av enstahill Visa inlägg
johann87p

Det jag menar är att det är ett svårslaget bottenrekord en torsdag på v64, Vi spelare markerar visst ett stort missnöje just nu mot Atg-ledningen.
Det var inget fel på sporten på Bergsåker. Däremot såg det på förhand väldigt ointressant ut spelmässigt. Tror det fick många att avstå.

Den låga omsättningen på Bergsåker kompenseras till viss del av väldigt hög omsättning på Åby i kväll för att vara saxbanetrav 2015. V5an omsatte nästan 700 tkr och det var väldigt hög omsättning (för att vara saxbana) på de enskilda loppens olika spelformer. Omsättningen där helt i nivå med huvudbanan vilket är väldigt ovanligt.

Men det var väldigt fina lopp även på Åby i kväll.

Jag tror en hel del, inkl mig själv, därför la fokus där. Några spelframgångar blev det dock inte.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-07, 22:51   #49

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 959
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ja, inte ens vad han säger när han blir intervjuad på banan stämmer. Märkligt. Det har inte varit några väderomslag o dyl. Svårt att förstå varför det ändras så extremt mycket sent från Bergh. Som den spelare han sägs vara borde han förstå vikten av att spelarna vill ha korrekt balansinfo innan streckspelen startar.

Nu hade jag nog chansat med den ändå på min lilla V4a, men det spelar ingen roll.

Som den spelare han är så förstår han värdet av EXKLUSIV och korrekt information.
Gammal 2015-05-07, 22:54   #50

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 959
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Men det var otänkbart att spika den med spik på Timbal i första avdelningen. Att vinna 135 kr på 70 satsade slipper jag gärna
Målvinst!
Gammal 2015-05-08, 07:25   #51

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Norge deltog inte alls i vårat V64 idag. Det påverkar så klart med, vet ej hur mycket de brukat omsätta.
1 - 1.2 miljoner omsätter tydligen Norge hos oss en vanlig omgång, så där var en stor anledning.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td