Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-04, 22:12   #16
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Johan Edlund som tidigare refererade travsändningarna var ju den som såg till att Robin fick jobb som referent efter att Robin vunnit en referent-tävling i V75 Direkt.

Numera jobbar ju Johan Edlund som producent för tv-sändningarna & indirekt så har han nog sett till att Robin får fortsatt förtroende?

Hur skulle det annars se ut om Johan Edlund skulle se till att hans skyddsling Robin inte längre skulle få fortsatt förtroende som referent???
Hmmm borde kanske skapa en egen tråd om Batman(Matteus?) o Robin

Tycker ju Robin skötte sig bättre som grön.

Nu vet jag inte vart jag ska ta vägen när han mitt i ett lopp börjar spekulera i plötslig tappad stallform hos stall Stenströmer för att en häst misslyckades i föregående lopp ett par lopp innan vann en av stallets hästar på övertygande sätt...

Som att stallet tappar formen på ett par ögonblick under tävlingsdagen...

Fanns en ännu värre variant idag men den har jag förträngt.

Om han nu har en fotbollsreferent som mentor finns väl förklaringen att finna där, tala först o tänk aldrig är ju mottot på de arenorna


(ursäkta att topic spårar ur lite, men låt oss säga att Robin är delaktig i trendbrottet då, för något brott måste det vara )
__________________
LOBOT-Spel måste förbjudas, två miljarder kineser väntar på att köpa en andel

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av clarund den 2015-05-04 klockan 22:15.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-04, 22:45   #17
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 129
Sharp$: 1167
Standard

Migge! Svartklubbar fanns på 1900-talet!
enstahill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td